De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Marksman, The [DVD]

  1. #1

    Standaard Marksman, The [DVD]

    Marksman, The [DVD]

    De zoveelste direct op DVD uitgebrachte film van Wesley Snipes is weer geen beste.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb voor deze film maar 1 woord, drama.

  3. #3

    Standaard

    Toch kan het nog slechter....

    Of toch niet?

    Dit soort films zouden gewoon niet eens op dvd moeten komen. Net als die nieuwe tv reclame voor Sound of Thunder. Dat het zo'n geweldige film is... Zo laten ze het tenminste blijken in die reclame. Mensen die weinig interesse in film hebben en die als ze toch al eens besluiten een film te kijken zo soort film huren of kopen zullen voor de rest van hun leven teleurgesteld zijn in films. Diep zonde...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Toch kan het nog slechter....

    Of toch niet?

    Dit soort films zouden gewoon niet eens op dvd moeten komen. Net als die nieuwe tv reclame voor Sound of Thunder. Dat het zo'n geweldige film is... Zo laten ze het tenminste blijken in die reclame. Mensen die weinig interesse in film hebben en die als ze toch al eens besluiten een film te kijken zo soort film huren of kopen zullen voor de rest van hun leven teleurgesteld zijn in films. Diep zonde...

    prachtig gezegd.... wie trapt er in godsnaam in die tv - reclame het zou echt verboden moeten worden..... bioscoop hit sound of thunder bla bla bla volgens mij hebben 1000 mensen die film in de bios gezien meer zal het echt niet geweest zijn

  5. #5

    Standaard

    The Marksman is de zoveelste film van Wesley Snipes die direct op DVD wordt uitgebracht. Hij lijkt hiermee te zijn afgedaald naar de wereld van de B en C films.
    Ik heb nooit gemerkt dat Wesley Snipes in films van A-categorie meespeelde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    U.S. Marshalls, Drop Zone, Demolition Man, Rising Sun, Passenger 57, New Jack City. Andere tijden hé de jaren 90 :wink:

    En geloof het of niet. Chaos wordt volgende week uitgebracht in de Nederlandse bioscopen. O.a. te zien in Pathé. Niet dat Wesley meteen in het A circuit terecht komt, maar soms haalt hij toch net de bioscoop. Niet voor lang denk ik.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    US Marshalls was wel te doen, maar de rest is IMHO maar no-brains action.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    U.S. Marshalls, Drop Zone, Demolition Man, Rising Sun, Passenger 57, New Jack City. Andere tijden hé de jaren 90 :wink:

    En geloof het of niet. Chaos wordt volgende week uitgebracht in de Nederlandse bioscopen. O.a. te zien in Pathé. Niet dat Wesley meteen in het A circuit terecht komt, maar soms haalt hij toch net de bioscoop. Niet voor lang denk ik.
    We vergeten natuurlijk de klassieker Blade. :wink:
    Heerlijke actiefilm (donkere sfeer,goed verhaal etc.),al vond ik deel 2 al weer wat minder.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    U.S. Marshalls, Drop Zone, Demolition Man, Rising Sun, Passenger 57, New Jack City. Andere tijden hé de jaren 90 :wink:

    En geloof het of niet. Chaos wordt volgende week uitgebracht in de Nederlandse bioscopen. O.a. te zien in Pathé. Niet dat Wesley meteen in het A circuit terecht komt, maar soms haalt hij toch net de bioscoop. Niet voor lang denk ik.
    Volgens Veronica magazine is Chaos een direct-to-dvd produktie die per ongeluk in de bios beland ia, eigenlijk net zoals 'a Sound of thunder'......
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #11

    Standaard

    Pfft, wat een óóóóóóngelooflijke B A G G E R is dit zeg!!! Wat is die Snipes afgegleden de laatste tijd met deze als absoluut dieptepunt. Het is dat ik hem gedownload had maar zelfs dat is ie nog niet waard!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #12

    Standaard

    Redelijk, maar zeer voorspelbare actiefilm.
    De actiescènes met de vliegtuigen waren wel leuk om zien, maar verder is er niet veel bijzonder aan deze film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •