De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Four Brothers (SCE) [DVD]

    Four Brothers (SCE) [DVD]

    Vier broers nemen wraak voor de moord op hun moeder.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Leuke actiefilm inderdaad. Niet teveel bij nadenken dus.

    En meer films met zo'n muziek erin zijn altijd welkom.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Even serieus... 'Special Collector's Edition'... wahaha
    Geen speciale verpakking, Geen DTS, een sullig half uurtje aan extra's en dan de term Special Collector's Edition? Give me a break!
    DLRP Fan Blog > The Magic of Disneyland Resort Paris

  4. #4

    Standaard

    Heb deze nog niet gezien, eerst maar eens huren denk ik
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

  5. #5

    Standaard

    Goede film.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  6. #6

    Standaard

    "Het verhaal, de actie en de toon van de film ademen allemaal de westernsfeer"

    In de recensie wordt verzuimd te vermelden dat de film een losse remake
    is van "The sons of Katie Elder" uit 1965 met o.a. John Wayne en Dean Martin!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    Even serieus... 'Special Collector's Edition'... wahaha
    Geen speciale verpakking, Geen DTS, een sullig half uurtje aan extra's en dan de term Special Collector's Edition? Give me a break!
    Inderdaad, hoe komen ze er bij... De marketingboys slaan weer eens door... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    Vond het een leuke film.

    Komt ook zeker in mijn collectie.

  9. #9

    Standaard

    Uitstekende film. Wraakfilms zoals deze gaan vaak ten onder aan de rechtlijnigheid van het verhaal (held doodt één voor één de boeven, en meer gebeurt er meestal niet), maar dat geldt niet voor deze. Frisse acteurs, goed spel, lekkere rauwe actie en een paar aardige verhaalkronkels maken deze film een vermakelijke zit.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  10. #10

    Standaard

    Ik vond het een leleuke film

    Net niet genoeg echte harde actie, enne de titel SCE is het ook niet waard, niet meer dan een popcorn no-brainer.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #11

    Standaard

    Deze eerst maar gehuurd en is een toffe film en Mark Wahlberg is top als Bobby Mercer.

    Ik ga deze dus zeker kopen.
    What ?

  12. #12

    Standaard

    Misschien een leuk kadootje voor als ik binnenkort jarig ben...... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  13. #13

    Standaard

    Geinige film, vond `m beter dan dat ik vooraf had verwacht. Inderdaad geen topper, maar wel zeer geschikt voor een avondje vermaak. Markie Mark is top
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Ik heb de huurversie gezien en ik vond het beeld onscherp/soft.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Ik heb de huurversie gezien en ik vond het beeld onscherp/soft.
    zeker de vhs uitvoering?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    Als actiedrama zeker geslaagd. Prima film waarmee Singleton gelukkig snel weer terug op het juiste pad is na 2Fast2Furious, een pijnlijke uitschuiver en zonder twijfel het dieptepunt uit zijn carrière.

  17. #17

    Standaard

    helemaal mee eens , het beeld is wazig en onscherp. Morgen gaat de dvd terug naar de winkel. Ik bestel het liever in england. En de beschrijving dat het beeld scherp is is echt niet waar. Je had zeker je bril niet op

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door golfg60
    helemaal mee eens , het beeld is wazig en onscherp. Morgen gaat de dvd terug naar de winkel. Ik bestel het liever in england. En de beschrijving dat het beeld scherp is is echt niet waar. Je had zeker je bril niet op
    Jongen, kijk dan naar de screenshots. Volgens mij heb jij een bril nodig of een nieuwe TV.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door golfg60
    helemaal mee eens , het beeld is wazig en onscherp. Morgen gaat de dvd terug naar de winkel. Ik bestel het liever in england. En de beschrijving dat het beeld scherp is is echt niet waar. Je had zeker je bril niet op
    Probeer het anders eens op andere apparatuur...... :wink:

    Zonder gein, het beeld is echt goed. Geen topper maar wel scherp en duidelijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    Marcel , De film ziet er op een normale tv redelijk uit. Ik heb het gisteren bekeken op een H79 projector ., zeer wazig en ik kreeg er koppijn van. Ik heb nu de dvd regio1 hiervan en die is 10 keer beter.
    Ik weet niet op welke projector/plasma.tv jij je review maakt

    [/quote]

  21. #21

    Standaard

    Ik moet toch ook echt zeggen dat de beeldkwaliteit erg wazig is en totaal niet scherp. Vooral op een pc monitor valt dit op. Op mijn 82cm breedbeeld valt het allemaal nog wel mee, maar kan me voorstellen dat dit er op een groot scherm echt niet uitziet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #22

    Standaard Tegenvaller

    Misschien ben ik weleen van de weinigen, maar ik vond het een echte tegenvaller. Aktie stelde niet veel voor, en het verhaal liet ook te wensen over.
    CUL8R

  23. #23

    Standaard

    Goeie actiefilm waarbij je je hersenen niet hoeft te gebruiken. Zeker een aanrader.

  24. #24

    Standaard Re: Tegenvaller

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Leenheers
    Misschien ben ik weleen van de weinigen, maar ik vond het een echte tegenvaller. Aktie stelde niet veel voor, en het verhaal liet ook te wensen over.
    beetje vreemd, ik was er ook niet kapot van, MAAR het is een actiefilm met WRAAK als thema en dan kun je gerust stellen dat de actie voldoende is en juist het plot niet slecht is wat vaak wel het geval is bij dit soort films...

    met dat in het achterhoofd een degelijk plot en leuke samenstelling van geadopteerde broers. Wahlberg doet het goed als de 'ruige' vd 4 en verhaal is soms niet helemaal voorspelbaar en blijft lange tijd nog geloofwaardig ook, met de film is dus weinig mis mee; de 6,7 op iMDB is precies wat de film waard is, aanrader om te huren als je van actie houdt en je gewoon lekkere actie wil hebben.

    nogmaals actie met wraak daar draait het om en is door SIngleton degelijk uitgewerkt en plot verveelt niet tot het eind.... leuk voor een keer dus

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •