Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 258 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen

    P.S. de welbekende stoeprand scene in American History X was ook ff kippenvel, ik kreeg in één klap een gigantische rilling over mijn rug. Echt heel akelig.
    Toen die gozer met zijn gebit op de rand moest gaan liggen, dacht ik al ... Nee hè, dat gebeurt toch niet? ... maar het gebeurt wel en ... Brrrrrr. Ik moest nog eenkeer klijken en nog een keer ... zo bizar vond ik die scene. Stel je voor zeg ...
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #102

    Standaard

    Enkele scènes uit Sleepers..........
    [spoiler:72808da3d0]Volwassen mannen die zich "vergrijpen" aan kleine jongetjes....walgelijk[/spoiler:72808da3d0] Als ik daar goed over nadenk, krijg ik kippevel.

    De meeste mensen reageren in dit draadje met de meest schokkende beelden. Kun je inderdaad kippevel van krijgen....
    Maar natuurlijk kun je ook kippevel krijgen van ontzettend mooie beelden...
    Mmmmm... misschien geef ikzelf niet het beste voorbeeld. Maar ik kreeg toch een beetje kippevel (en een behoorlijke brok in m'n keel) van een scène in When a man loves a woman . [spoiler:72808da3d0]De scène waarin Andy Garcia op het schoolplein aan het kleine meisje verteld dat hij weggaat bij Meg Ryan......[/spoiler:72808da3d0] Mooi gespeeld van dat meissie....Tina Majorino heet ze geloof ik.....
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Idd ja, dat vond ik echt een zwaar indrukwekkende scene, Watts speelde dat echt zo ontzettend heftig dat ik gewoon echt met kippenvel op de bank zat. Was daar echt ff stil van.
    idd, daarom vond ik die Oscar voor Monster (Charlize Theron) onterecht, die had echt Naar Naomi Watts moeten gaan...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lesley
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Idd ja, dat vond ik echt een zwaar indrukwekkende scene, Watts speelde dat echt zo ontzettend heftig dat ik gewoon echt met kippenvel op de bank zat. Was daar echt ff stil van.
    idd, daarom vond ik die Oscar voor Monster (Charlize Theron) onterecht, die had echt Naar Naomi Watts moeten gaan...
    Jep, helemaal mee eens!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  5. #105
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daklem
    ik ook, een onthoofding van een amerikaanse soldaad. die irakies zaten zijn kop eraf te snijden met een mes, echt té goor gewoon!
    Was achteraf niet gebleken dat dit allemaal in scène was gezet door een paar Amerikanen? Die man schijnt iig gewoon nog in SF te wonen...
    Of was dat een ander geval ?
    Ik heb geen idee, maar het idee sowieso is al misselijkmakend.

  6. #106

    Standaard

    jullie doelen op de onthoofding van nick berg? volgens mij was dat echt gebeurd, de vraag was alleen of ie niet al dood was toen ie onthoofd werd...er was sowieso iets met het geluid, dat liep niet synchroon met de beelden en was wellicht niet origineel...hoe dan ook een schandaal....iemand onthoofden is erg laag en misselijkmakend
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #107

    Standaard

    ik vond de scene in Thursday wel erg brut waar een kerel op een stoel verkracht wordt door een vrouw!

  8. #108

    Standaard

    Een scene in Pet semetary 2 waar dat kind onder het bed zit en dan met een (scheer)mes de hiel doorsnijd van (weet zo gauw ff niet meer van wie ) brrrrrrrrrr.
    Life would be boring without movies!!!

  9. #109

    Standaard

    De brandblusserscene in Irreversible...echt te erg gewoon

  10. #110

    Standaard

    American History x en Irreversible komen ook vrij schokende beelden in voor

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    American History x en Irreversible komen ook vrij schokende beelden in voor
    Volgens mij is iedereen zo'n beetje dezelfde films aan het opnoemen.
    Percentueel gezien, volgens de reacties op dit forum, komen we steeds uit bij Irréversible en American History X...

  12. #112

    Standaard

    In the Beast of War [spoiler:524917cf0b]rijden ze met een tank over een Afgaanse gevangene die niet wil praten, later zie je de resten ook nog, eew[/spoiler:524917cf0b]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    American History x en Irreversible komen ook vrij schokende beelden in voor
    Volgens mij is iedereen zo'n beetje dezelfde films aan het opnoemen.
    Percentueel gezien, volgens de reacties op dit forum, komen we steeds uit bij Irréversible en American History X...
    zou zo niks anders weten :wink:

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    jullie doelen op de onthoofding van nick berg? volgens mij was dat echt gebeurd, de vraag was alleen of ie niet al dood was toen ie onthoofd werd...er was sowieso iets met het geluid, dat liep niet synchroon met de beelden en was wellicht niet origineel...hoe dan ook een schandaal....iemand onthoofden is erg laag en misselijkmakend
    Ik heb die gezien,inderdaad was er wel wat mis met het beeld en het geluid.Ze stonden allemaal om hem heen en je hoorde allemaal mensen schreeuwen,en toen zag je in de video dat het al een paar minuten verder was.
    [spoiler:23b8e24388]toen was zijn hoofd er al vanaf.[/spoiler:23b8e24388]

    En ik heb nog een onthoofding gezien van een russische soldaar,onthoofd door Tsjetsjenen,daar was ik wel even een paar dagen overstuur van.

    verder zou ik er niet veel weten,de stoeprand scene in AHX deed me weinig,dat vond ik juist wel een goeie scene.

  15. #115

    Standaard

    In de film Audition kwamen ook wel schokkende scene's voor zoals de verminkingen en piano snaar. Maar daar moet je de film zelf maar voor kijken. Ik vond het tenminste een Psychologische Thriller
    Roy aka Kakihara

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alette1
    Een scene in Pet semetary 2 waar dat kind onder het bed zit en dan met een (scheer)mes de hiel doorsnijd van (weet zo gauw ff niet meer van wie ) brrrrrrrrrr.
    volgens mij is dat gewoon in pet semetary 1.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwegers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alette1
    Een scene in Pet semetary 2 waar dat kind onder het bed zit en dan met een (scheer)mes de hiel doorsnijd van (weet zo gauw ff niet meer van wie ) brrrrrrrrrr.
    volgens mij is dat gewoon in pet semetary 1.
    Ik zat daar ook al zo naar te kijken heb namelijk alleen deel 1 op video in mijn bezit en gezien. Maar het was inderdaad wel een ranzige scene.
    Roy aka Kakihara

  18. #118

    Standaard

    * Weet wel dat ik vroeger de scene uit Terminator deel 1 niet kon kijken, het gedeelte waar Arnie zijn oog eruit snijdt.

    * Verder heeft Band Of Brothers een heftige indruk achter gelaten.

    * Hannibal natuurlijk (hersen-scene)

    * Braveheart aan het eind dat ze de darmen eruit halen, ondanks dat je het niet ziet kreeg ik wel een onsmakelijke gedachte erbij.
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  19. #119

    Standaard

    Heb eergisteren Passion of the Christ gezien.
    Bij sommige scènes toch wel effe de ogen dichtgeknepen.......brrrrrrrr......
    [spoiler:3e02984763]Dat 'ie zeg maar aan het kruis werd genageld, echt niet prettig om te zien hoe die enorme 'spijkers' door z'n handen en voeten gingen.....[/spoiler:3e02984763]
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  20. #120
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    passion of the christ denk ik toch wel. in die martelscene zie je een shot dat de haken echt in het vlees hakken en blijven even haken in zijn huid/vlees en dat loopt volgens mij even slo-mo en daar kreeg k echt rillingen van..

    en de stoeprand scene in a-history X

  21. #121

    Standaard

    Pulp Fiction, die hele film was een martelgang om naar te kijken.

  22. #122

    Standaard

    De ernstig verbrande soldaat uit We Were Soldiers vind ik toch ook altijd een heftig stukje.
    Verder: Passion ot Christ, een van de weinige films waar ik me ongemakkelijk door ging voelen.

  23. #123
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    de scéne uit The Pianist waarin de man in zijn rolstoel af het balkon werd geduwd en daarna nog een keer omver werd gereden
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut
    * Weet wel dat ik vroeger de scene uit Terminator deel 1 niet kon kijken, het gedeelte waar Arnie zijn oog eruit snijdt.
    als je er een beetje aandachtig naar kijkt zie je hoe nep het allemaal is.

  25. #125

    Standaard

    Eigenlijk vond ik de meest indrukwekkende scene die eindscene van The Blair Witch Project, waarbij [spoiler:e6636475d7] dat ene figuur in de hoek staat (wetende dat er iemand vermoord gaat worden) en daarna dus die meid op de grond valt met een hels lawaai en geschreeuw[/spoiler:e6636475d7] ik heb die film in de bios gezien en ja ik wist dat alles nep was, maar toch. Krijg nu alweer kippenvel. Ook die scene waar er ontzettend [spoiler:e6636475d7] aan die tent wordt gerommeld waar ze in zitten....brrrrr. [/spoiler:e6636475d7]....
    Avi: Should I call you Bullet? Tooth?
    Bullet Tooth Tony: You can call me Susan if it makes you happy...

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •