De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: Boekensteunen

  1. #1

    Standaard Boekensteunen

    Heb even snel gezocht maar kon hier niks over vinden in andere threads.

    Ik heb twee 'zwevende' planken voor m'n dvd's. Eén plank is nu vol en daarop staan m'n dvd's rechtop. Aan de linkerkant worden m'n dvd's rechtop gehuoden door dvdboxen (tv-series, andere boxen) en aan de rechterkant heb ik een marmeren boekensteun om alles netjes recht te houden.

    Nu zal de andere plank ook volgebouwd gaan worden maar weet ik niet hoe ik de dvd's daarop netjes rechtop kan laten staan zonder boekensteun (die marmeren is uniek en is nergens te koop).

    Bij IKEA heb ik een tijd terug een paar van die plastic dingen meegenomen maar dat is echt ontzettend lelijk. Heeft iemand misschien een tip of suggestie?

  2. #2

    Standaard

    Je hebt toch ook boekensteunen van bv LOTR en Chronicles of Narnia (merchandise) misschien een leuk idee.
    Wel prijzig maar dan heb je wel wat

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Er zijn inderdaad een hoop mooie bookends van films, maar daarvoor moet je wel diep in de buidel tasten. Die van King Kong vind ik erg gaaf (en die van Narnia heb ik zelf staan).

  4. #4

    Standaard

    Mjah, opzich een leuk idee maar heb het liefst iets soberders. Iets was niet opvalt maar wel stevig en goed te gebruiken is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Mjah, opzich een leuk idee maar heb het liefst iets soberders. Iets was niet opvalt maar wel stevig en goed te gebruiken is.
    is een baksteen sober genoeg?


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Mjah, opzich een leuk idee maar heb het liefst iets soberders. Iets was niet opvalt maar wel stevig en goed te gebruiken is.
    is een baksteen sober genoeg?
    Dat krast zo...

  7. #7

    Standaard

    bij elke boekhandel hebben ze 'gewone' boekensteunen voor enkele euro's. Gewoon bij een paar naar binnen lopen
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Gewoon bij een paar naar binnen lopen
    Haha, je praat over de boekhandel alsof het de sex-shop is :P. "Je hoeft je niet te schamen, er is niks raars aan."

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    bij elke boekhandel hebben ze 'gewone' boekensteunen voor enkele euro's. Gewoon bij een paar naar binnen lopen
    En hoe ziet een gewone boekensteun er dan uit als ik vragen mag?

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    Gewoon bij een paar naar binnen lopen
    Haha, je praat over de boekhandel alsof het de sex-shop is :P. "Je hoeft je niet te schamen, er is niks raars aan."
    boekenwinkel, sexshop, voor mij allemaal hetzelfde...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    bij elke boekhandel hebben ze 'gewone' boekensteunen voor enkele euro's. Gewoon bij een paar naar binnen lopen
    En hoe ziet een gewone boekensteun er dan uit als ik vragen mag?
    check de link van Klaas inderdaad, gewoon van die 90 graden dingetjes zonder fratsen... Heb ik ook, maar dan voor me boeken
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #13

    Standaard

    Die boekensteunen, worden die nu ook al van onder de toonbank verkocht in de sexshops?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Die boekensteunen, worden die nu ook al van onder de toonbank verkocht in de sexshops?
    ja joh, stond ooit es bij de kassa iets af te rekenen en dacht: ik kan het altijd proberen je weet maar nooit... "Heeft u ook boekensteunen toevallig?" En ja hoor, kwam ze met een stel fraaie boekensteunen aanzetten met zo'n typerend rose vachtje enz. Ben er nog steeds blij mee..!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #15

    Standaard

    Waar moet dat heen met deze wereld?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •