De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Werken in de film wereld

    Hallo allemaal

    ik was eigenlijk wel benieuwd of er iemand van jullie werkt of op een of andere manier met films te maken heeft met zijn werk?

    Ik zelf werk in een post productie studio waar we de meeste tv commercials maken van de nieuwe films die uitkomen.
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  2. #2

    Standaard

    Ikzelf werk bij de Videoland in hillegom telt dat ook mee tis echt een heel saai baantje maar het verdient goed dus je hoort mij nie klagen

    En het gratis huren van zo veel mogenlijk films vind ik ook niet onaantrekkelijk

    Als het heel rustig is zet ik een filmpie op zo hou ik een beetje bij wat er uit komt en of het de aanschaf waard is.....

  3. #3

    Standaard

    Ik heb ook een bijbaan in een videotheek, bij Cinerent in Alphen aan den Rijn..

    Aangezien mn werkgever vrij vaak weg is hou ik me ook een beetje bezig met promotie, bestellen etc
    Maar ik ben blij dat het maar een bijbaan is

    Later eventueel in de filmwereld werkzaam zijn lijkt me wel erg leuk, hangt er alleen een beetje vanaf in wat voor rol

    we zien wel hoe het loopt

  4. #4

    Standaard

    ik heb een half jaar stage gelopen bij Dutch FilmWorks en daar ben ik erachter gekomen dat ook al is film je grootste hobby/passie het niet per definitie leuk is om ermee te werken

    veel administratief geneuzel (zoals je heel vaak zult tegenkomen). ik zie me later het liefst aan de creatieve kant van het filmmaken (regie, editting, creative director maar misschien toch ook wel een stuk productie)

    nu werkzaam voor mijn afstuderen bij Eyeworks. televisie dus, maar qua productie een goede opstap naar film

  5. #5

    Standaard

    stjah appart wereldje die filmswereld

    maar wel leuk krijg vaak orginele materiaal die de zenders dan weer gebruiken voor promotie enzo in rtl boulevard enzo
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  6. #6

    Standaard

    Via mijn studie (zelfde als Sicco) heb ik stage gelopen bij de Surinaamse Televisie Stichting (STVS) in Paramaribo, Suriname, waar ik samen met mijn medestagair een nieuw reis/documentaire programma heb ontwikkeld en geproduceerd. De eerste vier afleveringen hebben we in zn geheel gefilmd en gemonteerd. klik ---> naar onder scrollen

    Het is dan wel niet de 'filmwereld' maar alle ervaringen die je opdoet zijn wel een mooie opstap naar het grotere werk. Mijn uiteindelijke doel is zeker filmproductie, maar eerst nog even de studie afronden :wink:

  7. #7

    Standaard

    Hier is al een topic over, maar ik ben af en toe figurant, wat een erg leuke hobby is mag ik wel zeggen.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •