De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Within Temptation - The Silent Force Tour [DVD]

    Within Temptation - The Silent Force Tour [DVD]

    Registratie van het concert op het Java eiland in Amsterdam

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Iets wat me meteen opviel, en merkte dat ik niet de enige was, is dat er sommige dvd's zijn die een fout hebben in het rechter achterkanaal, die doet het dus niet (maar dat terzijde :wink: ).
    Had de dvd snel in huis gehaald en vond het inderdaad ook jammer dat het beeld in een 4:3 verhouding was, maar heb desondanks toch erg van dit concert kunnen genieten (te verwend eigenlijk).
    Ik vond het eigenlijk allemaal wel leuk die backstage beelden.
    Wat ik wel goed vind is, dat WT net als bij de vorige dvd (Mother Earth tour) de 2e disc vol gooit en niet maar een paar dingetjes erop zet
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  3. #3

    Standaard

    Nog steeds een erg goede band, ook al waren ze vroeger net even wat ruiger en minder op de commercie gericht.

    De grunt mis ik op zich niet echt zoveel, aangezien de stem van Sharon een prachtige afwisseling vormt voor het ruige gitaarwerk, maar ik mis vooral de ingewikkelde intro's en lange nummers uit het verleden.

    Verder blijft WT een speciaal plekje in mijn hart houden, maar wat mij betreft gaan ze weer terug naar de stijl van hun eerste volledige studio-album Enter, wat je nu helaas bijna nergens meer kunt vinden.

  4. #4

    Standaard

    Ik meende ook ergens gelezen te hebben dat ze op een enkel nummer een audio-dub hebben losgelaten , maar voor de rest klinkt het goed.
    Maar vind het wel jammer dat ze zo commercieel zijn geworden, vind het vorige album (Mother Earth) vele malen beter, met als favoriet The Promise :wink:
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  5. #5

    Standaard

    Heb hem ook vanaf het begin idd erg mooie dvd! Ik heb alleen hellaas een verkeerde zonder rechter achterkanaal maar als het goed is krijg ik ooit is een nieuwe van die mensen maargoed dat duurt ook maar.... Jane Joe is trouwens vet nummer!8)

    Overigens de Mother Earth Tour DVD is ook zo vet en oook nog is DTS klinkt ook super vet!!! 8)

  6. #6

    Standaard

    Ik vond het wel grappig dat ze nog een paar nummers met de oude bezetting speelden (Ivar en Michiel) en
    (o.a. @Nathan) Ik vond The Other Half, met George van Orphanage, toch wel het speciaalste nummer van de hele DVD, terwijl ik de rustiger nummers toch ook kan waarderen.

  7. #7

    Standaard

    Van http://www.within-temptation.com

    Er is een klein probleem ontstaan bij de productie van enkele DVD's van 'The Silent Force Tour'. Er bestaat een kleine kans dat er, tijdens het beluisteren van het concert op het Java Eiland, geen geluid komt uit de rechter-achterspeaker. (uiteraard alleen in de 5.1 Dolby Surround modus).

    Het betreft hier een zeer kleine oplage, van enkele tientallen, waarbij een fout is gemaakt in de encoding van de DVD. Graag willen we je de mogelijkheid bieden om deze disk van de DVD-BOX om te ruilen voor een goed exemplaar. Vul alleen hiervoor het onderstaande formulier in en we zorgen dat je verder geholpen wordt! Onze excuses voor enig ongemak.

    Het formulier
    http://www.within-temptation.com/con...vdresponse.asp
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  8. #8

    Standaard

    Jeetje en ik maar denken dat het aan mn home cinema lag, omdat de rechtsachter het niet deed bij dit concert. maar het bleek ook de enige dvd te zijn waarbij die box het niet deed. mmmh gelukkig maar.

    over de dvd: ik vond dit concert zeer vet, goede stem en gitaren en een leuke sfeer, al had de interactie met het publiek wel wat meer mogen zijn. de nummers worden strak gespeeld en ik vind het cruiseschip op de achtergrond super, al heeft het weinig met het concert te maken.
    Die oudjes op dat schip konden vast niet slapen (''Die jeugd ook van tegenwoordig '')

    en meteen maar ff response ingevuld op hun site...
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •