De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jobtevredenheid bij filmfanaten + maak kans op gratis dvd

    Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik dit hier post, maar het betekent veel voor mij:

    Ik ben Pieter Verbeke en zit in mijn laatste jaar Arbeids- en organisatiepsychologie aan de Vrije Universiteit Brussel. Voor mijn thesis omtrent jobtevredenheid (ok ok, niet enkel bij filmfanaten ) ben ik op zoek naar proefpersonen die werknemer of werkgever (ook overheidspersoneel) zijn en mijn online vragenlijst willen invullen. Het invullen neemt (maximaal) 10 minuutjes in beslag.

    Dit is de link naar het onderzoek: http://www.thesispieter.tk

    U kan mij ook een plezier doen door deze link naar andere mensen te forwarden / door anderen te laten invullen die werknemer of werkgever zijn.

    Alvast hartelijk dank!

    Met vriendelijke groeten,
    Pieter Verbeke

    Oja, ik dacht er misschien aan om er een gratis dvd'tje tegenaan te gooien, als dit een succes wordt (laat ons zeggen 20 completes of meer).

    Om kans te maken kan je hier dan bvb posten wat je beroep + bedrijf is (of het mij pm'en). Dit wordt ook gevraagd op de vragenlijst, en kan ik zien hoeveel er zijn ingevuld via dit forum


    (voor dvd mag je kiezen tussen Romper Stomper, Mystic River, Ordinary Decent Criminal of Straw Dogs)

    Deze 'actie' is voor dvd.nl en dvdforum.nl samen

  2. #2
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik heb hem ingevuld.

    Ik mis wel een fifty/fifty keuzebolletje. Nee?
    Tenzij je dit doet om een grotere variatie in de meningen uit te lokken.

    Ook bedoel je eigenlijk met vraag 8 en 9 hetzelfde.
    Van vraag 8 kan je het antwoord van vraag 9 afleiden. Nee?

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Heb hem net even ingevuld.

    Jaded, fifty/fifty is gewoon het middelste bolletje. Gelukkig heb ik een erg leuke baan :wink: en dus weinig middelste bolletjes..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Heb hem net even ingevuld.

    Jaded, fifty/fifty is gewoon het middelste bolletje. Gelukkig heb ik een erg leuke baan :wink: en dus weinig middelste bolletjes..
    Bij 6 bolletjes bestaat er geen middelste bolletje :P :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Gerritzen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Heb hem net even ingevuld.

    Jaded, fifty/fifty is gewoon het middelste bolletje. Gelukkig heb ik een erg leuke baan :wink: en dus weinig middelste bolletjes..
    Bij 6 bolletjes bestaat er geen middelste bolletje :P :wink:
    Ik heb de bolletjes eigenlijk niet eens geteld, waren het er 6 dan, tsja dan wordt het middelste bolletje erg moeilijk :wink:.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •