Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Hmm, ik vrees dat ik The Butterbly Effect niet mag gebruiken. Als het alleen verwijzingen zijn naar andere films kan ik de film niet gebruiken, het moet of echt van narratief belang zijn of iets over het personage zeggen.

    Die Wanted poster is eigenlijk wel een goed idee. Ik kan The Good, the Bad and the Ugly gebruiken als symbool voor het gehele westerngenre.

    Ik zag op IMDB.com dat in de originele Moulin Rouge er ook een poster is die een belangrijke rol speelt. Iemand die film toevallig gezien en die het nog weet?

    Andere tips zijn ook nog steeds welkom natuurlijk :wink:

    Bedankt weer in ieder geval!

  2. #27

    Standaard

    bij 25th hour heeft hij een hele mooie poster hangen van cool hand luke en dit is een gevangenis film. Toeval? Ik dacht het niet :wink:
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  3. #28

    Standaard

    Ik weet niet of dit iets is waar je iets mee kan:

    In iedere kamer die voorkomt in de film Magnolia hangt een poster (of schilderij oid) van een magnolia (bloem).

    Succes ermee

  4. #29

    Standaard

    In de 'korte film' Thriller, naar de gelijknamige song van Michael Jackson, hangen buiten bij de bioscoop verscheidene posters waaronder die van 'House of Wax' wat óf slaat op datgene wat komen gaat in de clip óf op wat er met Michael Jackson zn gezicht is gebeurd in de loop van de tijd

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •