Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 101 worden weergegeven.

Discussie: Mag jij blijven?

  1. #1

    Standaard Mag jij blijven?

    http://www.teleac.nl/nationaleinburg...est/over.html#

    Ik dus niet...
    Een score van 3,4 en dat als een volbloed nederlander met een opleiding geschiedenis....
    Dus als je het niet erg vind ben ik m'n koffers aan het pakken want ik denk dat de IND zo wel voor m'n deur zal staan.....
    Zou ik nog wel in aanmerking komen voor die oprotpremie van 7000 euro denken jullie?


    Enne, crew? Zouden jullie m'n naam willen aanpassen in Ali B? Hou ik toch nog iets knuffelbaars over me.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  2. #2

    Standaard

    Ok, ik ga mijn ticket ook alvast reserveren want ik had een 5,3. Regels zijn regels etc. Ik ga dus weer terug naar mijn thuisland... euuuhhh... ok, probleempje.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ok, ik ga mijn ticket ook alvast reserveren want ik had een 5,3. Regels zijn regels etc. Ik ga dus weer terug naar mijn thuisland... euuuhhh... ok, probleempje.
    Mag ik bij het raam zitten dan?

    Maar serieus, als dit echt onderdeel uitmaakt van die inburgeringstoets vraag ik me af wat ze verwachten van de kandidaten...
    Ik bedoel, WTF, zo ingeburgerd is Michel Smit nog niet eens.... :x
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  4. #4
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik heb een 4,7, wat meer is dan David. :P

    Toch blijf ik met plezier in mijn eigen thuisland.

  5. #5

  6. #6

  7. #7

    Standaard Re: Mag jij blijven?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Een score van 3,4 en dat als een volbloed nederlander met een opleiding geschiedenis....
    Ik als volbloed Belg haal zelfs nog 3,7

  8. #8
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Mag jij blijven?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Een score van 3,4 en dat als een volbloed nederlander met een opleiding geschiedenis....
    Ik als volbloed Belg haal zelfs nog 3,7
    En ik 4,7.
    Ben gezakt omdat ik niets van jullie wetgeving ken, maar het eerste deel zou je toch moeten weten vind ik.
    Ik wist het zelfs.

  9. #9

    Standaard

    Een 5,5...'t voelt als hakken over de sloot..
    Maarre...David, je stelt me diep teleur!! :P:P
    Geweldige test trouwens, ik heb 'm meteen naar een stel vrienden gestuurd...
    Je moet er wel melig, lichtelijk aangeschoten of enigszins beneveld voor zijn..ik schaam me bijna om 'Ollander te zijn...

  10. #10

    Standaard

    :x Ik weet het, ik zuig als nederlander.... Maar jullie belgen winnen ook altijd met het groot dictee, dus het is logisch dat jullie ook hierin de betere nederlander zijn...
    Mag ik bij jullie asiel aanvragen? Ik als economische, profiterende vluchteling hoorde dat jullie lekkere bieren hebben en ik heb 7000 euro stuk te gooien in jullie kroegen....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  11. #11
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Je moet er wel melig, lichtelijk aangeschoten of enigszins beneveld voor zijn..ik schaam me bijna om 'Ollander te zijn...
    Bij ons zeggen ze dan : Bijna is niet goed genoeg.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Een 5,5...'t voelt als hakken over de sloot..
    Maarre...David, je stelt me diep teleur!! :P:P
    Geweldige test trouwens, ik heb 'm meteen naar een stel vrienden gestuurd...
    Je moet er wel melig, lichtelijk aangeschoten of enigszins beneveld voor zijn..ik schaam me bijna om 'Ollander te zijn...
    Ies!!!! Waar was je? Aan het studeren om hier te mogen blijven?
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    :x Ik weet het, ik zuig als nederlander.... Maar jullie belgen winnen ook altijd met het groot dictee, dus het is logisch dat jullie ook hierin de betere nederlander zijn...
    Mag ik bij jullie asiel aanvragen? Ik als economische, profiterende vluchteling hoorde dat jullie lekkere bieren hebben en ik heb 7000 euro stuk te gooien in jullie kroegen....
    Ik blijf het zeggen dat je voor kwantiteit in Nederland moet zijn, maar voor kwaliteit in België. :P

  14. #14

    Standaard

    6.1

    vond de normering wel erg streng nadat ik zag dat ik toch veel antwoorden goed had..! Maja waar klaag ik over, ik mag blijven 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    :x Ik weet het, ik zuig als nederlander.... Maar jullie belgen winnen ook altijd met het groot dictee, dus het is logisch dat jullie ook hierin de betere nederlander zijn...
    Mag ik bij jullie asiel aanvragen? Ik als economische, profiterende vluchteling hoorde dat jullie lekkere bieren hebben en ik heb 7000 euro stuk te gooien in jullie kroegen....
    Ik blijf het zeggen dat je voor kwantiteit in Nederland moet zijn, maar voor kwaliteit in België. :P
    Dus jullie hebben slechts een paar, goed geïntregeerde buitenlanders? Weet je zeker dat het geen nederlandse pensionado's zijn?
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.

    Ies!!!! Waar was je?
    Ik was er al die tijd hoor, ik heb alleen niet zoveel zin/behoefte meer om op de OHT te posten..
    Ik volg de Chuck-story trouwens op gepaste afstand!!

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Een vriendin die 'm net ook heeft gemaakt, haalde een 8,1!!!

  19. #19

    Standaard

    Ik ook een 6.1, maar vind sommige vragen toch echt niet thuis horen in zo'n cursus.

    Maar goed, ik mag ook blijven. Ik zal aan van Basten vragen of ik Kalou een handje kan helpen

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Ik ga voetbaleen voor het nationale elftal van Ivoorkust, bakte er net zo weinig van als Kalou. :wink:
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #21

    Standaard

    3,4

    Ik mag ook al niet blijven, of euhm, komen...

  22. #22

    Standaard

    6.8

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Nederland wordt steeds minder vol, ghegheghegheghe

  25. #25

    Standaard

    Een 4,7! Is er nog plek in het eerste vliegtuig dat jullie hebben geboekt of moet ik met de volgende mee?

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •