De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TK HT-PC voor 300 euro

    Te koop HT-PC. PC speelt DVD en Divx perfect af. Heeft optische en tulp audio uitgang waarmee 5.1 geluid op mijn versterker goed werkt. PC is erg weinig gebruikt en gaat daarom ook weg. PC heeft DVI, VGA en svideo uitgang en stond hier via DVI aangesloten op een 1920x1200 TFT.

    specs (meeste zijn links naar fabrikant)
    review van de Coolermaster HT-PC behuizing mijn exemplaar heeft bruin plexiglas ipv blauw zoals in review.
    Asus A7N266VM uATX Socket A moederbord
    Athlon XP1800 CPU
    Nexus silent CPU cooler
    512mb DDR ram
    Seagate Barracuda 7200.7 160GB harddisk
    Pioneer DVR-A05 DVD-r/rw brander 4x
    Zalman ZM400A-APF voeding
    Silentmaxx harddisk behuizing tbv geluidsreductie
    Zalman fanmate fan regelaar
    Leadtek Geforce4 TI4200 MyViVo (zalman passieve koeling)
    incl.legale Windows MCE licentie en MCE afstandsbediening


    Prijs 300,- euro.

  2. #2

    Standaard

    Verkoop van (spel) computers, computeronderdelen en spellen is niet toegestaan!
    :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    effe schrikken want ik had dat inderdaad niet gelezen. Maar je quote m.i. een beetje te selectief. De hele regel is,
    - Het is alleen toegestaan om Home Theater / Audio / HiFi gerelateerde hardware te verhandelen. Verkoop van (spel) computers, computeronderdelen en spellen is niet toegestaan! Dus het gaat hier alleen om voorwerpen die je écht alleen voor je HT gebruikt. Dus geen discmans etc.
    lijkt mij dat deze PC wel HT gerelateerd is. Wanneer het niet kan wil ik hem wel weghalen?

  4. #4

    Standaard

    Deze gaat op slot, bartnl zie P.M..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •