Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 216 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat vind je de mooiste Theme Song/Opening van een TV-Serie?

    2 in 1:

    Wat vind jij de mooiste begin/opening van een TV serie?
    (en dan bedoel ik niet van wat er gaat gebeuren,maar waarin je ziet welke acteurs erin meedoen)
    Heb even als voorbeeld een stukje van Smallville gepakt:


    En


    Dit dus.


    En wat vind jij het mooiste TV Theme?

    Mijne:

    Mooiste Theme song: Futurama.
    Mooiste Opening TV : Millennium. (Vooral die van S1: Wait, Worry, Who Cares?)

    Nog een leuke site waar je TV-Themes kan vinden:
    Mark Little's Themes

  2. #2

    Standaard

    Vind die van Lost ook super, gewoon Lost niks meer en niks minder!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Theme song: 'Woke up this morning...you got yourself a gun'. Lekker nummer en deze woorden blijven in mijn kop hangen. Van de Sopranos natuurlijk!
    Mooiste opening: Vind die van Without a trace wel relaxed.

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Alias, vanaf seizoen 4 waarin je Sydney in een hele lading van haar diverse outfits uit de serie voorbij ziet komen.

  5. #5

    Standaard

    Ik vind "theme from the X-files" van Mark Snow nog steeds iets om kippevel van te krijgen..
    Spence: Are you worried about saving your own skin?
    Sam: Yeah, I am. It covers my body.

  6. #6

    Standaard

    The Sopranos
    Hoewel ik nooit de hele serie gevolgd heb, maar wel zeker overtuigd ben van de kwaliteit ervan, is de leader echt geweldig. De lekker rauwe grainy feel en de sublieme muziek van Alabama 3 maken het een awardwinning leader.

    Six Feet Under
    Weer een uitstekend samenspel van audio en video. Deze leader is mijns inziens nog beter dan die van The Sopranos.

    The Twilight Zone [1985]
    Natuurlijk een golden oldie. Heerlijke muziek, spannend beeldmateriaal, op en top briljante suggestie.

    Dat zijn echt de beste leaders around.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #7

    Standaard

    Ik gooi alles op 1 hoop :wink:

    Buffy
    Angel
    Firefly
    Magnum P.I
    A-Team
    Airwolf
    Stargate SG-1/Atlantis
    Knight Rider
    Battlestar Galactica (zowel oude als nieuwe serie)
    Buck Rogers
    CHiPs
    MacGyver
    Miami Vice
    Bring 'Em Back Alive
    Baretta
    Blue Thunder (TV serie gebaseerd op de film)
    Star Trek TNG
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #8

    Standaard

    'k Val denkelijk wat in herhaling, maar ik ben erg gecharmeerd door de themasong uit Firefly. (Take my love, take my land...) Ook het bizarre muzikale thema van Farscape lust ik wel. Grappigste openers zijn natuurlijk diegene die elke keer een beetje verschillen, Futurama ("Condemned by the Space Pope") en The Simpsons. Wat ik ook erg mooi vind is de sobere stijl van Inspector Morse: helemaal géén noemenswaardige opening. Slechtste stijl van opening vind ik een reeks als Flikken, lijkt eerder een promotiefilmpje van Vlaanderen Vakantieland...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Ik ben Farscape vegeten te melden Dus bij deze.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Ik ben Farscape vegeten te melden Dus bij deze.
    maar waar horen die van jou bij? Mooiste liedje of opening?

  11. #11

    Standaard

    Zowel opening als liedje. Voor mij is het 1 geheel. Een samensmelting van omstandigheden. :wink:
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  12. #12

    Standaard

    mijn top 5

    1. Buck Rogers (prachtige muziek, en vooral die beelden als Buck zo ronddraait in tijd, sinds mijn kindertijd staat dat al gebrand op mijn netvlies)

    2. Knight Rider (in mijn ogen tijdloze track)

    3. Battlestar Galactica (drewl drewl, net als buck rogers een kinderherinnering die nooit zal weggaan)

    4. Twin Peaks (een grandioze Angelo Badalementi)

    5. Tour of Duty (gewoon de combinatie van muziek en beelden klopte gewoon)

  13. #13

    Standaard

    Jeugdsentiment: Paint it black-Tour of Duty!!

  14. #14

    Standaard

    Niet zo zeer voor voor wat er te zien maar te horen is de themesong van Cheers.

  15. #15

    Standaard

    TV Themes:

    * Ghost in the Shell - Stand Alone Complex I (Ik stechel een beetje want dit zul je in Nederland niet op tv zien, maar Inner Universe is te goed om ongenoemd te laten)
    * Cowboy Bebop

    Opening (telt Waku Waku ook? :P):

    * Perfect Strangers (jeugdsentiment)
    * Angel

  16. #16

    Standaard

    A-Team, Knightrider, Tour of Duty en Wie is de mol ? 8)
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  17. #17

    Standaard

    Absoluut The X-Files

  18. #18

    Standaard

    een mooie theme die me momenteel te binnen schiet is deze van een serie "Missing" die een tijdje terug op de VRT liep. De serie zelf vond ik niet veel, maar de theme song is me wel bijgebleven.

    maar openingen kunnen me over het algemeen gestolen worden en zijn dan ook best zo kort mogelijk zoals in Lost of 24. Die van Desperate Housewives vind ik ook zeer mooi in elkaar zitten (tekeningen doorheen de geschiedenis over huisvrouwen) en het theme van Danny Elfman dat je er bij hoort is schitterend.

  19. #19

    Standaard

    Simpel: het liedje Run like Mad van Jann Arden bij Dawsons Creek. Dat liedje ís gewoon DC! En de mooie animatie bij Home Improvement met een lekker rock 'n roll nummer!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Twin Peaks - lekker spookachtig

    A-team - lekker fout maar bombastisch

    Star Trek - zo'n deuntje dat er niet snel uitgaat (de latere versie van ST:TNG klinkt ook wel lekker)

    Tropical heat - zo'n detective op een eiland met een staartje rijdende in een jeep met zijn roodharige vrouwelijke "partner". Mijn toenmalige hond begon altijd mee te janken.

    Studio sport - lekker dat deuntje met de blazersectie paraat.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  21. #21

    Standaard

    Star Trek Voyager vind ik een erg mooie opening hebben. Blijft idd door je hoofd heen spelen zoals al hierboven werd gezegd.
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  22. #22

    Standaard

    A-Team is een klassieker heel erg herkenbaar

    Twilight Zone 1985 is 1 vd beste

    Star Trek: Voyager vind ik misschien wel de beste

    kom later met nog meer themes denk ik

  23. #23

    Standaard

    six feet under is mooi gedaan
    alhoewel ik ally mcbeal ook altijd goed vond, het gaf een zeer goed beeld van hoe de serie is
    ally mcbeal het best, ook het liedje dat goed zegt hoe het is enzo


    slechte vond ik
    - 7th heaven
    - will & grace (nochtans grote fan)
    - absolutely fabulous (weer: fan, maar hààt de openingscène

  24. #24

    Standaard

    Star Trek Voyager, zoals eerder genoemd.

    Michel Strogoff,

    Deux ans de vacances ("Twee jaar vakantie" (1975))

    Airwolf, Doctor Who, Band of Brothers, enz. enz.

  25. #25

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •