Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 89 worden weergegeven.

Discussie: The Ghost whisperer

  1. #1

    Standaard The Ghost whisperer

    Ik zag hier nog geen topic van, maar dit is echt een top serie! Nog meer fans hiervan?



    meer info hiero:
    http://www.tv.com/ghost-whisperer/sh...st%20whisperer
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #2

    Standaard

    Inderdaad een erg leuke serie!
    "Paranoia is just reality on a finer scale"
    -Strange Days-

  3. #3

    Standaard

    Ja, hele leuke serie. Ben het nu trouw aan het volgen. Jennifer Love Hewitt en een verhaal vol geesten en spoken. Hele goede serie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Ook ik ben deze serie nog trouw aan het volgen, net als medium trouwens op de vrijdagavond van net 5. Beide series zijn goed, de een ziet er spoken/geesten de ander droomt er onder andere over.

  5. #5

    Standaard

    Medium is ook een hele goede serie: -> http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=869834#869834.

    Gelijk maar even een thread voor aangemaakt :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    is hier al wat bekend van een dvd release?? Hopen dat de studios enzo niet de boel gaan cancellen na 2 seizoen zoals met andere series wel eens het geval is geweest. Zoals bijv. met joan of arcadia, dead like me enz enz.. dit waren toch ook series die in het begin goed liepen en toch ook een aantal awards binnen sleepte als ik mij niet vergis... nou ja volgens mij zijn ze in de us al met seizoen 2 bezig kunnen we tenminste nog genieten van de mooie verschijning van jennifer.. :P
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #7

    Standaard

    Natuurlijk mag ik deze serie als Jennifer Love Hewitt fan niet missen!
    Ik hoorde op een ander forum dat er wel eens een dvd release aan het eind van dit jaar kan komen.

    Must Have

  8. #8

    Standaard

    Zeker, wil hem graag op dvd hebben. Was overigens weer een goede aflevering vandaag.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Natuurlijk mag ik deze serie niet missen!
    Ik hoorde op een ander forum dat er wel eens een dvd release aan het eind van dit jaar kan komen.

    Must Have
    pfff eind dit jaar pas? ik weet niet of ik dat zolang vol kan houden lol waar heb je dat gelezen dan?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Natuurlijk mag ik deze serie niet missen!
    Ik hoorde op een ander forum dat er wel eens een dvd release aan het eind van dit jaar kan komen.

    Must Have
    pfff eind dit jaar pas? ik weet niet of ik dat zolang vol kan houden lol waar heb je dat gelezen dan?
    Op een Jennifer Love Hewitt forum, Fanhost. Ik zou het nog niet betrouwbaar willen noemen, maar wie weet

  11. #11

    Standaard

    Nou ja laten we wachten weer af..... zucht waarom moet het altijd zolang duren hiero voordat een serie op dvd komt?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  12. #12

    Standaard

    Ik heb nu 3 afleveringen van deze serie gezien en ben meteen verkocht.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Ik heb nu 3 afleveringen van deze serie gezien en ben meteen verkocht.
    Ja tis een erg verslavende serie, ben nu bij aflevering 14
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  14. #14

    Standaard

    Kan het zijn dat ze nu in de us ff een stop hebben ingelast? midseason stop ofzo? ben net klaar met het bekijken van aflevering 16. maar de volgende aflevering wordt in de us pas op 3 maart uitgezonden aldus tv.com??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Kan het zijn dat ze nu in de us ff een stop hebben ingelast? midseason stop ofzo? ben net klaar met het bekijken van aflevering 16. maar de volgende aflevering wordt in de us pas op 3 maart uitgezonden aldus tv.com??
    A.S. vrijdag is het alweer 3 maart :wink:
    3 februari was aflevering 16 uitgezonden. Daarna was er de olympische spelen.
    Volgens mij heeft het seizoen 22 afleveringen. Ik weet het nog niet zeker, maar seizoen 2 gaat toch ook komen?
    Zou mooi zijn 8)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Kan het zijn dat ze nu in de us ff een stop hebben ingelast? midseason stop ofzo? ben net klaar met het bekijken van aflevering 16. maar de volgende aflevering wordt in de us pas op 3 maart uitgezonden aldus tv.com??
    A.S. vrijdag is het alweer 3 maart :wink:
    3 februari was aflevering 16 uitgezonden. Daarna was er de olympische spelen.
    Volgens mij heeft het seizoen 22 afleveringen. Ik weet het nog niet zeker, maar seizoen 2 gaat toch ook komen?
    Zou mooi zijn 8)
    Ja een seizoen 2 zou zeker komen, nu maar hopen dat ze het niet afkappen zoals zovaak al is gebeurd met series. Nou ja het is gelukkig binnenkort 3 maart! nu maar hopen op een snelle dvd release.. maarja dan zullen we wel weer een halfjaar verder zijn ben ik bang..
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Ja een seizoen 2 zou zeker komen, nu maar hopen dat ze het niet afkappen zoals zovaak al is gebeurd met series.
    Op zich is dit best een vermakelijke serie, alleen heeft hij enorm veel weg van Tru Calling, die serie stopte ook spontaan bij de 5e aflevering van het 2e seizoen. Als dat een voorbode zou zijn vrees is het ergste.....

    Afgezien daarvan vind ik dat The Ghost Whisperer wel wat overtuigender gebracht wordt, dus wellicht zal deze serie een groter success worden.

  18. #18

    Standaard

    Ja jammer van Tru Calling op zich wel leuke serie vooral vanwege Eliza... maar the ghost whisperer vindt ik toch wat hoger qua niveau
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Ja jammer van Tru Calling op zich wel leuke serie vooral vanwege Eliza... maar the ghost whisperer vindt ik toch wat hoger qua niveau
    Ben ik het zeerzeker mee eens, de gehele opzet en de sfeer om deze serie is inderdaad beter doordacht. Bij Tru Calling was dit vaak erg krakkemikkig......

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rutgerva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Ja jammer van Tru Calling op zich wel leuke serie vooral vanwege Eliza... maar the ghost whisperer vindt ik toch wat hoger qua niveau
    Ben ik het zeerzeker mee eens, de gehele opzet en de sfeer om deze serie is inderdaad beter doordacht. Bij Tru Calling was dit vaak erg krakkemikkig......
    Ja ik denk dat ze Tru calling net iets te vlug hebben afgeraffeld ofzo.. nog ff meeliften op het succes van eliza met buffy...

    Hopen dat the ghost whisperer nog lang doorgaat
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  21. #21

    Standaard

    CBS heeft aangekondigd dat ze ook seizoen 2 gaan uitzenden!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    CBS heeft aangekondigd dat ze ook seizoen 2 gaan uitzenden!
    goed nieuws, nu maar wachten op een spoedige dvd release van s1. Heb trouwens vandaaag aflevering 17 bekeken was weer erg goed!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #23

    Standaard

    Leuke serie absoluut, maar geen top acteerwerk helaas :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  24. #24

    Standaard

    net aflevering 19 bekeken, was weer eentje waarbij ik op het puntje van mijn stoel zat!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #25

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •