Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 255 worden weergegeven.

Discussie: The O.C.

  1. #201

  2. #202

    Standaard

    Net een mailtje gehad van TVShowsOnDVD.com waarin stond dat het artwork van de Season 4 dvd-box bekend is.

    Hij ziet er heel erg goed uit.


  3. #203

    Standaard

    Erg mooie cover vind ik. Wel anders dan de vorige drie, maar leuk Ik moet echt beginnen met het afkijken van seizoen 4, maar ik kom maar niet door die vijfde aflevering heen. Aflevering vier was ook al een drama om doorheen te komen :S Wordt hopelijk wel beter

  4. #204

    Standaard

    pff, ik ben geen fan van de witte achtergrond eigenlijk.

    en de foto is zo te overduidelijk gephotoshopped. en zelfs niet goed

    seizoen 3 had een mooie cover

  5. #205

    Standaard

    Ik vind het eigenlijk wel een mooie cover, wel anders dan de eerste twee maar zeker niet negatief.

  6. #206

    Standaard

    Je kunt idd wel duidelijk zien dat iedereen bij elkaar geplakt is. Maar ik moet zeggen dat ik dat witte dus best wel mooi vind. Het past alleen niet echt bij de vorige drie boxen.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Je kunt idd wel duidelijk zien dat iedereen bij elkaar geplakt is. Maar ik moet zeggen dat ik dat witte dus best wel mooi vind. Het past alleen niet echt bij de vorige drie boxen.
    bwah, toch een beetje bij 3 he ?

    3 vond ik echt wel mooi eigenlijk.

  8. #208

    Standaard

    Ik vond box drie ook wel mooi, maar de drie vorige boxen hebben allemaal echt een 'kleur'. Dan zo'n witte box ernaast, niet echt mijn smaak. Maar dat is mijn mening

  9. #209

    Standaard

    Ik hoop dat ze nog wel iets doen aan de cover, het ziet er toch wel een beetje bijelkaar geplakt uit. Misschien kunnen ze het realistischer maken.

  10. #210

    Standaard

    Ik denk wel dat dit de box wordt, en om het realistischer te maken zou het misschien geholpen hebben als ze een foto hadden genomen waar in één keer de hele cast op stond

  11. #211

    Standaard

    Heb op YouTube een mannetje gevonden die bloopers van Season 4 heeft:

    (vooral de 1e is geweldig).

    Blooper 1.
    Bloopers 2.
    Bloopers 3.
    Bloopers 4.

  12. #212

    Standaard

    Bedankt voor de links De laatste is alleen van season 3, die is al wat ouder.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Bedankt voor de links De laatste is alleen van season 3, die is al wat ouder.
    oeps mijn fout. och jah ook leuk om te zien.

  14. #214

    Standaard

    Na veel klachten te hebben gehad over de cover heeft TvShowsOnDVD.com dit doorverteld aan WB en die hebben een nieuwe cover gemaakt. en die is mooier, veel mooier:



  15. #215

    Standaard

    Heeeeeeeeeeel erg gaaf. Deze komt meteen op de relasedatum in de collectie
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #216

    Standaard

    Deze cover is inderdaad een heel stuk mooier dan de witte, al had ik die ook nog wel te pruimen gevonden. Maar deze is beter, past mooi bij de anderen.
    Komt zeker meteen in de collectie.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #217

    Standaard

    idd een stuk beter. lijkt ook meer op die van # 1 en 2. maar waarom ziet die van # 3 er dan zo anders uit??{niet dat die niet mooi is hoor}

  18. #218

    Standaard

    deze is idd een stuuuuuuuk beter! maar opzich ik vond die witte ook nog wel te doen, maar deze nieuwe past wel beter in de collectie

  19. #219

    Standaard

    De nieuwe hoes ziet er zeker stukken beter uit. De witte was niet slecht maar paste gewoon niet bij de eerdere uitgave. Misschien dat een simpele foto zoals bij seizoen 3 wel gewerkt zou hebben, want deze vond ik wel heel erg mooi.

  20. #220

    Standaard

    Véél beter ! zonder twijfel !
    ik vind het echt mooi.

    het zullen waarschijnlijk weer dual slimcases worden bij ons he ?

    De cover is meer in de lijn van seizoen 1 en 2, enkel jammer dat enkel seizoen 3 er dan zo bij uit te toon valt he.
    maar ja, ik ben tevreden !

  21. #221

    Standaard

    Afgelopen weekend liep in Misha Barton tegen het lijf in London! Ze was daar aan het signeren in een schoenenzaak (Schuh)... erg leuk grietje
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  22. #222

    Standaard

    whaha serieus. dat is wel heel erg grappig dan dat maak je niet vaak mee

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Afgelopen weekend liep in Misha Barton tegen het lijf in London! Ze was daar aan het signeren in een schoenenzaak (Schuh)... erg leuk grietje
    heb je wel een handtekening gevraagd ?? of met er gesproken ??

  24. #224
    missi_me
    Guest

    Standaard Release datum

    Is er nou al iets bekend over wanneer seizoen 4 hier in Nederland op DVD uit gaat komen? Ik heb seizoen 1-3 al op DVD, wil deze serie graag comleet hebben. Heb nog niks van seizoen 4 gezien, dus wil graag de box:wink:
    Laatst aangepast door missi_me : 10-04-2007 om 08:21

  25. #225

    Standaard

    Van TVShowOnDVD.com (wat een geweldige site is het toch):

    O.C., The - Complete Series Set out later this year.

    The O.C. Insider sat down with Josh Schwartz, creator of The O.C. to ask him some final questions about the show, and more importantly, the DVDs:

    What are the plans for the DVDs? Any chance we will get a S1-4 DVD set?
    In May, the Season 4 DVD is coming out. In the fall, there will be a complete series box set with some new goodies included.

    There you have it, the first word that a complete series set is in the works, straight from Josh's mouth. You can read the entire interview (which is pretty short) over at The O.C. Insider. Thanks to Heather for sending us this news.



    Link to this page:
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7142

    Ik ga dan maar eens serieus denken om mijn R2NLertje te vervangen.

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •