De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TRA Boekgiftset LOTR & The Hobbit

    In een eerder topic, welke ik niet meer kan vinden, stond een boekengiftset die sterk in prijs verlaagd was.
    Ik heb er hiervan nog één op de kop weten te tikken:













    Deze wil ik graag ruilen tegen dvd's.
    Vanwege het gewicht en gevoeligheid verzend ik liever niet.

    Het gaat hier dus om 2 boeken in huls:
    1) Lotr alle drie in 1
    2) de Hobbit
    allebei met mooie illustraties
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  2. #2

    Standaard

    Ik ben wel geinteresseerd, afhankelijk van wat je er voor wil natuurlijk. Maar ik kom ze zeker niet afhalen. Moest je willen verzenden laat maar weten...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Ik ben wel geinteresseerd, afhankelijk van wat je er voor wil natuurlijk. Maar ik kom ze zeker niet afhalen. Moest je willen verzenden laat maar weten...
    afhalen hoeft niet perse - kunnen elkaar ook ergens in het midden tegenkomen.
    ( ik weet natuurlijk niet waar je woont, en als iemand met een goed ruilbod komt en wil het perse opgestuurd hebben - dan zijn de verzendkosten en het risico voor de ontvanger.)
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LordLeto
    Ik ben wel geinteresseerd, afhankelijk van wat je er voor wil natuurlijk. Maar ik kom ze zeker niet afhalen. Moest je willen verzenden laat maar weten...
    afhalen hoeft niet perse - kunnen elkaar ook ergens in het midden tegenkomen.
    ( ik weet natuurlijk niet waar je woont, en als iemand met een goed ruilbod komt en wil het perse opgestuurd hebben - dan zijn de verzendkosten en het risico voor de ontvanger.)
    Euhm. Ik woon in Belgie. Ik verkies echt wel verzending ipv 100'en kms te rijden. Dat heb ik er niet voor over...

  5. #5

    Standaard

    Gewicht zit (net) onder de 5 kilo, dus moet met 'normale' pakketpost wel te doen zijn.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Gewicht zit (net) onder de 5 kilo, dus moet met 'normale' pakketpost wel te doen zijn.
    Ik heb helemaal geen verstand van de verzendkosten, maar als degene die met een goed voorstel komt het wil - geen probleem, zie mijn vorige post.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Acinony
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Gewicht zit (net) onder de 5 kilo, dus moet met 'normale' pakketpost wel te doen zijn.
    Ik heb helemaal geen verstand van de verzendkosten, maar als degene die met een goed voorstel komt het wil - geen probleem, zie mijn vorige post.
    Zoals reeds gezegd ben ik wel geinteresseerd, maar zeg eens wat je zoekt of wil? Zo nogal moeilijk in te schatten he...

  8. #8

    Standaard

    Onderaan me sig staat een link met me collectie en ook een wishlist.
    Maar om het makkelijker te maken: klikkie doen
    Natuurlijk mis ik nog veel meer, maar ben alleen geïnteresseerd in regio 2 dvd's met nl subs.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  9. #9

    Standaard

    Niemand interesse in de mooie boekenset ?
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    PM
    Oddworld rules

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •