Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 627 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    ik gruwel van nederlands bier zit helemaal geen smaak of pit in met uitzondering van Wiekse Witte (hoop dat ik het juist schrijf )
    Wiekse Witte is zo'n beetje het enige dat je goed schrijft.
    Je mist een hoop punten, komma's en hoofdletters verder...

  2. #177

    Standaard

    en t is wieckse witte uiteraard...madrox toch!drink dan een witte raaf of korenwolf,1 keer beide geprobeerd,beter als witte iig.

    twas maar 7,55 euro voor een krat palm afgelopen week!

    en,ww,tis nie te zuipen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #178

    Standaard

    Net even een Duveltje achterover getikt. Op z'n tijd goed te drinken.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    en t is wieckse witte uiteraard...madrox toch!drink dan een witte raaf of korenwolf,1 keer beide geprobeerd,beter als witte iig.

    mazzel,niels
    Haha de Niels, het is inderdaad Madrox 8) .
    Heb ooit eens op een terras in Nederland een aantal Wieckse Wittes gedronken en die bevielen mij goed :wink:
    Witte Raaf of Korenwolf zeggen mij helemaal niks. Nog nooit van gehoord

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    ik gruwel van nederlands bier zit helemaal geen smaak of pit in met uitzondering van Wiekse Witte (hoop dat ik het juist schrijf )
    Wiekse Witte is zo'n beetje het enige dat je goed schrijft.
    Je mist een hoop punten, komma's en hoofdletters verder...
    Dit hoort er bij in dit draadje :wink:

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Haha de Niels, het is inderdaad Madrox 8) .
    Hmm, wie is dan M@drox?!?

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Haha de Niels, het is inderdaad Madrox 8) .
    Hmm, wie is dan M@drox?!?
    Zo heette Kevin Baeckelandt eerst op dit forum :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Haha de Niels, het is inderdaad Madrox 8) .
    Hmm, wie is dan M@drox?!?
    Zo heette Kevin Baeckelandt eerst op dit forum :wink:
    Nooit van gehoord...

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Witte Raaf of Korenwolf zeggen mij helemaal niks. Nog nooit van gehoord
    Witte Raaf is er ook niet meer. Was het eerste nederlandse wit bier. Begin jaren tachtig meen ik. Gebrouwen door brouwerij de Raaf in Heumen. Brouwer was Harm Hegger meen ik. Witte raaf was zo succesvol dat het het einde betekende van de brouwerij. Is overgenomen door Oranjeboom. Witte Raaf heb ik daarna eigenlijk niet meer gezien.
    Korenwolf is er nog wel.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Geef mij een Grimbergen :wink:

    Ik drink normaal gezien altijd Jupiler (beste normaal bier ter wereld zonder enige overdrijving :wink: )
    Verder drink ik graag Duvel - Leffe - Grimbergen - Hoegaarden
    Als ik in de Ardennen ben drink altijd Ciney smaakt heerlijk, tijdens de zomer drink ik graag eens een frisse Rodenbach van 't vat.
    ik gruwel van nederlands bier zit helemaal geen smaak of pit in met uitzondering van Wiekse Witte (hoop dat ik het juist schrijf )
    Vreemde stelling. Als je zegt dat de smaakvariatie in Nederland minder groot is dan in België ben ik het direct met je eens. Stellen dat er geen smaak of pit zit in Nederlands bier kan ik geheel niet plaatsen. Al helemaal niet gezien de bieren die je graag drinkt. Dat zijn (ik generaliseer) 13 in een dozijn bieren voor wat betreft het Belgische assortiment. Zeker als je, wat ik vermoed, ook nog de veel gedronken varianten bedoeld zoals Leffe dubbel en tripel, en grimbergen dubbel en tripel. Of misschien zelfs de blonde varianten. Jupiler zal ik dan maar even buiten beschouwing laten. Heb je het over een Leffe radieuse of een Grimbergen optimo bruno dan gaat het al iets beter. Maar dan nog is de keus aan uitgesproken smakende bieren bij jullie veel groter. Gezien je keuze voor Ciney heb je daar ook wel wat mee. Alleen snap ik niet dat je dan niet b.v. een LaChouffe of een Orval noemt. Een Westmalle Tripel, Rochefort 8 of Westvleteren wellicht.
    En wat Nederlandse bieren betreft. Probeer eens één van de vele herstbo(c)kbieren. Zelfs Chouffe brouwt het nu met enige regelmaat. Of een meibok, een Struis een Christoffel een La Trappe Quadrupel of een van de vele andere speciaalbieren. Er valt nog heel wat te ontdekken. Je moet alleen wel wegblijven van alle standaard pilsjes want die bieden weinig variatie. Net zoals ik elke keer weer dingen in België ontdek kun jij dat ook bij ons :wink:

  11. #186

    Standaard

    Net een fleske Chimay uitgeschonken. En dat is echt heeeeel lang geleden. Voelt ook als een hernieuwde kennismaken...

    Anyway, David Gilmour op de achtergrond met zijn nieuwe album. Een thriller om te lezen... Eens kijken hoe dat bevalt!

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Net een fleske Chimay uitgeschonken. En dat is echt heeeeel lang geleden. Voelt ook als een hernieuwde kennismaken...

    Anyway, David Gilmour op de achtergrond met zijn nieuwe album. Een thriller om te lezen... Eens kijken hoe dat bevalt!
    Klinkt uitstekend. Gelijk (oke volgende week dan) eens op zoek naar de nieuwe Gilmour....

  13. #188

    Standaard

    Blijft heerlijk om in huis te hebben zo'n kratje Palm.


  14. #189

    Standaard

    En ik ga zo beginnen aan mijn Rochefort 10 die al een maand of zeven ligt na te gisten in de kelder

  15. #190

  16. #191

    Standaard

    Heb La Trappe Quadrupel en Hoegaarden Grand Cru in huis gehaald. Met de eerste ben ik niet bekend, maar daar zal wel snel verandering komen.

    Trouwens vrijdag Grolsch Weizenbier geproefd. Smaakte me eigenlijk prima!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Trouwens vrijdag Grolsch Weizenbier geproefd. Smaakte me eigenlijk prima!
    Hey, die ken ik nog niet. Witbiertje zekers?

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Trouwens vrijdag Grolsch Weizenbier geproefd. Smaakte me eigenlijk prima!
    Hey, die ken ik nog niet. Witbiertje zekers?
    Jep, die is blijkbaar nieuw. Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik aan de bar de reclame zag staan. Is inderdaad een witbiertje.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Trouwens vrijdag Grolsch Weizenbier geproefd. Smaakte me eigenlijk prima!
    Hey, die ken ik nog niet. Witbiertje zekers?
    Jep, die is blijkbaar nieuw. Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik aan de bar de reclame zag staan. Is inderdaad een witbiertje.
    Ergens een afbeeldinkje?

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door foodnieuws.nl
    Grolsch introduceert weizenbier

    ENSCHEDE - Grolsch komt binnenkort onder de naam Grolsch Premium Weizen met een weizenbier op de markt. Het van oorsprong Zuid-Duitse bier heeft een frisse smaak en zoete afdronk en wordt geïntroduceerd tijdens de jaarlijkse Oktoberfeesten in het Achterhoekse Varsseveld.

    Dat heeft het bierconcern uit Enschede bekendgemaakt. Direct na de lancering in Varsseveld ligt het bier in beugelflessen in supermarkten en slijterijen. De consumentenadviesprijs voor een pak met vier flessen bedraagt 4,69 euro. Voor de horeca levert Grolsch het nieuwe bier in 30-liter fusten.

    Weizenbier wordt gebrouwen volgens het Reinheitsgebot met water, hot, gerstemout en vooral tarwemout als belangrijkste ingrediënten. De in het brouwproces gebruikte gist wordt meegeschonken in het glas en geeft het bier een natuurlijke troebeling. Grolsch zegt de eerste Nederlandse brouwer te zijn met een weizenbier in het productassortiment.
    Plaatjes van de flessen en het originele glas:





    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  21. #196

    Standaard

    Thanx! Wel tof: halve liter beugelfles.... Ga ik van de zomer eens proberen!!!

  22. #197

    Standaard

    Gisteren Leffe Dubbel gedronken. Moet per abuis gekocht zijn, want ik ben er helemaal geen liefhebber weer... Ik weet nu ook weer waarom...

  23. #198

    Standaard

    Een biertopique op een DVD forum!!! Fantastisch!!!!
    Bier.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Een biertopique op een DVD forum!!! Fantastisch!!!!
    Hoe schrijf jij "topic"?!?

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Een biertopique op een DVD forum!!! Fantastisch!!!!
    Hoe schrijf jij "topic"?!?
    Niet zo corrigeren in een bier topik he :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •