Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 251 worden weergegeven.

Discussie: U2

  1. #151

    Standaard

    Heel toevallig zag ik op "ticket unlimited" dat er al tickets voor exorbitante prijzen worden aangeboden voor U2 op 19/06/2009 in de Amsterdam Arena. Heb ik iets gemist of zo, want van een dergelijke tour is toch nog niets bekend, of wel?
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  2. #152

    Standaard

    En op een andere site kaarten voor U2 in De Kuip op 10 juli.
    Waardeloze zooi die opkoopmaffia!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #153

    Standaard

    En al meer mensen onder de indruk van de nieuwe U2?

    Ze grijpen een beetje terug naar Achtung Baby / Pop met dit nummer.
    De invloed van Eno is weer goed merkbaar, en toch ook de oude (gitaar)sound van Lillywhite.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #154

    Standaard

    Vind het lekker klinken, ben benieuwd naar de rest.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #155

    Standaard

    Het is zo'n song van hoe vaker je hem hoort, hoe beter hij wordt. Ik vindt hem in elk geval top.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  6. #156

    Standaard

    http://mp3.walmart.com/store/artist?...lbumDetailsTab

    Luister naar fragmenten van het album!!!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    http://mp3.walmart.com/store/artist?...lbumDetailsTab

    Luister naar fragmenten van het album!!!
    Alleen een fragment van de (eerste) single, de rest is unavailable.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  8. #158

    Standaard

    Dan ben je helaas te laat, want eerst waren ze wel allemaal te beluisteren
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #159

    Standaard





    Release: 2 maart 2009

    No Line On The Horizon will be available in five formats;

    - Standard jewel case - with album CD and 24 page booklet

    - Digipak format - limited edition with album CD, 32 page colour booklet and fold out poster. Features access to exclusive downloadable Anton Corbijn film.

    - Magazine format – limited edition with album CD, with 64 page magazine. Features access to exclusive downloadable Anton Corbijn film.

    - Box format - limited edition bespoke box containing digipak format album CD, DVD of Anton Corbijn’s exclusive film, 64 page hardback book, plus a fold out poster.

    Bron: U2.com

    Verschillende edities hier voor een redelijke prijs te koop. Ik ga voor de Limited Digipak Edition.

    Nieuwe plaat van U2 is uitgelekt

  10. #160

    Standaard

    Wat is nu de 5e versie? Vinyl?
    Misschien dat ik de goedkoopste versie ga kopen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  11. #161

    Standaard

    Het album zelf komt uit in vijf formaten, te weten:
    • Een enkele CD
    • Een limited edition digipack, met toegang tot een exclusieve download van een film van Anton Corbijn
    • Een limited edition, met toegang naar de download en een 64 pagina's tellend magazine
    • Een limited edition, met de film op DVD en een 64 pagina's tellend boek
    • Een 2-LP
    Ik ga voor de derde editie met het boek. Sorry U2, maar die film pluk ik dan wel van het web waarschijnlijk.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #162

    Standaard

    Voor mensen die nieuwsgierig zijn wat betreft de bekendmaking van de tourdata in Europa:http://www.hotpress.com/news/5288776.html
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  13. #163

    Standaard

    Podium "in the round" en alleen in grote (voetbal)stadions, klinkt niet verkeerd
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Het album zelf komt uit in vijf formaten, te weten:
    • Een enkele CD
    • Een limited edition digipack, met toegang tot een exclusieve download van een film van Anton Corbijn
    • Een limited edition, met toegang naar de download en een 64 pagina's tellend magazine
    • Een limited edition, met de film op DVD en een 64 pagina's tellend boek
    • Een 2-LP
    Ik ga voor de derde editie met het boek. Sorry U2, maar die film pluk ik dan wel van het web waarschijnlijk.
    De MP4 versie van Linear van Anton Corbijn is te downloaden via www.nolineonthehorizon.com. Dat lukt ook met de standaard CD uitgave, dus is niet exclusief voorbehouden aan de kopers van de limited editions.

    Barcode: 0602517960312
    Laatst aangepast door Qzyn : 10-03-2009 om 09:15

  15. #165

    Standaard

    U2 wil eerste album opnieuw opnemen

    De Ierse band U2 wil zijn eerste album 'Boy' uit 1980 opnieuw uitbrengen. Of, zoals ze het zelf zeggen: 'afmaken'.

    ‘Ik zou het prachtig vinden om dat album opnieuw in te zingen en af te maken,’ zei Bono na een try-out voor de aanstaande wereldtour, meldt persbureau Reuters.
    ‘Er staan wat mooie liedjes op die voor ons gevoel nog niet af zijn.

    Volgens de zanger werd U2 tijdens de opnames begin jaren tachtig opgejaagd omdat ze de huur van de studio niet konden betalen. Het meest irriteert Bono zich aan zijn ‘namaak Britse accent’ op Boy, waar onder meer U2’s eerste hit I Will Follow op staat.

    ‘Er zijn genoeg U2-liedjes waarvan ik blij ben als ik ze niet hoef te spelen,’aldus Bono. ‘We willen ze nog steeds herschrijven en misschien brengen we zelfs wel een paar oude albums opnieuw uit.’

    360 º Tour
    U2 gaf woensdag een optreden in Boston voor 950 toeschouwers als voorproefje op de U2 360 º Tour, die op 30 juni 2009 van start gaat. Op 20 juli staat de band uit de Ierse hoofdstad Dublin in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop voor dat concert begint zaterdag.

    Onlangs bracht U2 zijn nieuwe album No Line On The Horizon uit, dat in dertig landen op nummer één in de hitlijsten binnenkwam.

    Bron: Elsevier.nl

  16. #166

    Standaard

    Als ze maar met hun klauwen van An Cat Dubh / Into the heart afblijven...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #167

    Standaard

    Ik hoop zaterdagmorgen 4 kaarten te bemachtigen 8)

  18. #168

    Standaard

    Vraag me af of de kaartverkoop zo hard gaat.
    Aantal vrienden van me zouden graag mee willen, maar zijn dan op vakantie.
    Het is ook wel klote gepland idd
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Vraag me af of de kaartverkoop zo hard gaat.
    Je moet je dat echt niet afvragen. Koop die kaarten maar voor je vrienden, je kan ze desnoods altijd kwijt geraken...

  20. #170

    Standaard

    Pfffffff, ik word langzamerhand gek...

    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #171

    Standaard

    Concert is uitverkocht. Kwam er net doorheen maar je kan nog maar 1 kaart aanklikken bij alles. Is er al iets bekend over een nieuw concert?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  22. #172

    Standaard

    Vreemde is dat ik er al 3 keer door ben gekomen en mn kaarten kon bestellen.
    Maar daarna vloog ie toch weer naar dat wachtscherm...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Vreemde is dat ik er al 3 keer door ben gekomen en mn kaarten kon bestellen.
    Maar daarna vloog ie toch weer naar dat wachtscherm...
    Dat zelfde heb ik nu ook al 2x gehad. vervolgens kreeg ik 'n scherm met de melding dat er een fout is opgetreden en ik moet inloggen bij eventim om te kijken of ik toch de kaarten heb. Alleen kan ik niet inloggen bij eventim of me aanmelden want dan wordt ik ook in de wacht gezet met 'n foutmelding na afloop.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  24. #174

    Standaard

    Iemand enig idee of er een nieuw concert? in de verkoop gaat?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #175

    Standaard

    Vreselijk dat internet gebeuren..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •