Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 89 worden weergegeven.

Discussie: The Ghost whisperer

  1. #51

    Standaard

    dan zal het vast zo zijn dat als ze alle eps van s1 hebben uitgezonden, de dvd dan pas hier uitkomt?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #52

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Dus we lopen in Nederland gewoon achter.
    Volgens http://www.tv.com/ghost-whisperer/sh..._listings.html is seizoen 1 pas in mei 2006 afgerond in Amerika en is seizoen 2 pas afgelopen september gestart. Als dat klopt, is het te begrijpen dat ze seizoen 1 nog moeten afmaken.

  3. #53

    Standaard

    inmiddels loopt de serie dus alweer (even een schopje).

  4. #54

    Standaard

    Ik vond de afgelopen drie afleveringen erg goed. Hoop dat ze dat niveau vast kunnen houden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ik vond de afgelopen drie afleveringen erg goed. Hoop dat ze dat niveau vast kunnen houden.
    Hier sluit ik me bij aan.

  6. #56

    Standaard

    Beetje vaag. Vorige week een herhaling op SBS en afgelopen donderdag weer een nieuwe aflevering. Wel gelijk weer een hele goede vond ik. Het zijverhaaltje van de ontmoeting tussen Melinda en haar man vond ik goed uitgewerkt ([spoiler:09416fb5fa]en moest zelfs even een traantje wegpinken op het einde[/spoiler:09416fb5fa])
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #57

    Standaard

    en nog steeds niks bekend over een dvd release?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  8. #58

    Standaard

    Volgens dvd-home:

    18-04-2007 Ghost Whisperer - Seizoen 1 is wel in het rood weergegeven dus zal wel weer uitgesteld zijn. maar goed ga deze toch kopen!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #59

    Standaard

    Nieuwe items in de releaselijst van dvd-home worden rood weergegeven. Zo kun je snel zien of er iets nieuws aan de lijst is toegevoegd, wel zo gemakkelijk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Nieuwe items in de releaselijst van dvd-home worden rood weergegeven. Zo kun je snel zien of er iets nieuws aan de lijst is toegevoegd, wel zo gemakkelijk.
    ik dacht dat de rode items juist uitgestelde/vervallen titels waren?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #61

    Standaard

    Aldus dvd-home.nl:
    De titels in ROOD zijn nieuw of de datum is gewijzigd.
    . Voor vervallen titels is er een andere rubriek.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat hoewel de serie ijzersterk begon ik hem nu toch minder begin te vinden. Het verhaal wat in de eerste 3 afleveringen zat over de verdwenen geesten is volledig verdwenen en imho worden de verhaallijnen steeds zoetsappiger. Jammer...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat hoewel de serie ijzersterk begon ik hem nu toch minder begin te vinden. Het verhaal wat in de eerste 3 afleveringen zat over de verdwenen geesten is volledig verdwenen en imho worden de verhaallijnen steeds zoetsappiger. Jammer...
    Hoezo? Iedere aflevering is in grote lijnen toch het zelfde. Geest maakt Melinda bang, nog banger, ze komt erachter wie de geest is, vraagt wat die wilt, geeft een boodschap door aan de nabestaanden, wordt niet geloofd, vertelt iets wat alleen de geest kan weten, wordt wel geloofd, luistert naar de geest, geest ziet het licht, iedereen blij.

    Dat is het wel zo´n beetje. Maar toch blijft de serie wel interessant. En het einde van Seizoen 1 (dubbelaflevering) is echt geweldig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "Sneaker
    Hoezo? Iedere aflevering is in grote lijnen toch het zelfde. Geest maakt Melinda bang, nog banger, ze komt erachter wie de geest is, vraagt wat die wilt, geeft een boodschap door aan de nabestaanden, wordt niet geloofd, vertelt iets wat alleen de geest kan weten, wordt wel geloofd, luistert naar de geest, geest ziet het licht, iedereen blij.
    Haha, ja inderdaad. Het is écht elke aflevering hetzelfde. Je vergeet één ding vóór 'iedereen blij'... de tranen! die biggelen zo pracht over de wangen van Melinda
    Ook ik blijf er toch naar kijken want echt irritant is het nog niet (voor mij) Wat ik ook wel grappig is, Echt alles maar dan ook alles is in Universal opgenomen. Iedereen die de Studio Tour heeft gemaakt herkent het pleintje waar de antiekzaak van Melinda aan zit. Net zoals de straatjes met de fake-raampjes waar zogenaamd iets achter zit. Normaliter krommen mijn tenen bij zulke overduidelijke ('cheap') studio decors, maar heet is toch iedere keer een feest van herkenning.

  15. #65

    Standaard

    Ik vind s2 nog beter eigenlijk, zit een wat meer vaste verhaallijn in + de 2 grote pluspunten van jennifer is reden genoeg om te kijken!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  16. #66

    Standaard

    gister iemand de afl gezien? ik mis de laatste paar minuten, video verkeerd ingesteld
    Laatste wat ik gezien heb is dat Prof. Payne Mel belde en dat de Latijnse tekst iets anders betekende Death of a love one...
    Wat gebeurde er daarna???? hoop dat iemand het me kan vertellen

  17. #67

    Standaard

    Je heb bijna niets gemist. Payne zegt dat de vertaalde tekst Death of a love one betekend of iets dergelijke. De man van Mel vraagt dan weer ze blijft terwijl ze dan geschokken achterblijft en de aflevering eindigd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #68

    Standaard

    Inmiddels te pre-orderen bij de FRS.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bearfoot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Hoezo? Iedere aflevering is in grote lijnen toch het zelfde. Geest maakt Melinda bang, nog banger, ze komt erachter wie de geest is, vraagt wat die wilt, geeft een boodschap door aan de nabestaanden, wordt niet geloofd, vertelt iets wat alleen de geest kan weten, wordt wel geloofd, luistert naar de geest, geest ziet het licht, iedereen blij.
    Haha, ja inderdaad. Het is écht elke aflevering hetzelfde. Je vergeet één ding vóór 'iedereen blij'... de tranen! die biggelen zo pracht over de wangen van Melinda
    Ook ik blijf er toch naar kijken want echt irritant is het nog niet (voor mij) Wat ik ook wel grappig is, Echt alles maar dan ook alles is in Universal opgenomen. Iedereen die de Studio Tour heeft gemaakt herkent het pleintje waar de antiekzaak van Melinda aan zit. Net zoals de straatjes met de fake-raampjes waar zogenaamd iets achter zit. Normaliter krommen mijn tenen bij zulke overduidelijke ('cheap') studio decors, maar heet is toch iedere keer een feest van herkenning.
    Ik vond het vernieuwend, maar nu blijft men steeds hetzelfde stramien volgen, je kunt precies voorspellen wat er wanneer gaat gebeuren, het achterliggende verhaal met de verdwenen geesten is niet echt goed uitgewerkt, de demon/aardgebonden geest die de andere hier hield is gewoon na een paar afleveringen weg. Er kon zoveel meer uitgehaald worden, er zat veel potentie in terwijl het nu steeds vaker een slijmsnikfestival is om toch maar vooral melinda en haar man zo lief mogelijk tegen elkaar te laten doen.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago Bekijk bericht
    Ik vind s2 nog beter eigenlijk, zit een wat meer vaste verhaallijn in + de 2 grote pluspunten van jennifer is reden genoeg om te kijken!
    ik blijf bij mijn quote!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  21. #71

    Standaard

    Is er al bekend waneer seizoen 2 in europa op dvd uitkomt? Ik hoorde eerst dat hij deze maand uit zou komen, maar zie hem niet als pre-order bij de webshops te staan.

  22. #72

    Standaard

    Hij komt in April uit. De 16e to be exact. Ik heb 2 afleveringen gezien op net 5, beiden van seizoen 3. Ben meteen overtuigd. Medium en Ghost Whisperer..een leuke zondagavond. Ik ga nu binnenkort seizoen 1 aanschaffen net als seizoen 2 als hij uitkomt. De aflevering van gister was scary met Bloody Mary..

  23. #73

    Standaard

    Nog 2 maanden wachten. :sad: Maar hij komt gelukkig wel uit. Was een beetje bang dat dat niet meer zou gebeuren. Ik heb zelf seizoen 1 inmiddels 3 keer helemaal gekeken. Ik heb zelf seizoen 2 nog nooit gezien en heb de eerste aflevering van seizoen 3 gemist, maar ga seizoen 3 zeker weten wel volgen.

  24. #74

    Standaard

    wanneer komt seizoen 4 uit? en waarom duurt het zooooo lang voordat hier uberhaupt wat uitkomt??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #75

    Standaard

    Heb toevallig de nieuwe boxen van seizoen 2 en 3 binnen gekregen gisteren.
    En nu viel mij op dat op de zijkant van seizoen 3 aangegeven staat dat het seizoen 2 betreft

    Toch wel een leuke blunder.

    Waren mooi geprijsd bij wehkamp voor 22 euro of zo p.s.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •