Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 202 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke film als "slecht" beoordeelt vind je super?

    Hallo allemaal,

    Welke film die slecht beoordeelt is bv uit de imdb bottom 100 vind jij juist geweldig en waarom?

    voor mij is dat

    - Police Academy 3, ik heb op bepaalde momenten helemaal dubbel gelegen en ja.. jeugdsentiment heh..

    - Home Alone 2, blijft echt een heerlijke feel-good film, die ik keer op keer blijf bekijken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #2

    Standaard

    Bad Boys 2 kreeg destijds vernietigende recensies.
    Ik vond hem stiekum best tof.....
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad, dat heb ik ook met Bad Boys 2. Hetzelfde geldt voor films als Pearl Harbor, The Dukes Of Hazzard, Starsky & Hutch en zulk soort films. Het zijn geen hoogvliegers, maar ik vind ze best vermakelijk.

  4. #4

    Standaard

    Er zijn meerdere comedies met Martin Lawrence als slecht beoordeeld terwijl ik ze toch behoorlijk grappig vond/vind. Te weten National Security, Blue Streak, Black Knight, Big Mommas House.

    Garfield is ook ondergewaardeerd. Zeker als je een kat en hond zelf als huisdier hebt is deze film te grappig gewoon.

    The Haunted Mansion met Eddie Murphy vond ik ook allesbehalve slecht.

    Stealth is ook te laag beoordeeld naar mijn mening.

    Mission to Mars.

    American Pie 4 had ook zijn momenten.

    Space Jam. Ook een geslaagde combinatie van animatie en gewone acteurs.

    Cabin Fever. Verdiend meer dan een 5.2 op IMDB.

    Is toch wel een aardig lijstje. Ze zijn zeker niet goed, maar ook lang niet zo slecht als dat beweerd wordt. Het blijft toch een kwestie van smaak. Ik weet ook niet of bovenstaande titels in de bottom 100 staan, maar deze vond ik beter dan de beoordeling deed lijken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Titanic:
    Deze film zou niet realistisch zijn, of deze film heeft een saaie verhaal! Onzin, deze film laat zien hoe het echt zo zijn gegaan en nog op mooie wijze ook. Fantastische film, en het verhaal tussen Jack en Rose word mooi ontwikkeld op de boot, een echte love story.

    Get Carter:
    Ik snap niet waarom deze film zo slecht gekritiseerd word? Ik heb nooit het oudere deel gezien,maar er zijn scene's in deze film die het voor mij toch wel een klassieker maken. Oke, Syl's acteer prestaties zijn niet zo super, maar de actie is goed en droge onliners en een hele goeie soundtrack verwerkt in de film.

    Legend:
    Deze film is toch slecht beoordeeld op IBDM. Waarom dat weet ik niet, want het is echt een prachtig sprookje! Hele mooie decors en Mr Evil gespeeld door Curry zet echt een super rol neer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Titanic:
    knip

    Legend:
    Deze film is toch slecht beoordeeld op IBDM. Waarom dat weet ik niet, want het is echt een prachtig sprookje! Hele mooie decors en Mr Evil gespeeld door Curry zet echt een super rol neer.
    Helemaal mee eens! Met legend is niets mis en nu de originele klassieke muziek is toegeveogd in de special edition is het nog beter geworden! :wink:

  7. #7

    Standaard

    Simpel:

    Titanic
    Air Bud
    Police Academy 3
    Next Friday
    Plan 9 from Outer Space (viel heel erg mee)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Hulk

    Brother Bear

    Haunted Mansion
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  9. #9

    Standaard

    Superman 2... wordt niet zozeer als slecht gezien (6,5 op imdb) maar volgens velen is hij wel ondergeschikt aan deel 1, en dat vind ik dus niet. Ze hebben beide hun sterke punten, maar Superman 2 heeft echte bad guys, en dat verwacht ik ook van een comicverfilming.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Simpel:

    Plan 9 from Outer Space (viel heel erg mee)
    Categorie zo intens bar slecht dat ie weer leuk is

    Leuke thread, maar eigenlijk zou je de te kiezen films echt moeten beperken tot deze of films met maximaal een 4 op IMDB.

  12. #12

    Standaard

    ik vind bijvoorbeeld ook de films van Naked Gun geweldig leuk.

    Ook andere comedy's met lesnie nielsen zoals Spy Hard en Mr.Magoo. Deze films worden ook niet als goed gewaardeerd..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Dude, Where's My Car?

    8)


  14. #14

    Standaard

    Pearl Harbor, The Jackal. En vast nog wel anderen
    Bier.

  15. #15

    Standaard

    Hulk, Pearl Harbor, Titanic, Godzilla; staan allemaal niet in de Bottom 100 van IMDB maar ze worden ook niet echt de hemel ingeprezen door iedereen.
    De enige uit de lijst die ik hilarisch vind is 2001: A Space Travesty. Maar ik ben dan ook dol op films met Leslie Nielsen.
    Police Academy, Jaws The Revenge en King Kong Lives staan ook in die lijst maar zo enorm slecht vind ik ze niet.
    Ik heb gewoon een zwak voor belachelijk domme humor en enge of grote gemene diertjes.

  16. #16

    Standaard

    Matrix Reloaded
    There is only one real truth: causality!...

  17. #17

    Standaard

    Revolver
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  18. #18

    Standaard

    Ik heb geen film en ken er ook geen film één uit de bottom 100.

    Maar goed Godzilla krijgt maar een 4.4 terwijl ik het een dikke tien vind. Dat is denk ik het grootste verschil met het cijfer wat ik een film heb gegeven en wat imdb aangeeft.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Matrix Reloaded
    Helemaal mee eens. Zeker niet zo slecht als door sommige beweerd werd. Probleem met deze film was de hype die gemaakt werd door de fans en reviewers. Hij deed in mijn ogen niet veel onder voor deel één.

  20. #20

    Standaard

    Matrix Reloaded krijgt een 7 op IMDB, is toch helemaal niet slecht?

    (P.S. ik vind Reloaded beter dan Matrix 1, maar da's meer voor een andere thread...)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick
    Matrix Reloaded krijgt een 7 op IMDB, is toch helemaal niet slecht?

    (P.S. ik vind Reloaded beter dan Matrix 1, maar da's meer voor een andere thread...)
    Ja, je hebt gelijk! (dus die 7) Maar als over deze film wordt gesproken of geschreven, blijkt steeds weer dat "iedereen" het zo slecht vond. Maar ik vond 'm echt super!
    There is only one real truth: causality!...

  22. #22

    Standaard

    Vanilla Sky: wordt door grote groepen mensen beschouwd als pretentieuze prut maar ik vond hem geweldig op elk niveau. Als romance vond ik hem rakend, zelfs ondanks Tom Cruise zijn irritante persoonlijkheid. Als sci-fi vond ik hem knap gevonden, misschien een beetje warrig, maar wel origineel. Als mindf*ck vond ik hem heel goed werken, naarmate de film langer duurde, raakte ik steeds harder de weg kwijt. Ik ben dan ook uiteindelijk half duizelig de bioscoop uit gelopen.

    Andere voorbeelden: Femme Fatale (De Palma), Eyes Wide Shut en de eerste Ace Ventura met de verbijsterende eerste ontmoeting met Jim Carrey, die sindsdien helaas zijn kunstje al 15 keer heeft herhaald.

  23. #23

    Standaard

    Meatballs III en Summer School vond ik dan weer aardige films die fiks ondergewaardeerd worden.

  24. #24

    Standaard

    deze.
    Ongecompliceerd, grappig, fris, en de mooiste auto ooit gemaakt

  25. #25

    Standaard

    Godzilla vond toch best wel leuk, en Deep Impact heb ik mij ook prima mee vermaakt
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •