Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 258 van 258 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Martyrs; de gehele 2e helft. Dit is naar mijn mening op het randje van het toelaatbare.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  2. #252

    Standaard

    Ik heb toch al veel narigheid gezien maar I'll Never Die Alone gaf me toch wel een stomp in de maag die ik lange tijd niet heb ervaren tijdens een film. Narigheid, met name de brute verkrachting. Geen pretje. Hier mn recensie van de film:

    http://www.filmorama.nl/index.php?id=2750

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Martyrs; de gehele 2e helft. Dit is naar mijn mening op het randje van het toelaatbare.
    In tegenstelling tot vele anderen (hier) vond ik dat in deze film juist erg sterk gedaan. Het is zeker geen martelen om het martelen (zoals bijv. bij de Saw films).

    Van oudsher zijn er heel veel volksstammen geweest die van alles probeerden om de paden tussen hemel en aarde te bewandelen. En daarbij werden er nog veel ergere dingen gedaan dan in deze film. Dat dat in deze film naar onze westerse beschaving wordt verplaatst is schokkend en confronterend, maar zeker niet ongeloofwaardig.

    In deze film beweert men dat je daar kunt komen wanneer je zo vernederd en gemarteld bent dat je in een staat van berusting komt. En dat gevoel wordt in de film heel goed overgedragen naar de kijker. Hoeveel schokkende beelden trek jij als kijker zelf? Wanneer kom je zelf in die staat van berusting? Heel erg sterk gedaan en samen met het eerste deel dus gewoon een hele goed film!


    Het is het overbrengen van die gevoelens en emoties naar de kijker dat mij erg aansprak. Zoals bijvoorbeeld ook bij de film Memento. Op zich een vrij standaard film over een gast zonder korte termijngeheugen. Maar doordat het verhaal andersom wordt verteld zit je als kijker ook steeds in je korte termijn geheugen te graven. Ook daar wordt dat dus heel goed overgedragen naar de kijker zelf.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #254

    Standaard

    Voor de mensen hier die hem kennen, de eindscene van de Italiaanse film Salo, waarin de edele delen van een meneer niet echt smakelijk behandeld worden, en een oog eruit gelepeld, dit gaat echt heeeel erg ver, en ook erg ziek het ziekste wat ik tot nu heb gezien in een film

  5. #255

    Standaard

    zo zijn er miljoenen....

    Cannibal holocaust, men behind the sun, salo idd, Untold story,

  6. #256

    Standaard

    Ik raak door Eden Lake al geschokt, dus ik begin maar niet aan bovenstaande..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #257

    Standaard

    Requiem for a dream: de climax van de film waarin je de diepte punt ziet van verslaving

    en

    Irrevisible: de verkrachting-scene en de scene waarin een gast heel bruut in elkaar wordt geslagen in een hele verkeerde club...

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ricardopasha Bekijk bericht
    Requiem for a dream: de climax van de film waarin je de diepte punt ziet van verslaving

    en

    Irrevisible: de verkrachting-scene en de scene waarin een gast heel bruut in elkaar wordt geslagen in een hele verkeerde club...
    Ik zag dit topic, en wou precies dezelfde reactie plaatsen.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •