Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 89 worden weergegeven.

Discussie: The Ghost whisperer

  1. #26

    Standaard

    en wat vond je ervan?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  2. #27

    Standaard

    Ik heb alle afleveringen tot nu toe gedownload, maar ben er nog niet aan begonnen. Momenteel kijk ik Medium. Als ik daarmee weer bij ben bij de Amerikanen dan ga ik aan Ghost Whisperer beginnen. Medium vind ik overigens heerlijk om te kijken.

  3. #28

    Standaard

    Ondanks dat ik dit nog steeds een goede serie vind, heb ik het idee dat de serie stilstaat. Het is elke keer hetzelfde. Iedere aflevering volgt hetzelfde patroon en dat gaat soms toch wel een beetje vervelen. Maar het blijft desondanks wel een leuke serie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ondanks dat ik dit nog steeds een goede serie vind, heb ik het idee dat de serie stilstaat. Het is elke keer hetzelfde. Iedere aflevering volgt hetzelfde patroon en dat gaat soms toch wel een beetje vervelen. Maar het blijft desondanks wel een leuke serie.
    Ja klopt wel een beetje, maar het ligt eraan bij welke aflevering je bent, er komt steeds meer een soort van vervolgverhaallijn waneer de serie vordert
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  5. #30

    Standaard

    Ik volg het gewoon op SBS6. Zag in de aflevering van donderdag [spoiler:442770fa6b]een geest compleet in het zwart zonder gezicht (had een soort zwart masker op) in haar winkel zitten[/spoiler:442770fa6b] dus ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.

    Maar in principe volgt iedere aflevering min of meer dezelfde lijn. Er is een geest, die geest maakt JLH bang, vervolgens vertelt die wat die wilt, ze probeert hem te helpen, niemand gelooft haar, de geest helpt haar en dan wordt ze wel geloofd, probleem is opgelost en in een emotioneel einde ziet de geest het licht. Punt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #31

    Standaard

    Oh daarmee gaat idd nog het een en ander gebeuren!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Ja jammer van Tru Calling op zich wel leuke serie vooral vanwege Eliza... maar the ghost whisperer vindt ik toch wat hoger qua niveau
    Indeed. Tru Calling heb ik gevold op het Duitse RTL, wat ik gelukkig als vrij prettig heb ervaren. Beide series vind ik vermakelijk, ondanks het gebrek aan variatie. Waar ik mij het meest aan stoor, is dat er vanwege de kijkcijfers altijd maar weer wordt gekozen voor een lekkere meid. Ik zal van m'n leven niet kunnen geloven dat een van deze dames daadwerkelijk een gave zou kunnen hebben! Bij Medium heb ik dat een stuk minder, maar van die serie heb ik te weinig kunnen zien en zal ik de dvd zéker aanschaffen.

    Maar ik ben een sucker voor dit soort series, want ik kijk ze maar al te graag. Ondanks de lichtelijke irritatie :razz:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  8. #33

    Standaard

    De eerste paar aflevering heb ik gevolgd, daarna is het allemaal te voorspelbaar geworden.

    Ik vind JLH af en toe vreselijk irritant en ze is speelt een te perfecte vrouw, zodat het niet meer geloofwaardig is.
    Have a nice day !

  9. #34

    Standaard

    Vond de aflevering van afgelopen donderdag kwa schikelementen erg sterk. Ben me een aantal keren rot geschokken en flink wat kippenvel gehad. Maar dan volgt de aflevering weer het gebruikelijke verhaal en eindigd de aflevering toch een beetje in een teleurstelling. En hij begon zo goed. Maar kwa sfeer en schikmomenten zit het wel goed bij deze serie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #35

    Standaard

    is al wat bekend van een dvd release r2?

    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    is al wat bekend van een dvd release r2?
    Volgens mij niet en ik denk ook niet dat ie dit jaar zal uitkomen.
    De R1 is uitgesteld van 26 september naar 31 oktober.

    Op 22 september beginnen ze met seizoen 2.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb de 1e 3 afleveringen van s2 al gezien, ze zijn weer super hoor! Wacht helaas nog steeds op een r2 dvd release van s1 zucht....
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #38

    Standaard

    Op SBS gaan ze binnenkort weer verder. Volgens mij zelfs volgende week al (maar dat weet ik niet zeker).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #39

    Standaard

    Yeah ben een hele grote Ghost Whisperer fan en zit nu weer elke Donderdag achter de buis om te kijken. Gister weer voor het eerst gezien en hij was weer heel goed.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DD4me2
    achter de buis om te kijken. Gister weer voor het eerst gezien en hij was weer heel goed.
    Volgens mij kan je beter voor de buis gaan zitten,dan zie je veel meer :P :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #41

    Standaard

    ik snap sbs niet hoor dit zijn toch herhalingen wat ze nu uitzenden? van s1 enzo??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  17. #42

    Standaard

    Nee hoor. Ik had hem niet gezien in ieder geval.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #43

    Standaard

    LOL Een waarheid als een koe, voor de buis bedoelde ik dus en achter de puter. Kan namelijk dan mooi 2 dingen tegelijk doen. :P

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik snap sbs niet hoor dit zijn toch herhalingen wat ze nu uitzenden? van s1 enzo??
    Nope dit was een nieuwe aflevering en dus een nieuw seizoen.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik snap sbs niet hoor dit zijn toch herhalingen wat ze nu uitzenden? van s1 enzo??
    Misschien ben je ook paranormaal en heb je ze daarom al gezien :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DD4me2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ik snap sbs niet hoor dit zijn toch herhalingen wat ze nu uitzenden? van s1 enzo??
    Nope dit was een nieuwe aflevering en dus een nieuw seizoen.
    de aflevering die ik zag op sbs maakte gewoon nog deel uit van s1 omdat [spoiler:ecb5eeda71]andrea er nog in zit[/spoiler:ecb5eeda71]
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  23. #48

    Standaard

    Zou kunnen dat ze S1 nog niet afgemaakt hebben, maar het was zeker een nieuwe aflevering. Misschien dat ze halverwege seizoen 1 een zomerstop gehouden hebben.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Zou kunnen dat ze S1 nog niet afgemaakt hebben, maar het was zeker een nieuwe aflevering. Misschien dat ze halverwege seizoen 1 een zomerstop gehouden hebben.
    Dan zal dat het wel wezen want ik ben inmiddels al s2 episode 6
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #50

    Standaard

    Ik zie het al, ze zijn nu bij aflevering 18 van het eerste seizoen.

    18. Miss Fortune
    Production Code: 118
    When a traveling circus arrives, Melinda meets the bitter ghost of a magician who accuses his envious brother of his death, deemed to have been accidental.

    Dus we lopen in Nederland gewoon achter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •