Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Island, The [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ik vond trouwens dat Scarlett er maar voor spek en bonen bijliep, want veel invloed op het verhaal had ze niet bepaald!
    maakt toch niet uit toch :wink:
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ik vond trouwens dat Scarlett er maar voor spek en bonen bijliep, want veel invloed op het verhaal had ze niet bepaald!
    Ze ontsnappen om haar te kunnen redden, das toch wel belangrijk zou ik zeggen.
    [spoiler:f9f9fd202b]Ook het feit dat ze verliefd zijn/worden is belangrijk voor het verhaal, want hoe een maatschappij ook zijn best doet om dat soort gevoelens te onderdrukken, het feit dat we mensen zijn zorgt ervoor dat dat nooit gaat lukken.[/spoiler:f9f9fd202b]

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Ik vond trouwens dat Scarlett er maar voor spek en bonen bijliep, want veel invloed op het verhaal had ze niet bepaald!
    Ze ontsnappen om haar te kunnen redden, das toch wel belangrijk zou ik zeggen.
    [spoiler:1fdbaaf1ac]Ook het feit dat ze verliefd zijn/worden is belangrijk voor het verhaal, want hoe een maatschappij ook zijn best doet om dat soort gevoelens te onderdrukken, het feit dat we mensen zijn zorgt ervoor dat dat nooit gaat lukken.[/spoiler:1fdbaaf1ac]
    Kan allemaal best zijn, maar ze hadden haar toch wat meer mogen laten doen dan [spoiler:1fdbaaf1ac]iemand op haar verliefd laten worden, rondlopen en roepen.[/spoiler:1fdbaaf1ac]
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #29

    Standaard

    Heel geinig filmpje, heb me er best mee vermaakt in de bios. Zal `m nog wel aanschaffen wanneer er een SE van uit komt, want die zal er ongetwijfeld wel komen.

    En damn, Scarlett is erg lekker in deze film
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Goede sf actiefilm. Beter dan ik had verwacht. En scarlett is echt niet een straf om naar te kijken hoor!

  6. #31

    Standaard

    Ik vond het wel een aardige film.

    Alleen een beetje rip off main theme (soundtrack, Gladiator, Hans Zimmer). Niet dat dat zo erg is, want ik vond de soundtrack van Gladiator geweldig.

  7. #32

    Standaard

    Geweldige amusementsfilm. Een ware aktiespektakel !

  8. #33

    Standaard

    Ik denk dat ik deze morgen maar eens ga kopen, bij de FRS met extra schijfje. Waar het bronmateriaal vandaan komt kan me niet schelen, als ik maar goed geamuseerd word. Volgens vele reacties in mijn naaste omgeving zit het daarmee wel goed.

    De films van Michael Bay kan ik om hun amusementswaarde zowieso wel waarderen, met The Rock nog altijd als hoogtepunt. 8) Als er deze keer (in ieder geval in de 1e helft) ook nog een goed verhaal in zit, dan laat maar komen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #34

    Standaard

    Ik kon er niet echt warm van worden....maar ja...misschien had ik dan een andere film moeten gaan bekijken. :wink:

  10. #35

    Standaard

    Ik vond het wel degelijk een zeer aangename film om naar te kijken. Een goeie cast, vette actie en Scarlett!!! :P

    Typische Michael Bay-film...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #36

    Standaard

    Ik snap deze reacties echt totaal niet!
    Natuurlijk wordt het idee/verhaal in het tweede deel van de film totaal ondergesneeuwd door de goede actie... MAAR IK WERD TOCH WEL EVEN NAAR VAN DAT EERSTE DEEL.,.. hersenloosactie filmpje?
    Nou, niet in mijn ogen...

    Ongeloofelijk, dat hele idee... dat hele beklemmende en nare eerste stuk. Met de gedachten dat dit allemaal echt zou kunnen gebeuren.
    Die scene waarin die grote neger denkt naar het eiland te mogen en dan wakker wordt op de operatietafel... hij rent weg... en wordt neergseschoten en naar binnen gesleurd.. hij schreeuwt het uit "i want to live.. i want to live.." (zoiets)

    Tja... werd er naar van.
    En dan wordt het hier neergezet als alleen maar een vermakelijk actiefilmpje (wat zo is) MAAR VERDER NIKS schreven mensen... en dat snap ik niet.
    Want naar mijn mening heeft deze film meer te bieden dan actie als vermaak! Ik zag dat in ieder geval wel zo.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry
    Ik snap deze reacties echt totaal niet!
    Natuurlijk wordt het idee/verhaal in het tweede deel van de film totaal ondergesneeuwd door de goede actie... MAAR IK WERD TOCH WEL EVEN NAAR VAN DAT EERSTE DEEL.,.. hersenloosactie filmpje?
    Nou, niet in mijn ogen...

    Ongeloofelijk, dat hele idee... dat hele beklemmende en nare eerste stuk. Met de gedachten dat dit allemaal echt zou kunnen gebeuren.
    [spoiler:0985fc1498]Die scene waarin die grote neger denkt naar het eiland te mogen en dan wakker wordt op de operatietafel... hij rent weg... en wordt neergseschoten en naar binnen gesleurd.. hij schreeuwt het uit "i want to live.. i want to live.." (zoiets)[/spoiler:0985fc1498]

    Tja... werd er naar van.
    En dan wordt het hier neergezet als alleen maar een vermakelijk actiefilmpje (wat zo is) MAAR VERDER NIKS schreven mensen... en dat snap ik niet.
    Want naar mijn mening heeft deze film meer te bieden dan actie als vermaak! Ik zag dat in ieder geval wel zo.
    Let op je spoilers !! Voor de rest ben ik het wel met je eens :wink:

  13. #38

    Standaard

    Sorry...

    Gelukkig heet jij Superman

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry
    Sorry...

    Gelukkig heet jij Superman
    JAJAJA Ik snap em

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    In de actiescenes doe Bay nog eens wat hij in zijn vorige film ook al deed. Heel simpel: alles gaat kapot.
    Daar wordt de man altijd op afgeserveerd. Maar hetzelfde gebeurt toch ook in bv. de Lord of the Rings films? Van [spoiler:b69eb2895e]Minas Tirith en Isengard[/spoiler:b69eb2895e] bleef uiteindelijk ook niet veel over.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    In de actiescenes doe Bay nog eens wat hij in zijn vorige film ook al deed. Heel simpel: alles gaat kapot.
    Daar wordt de man altijd op afgeserveerd. Maar hetzelfde gebeurt toch ook in bv. de Lord of the Rings films? Van [spoiler:bf17b90622]Minas Tirith en Isengard[/spoiler:bf17b90622] bleef uiteindelijk ook niet veel over.
    In de actiescenes gebeuren in LotR wel nog veel meer dingen hoor. Hier bestaan actiescenes uit
    - Dingen die ontploffen
    - Dingen die ergens tegenkwakken
    - Dingen die ontploffen
    - Dingen die tegen elkaar kwakken
    - Dingen die ontploffen
    Ik vond de actiescenes in LotR wel VEEL gevrarieerder!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  17. #42

    Standaard

    lekkere film, die in het 2e gedeelte wel wat minder sterk is qua inhoud, maar natuurlijk niet storend en niet heel erg vind ik, kijkt lekker weg en het idee en verhaal is best leuk

    Buscemi is 1 van mijn favoriete acteurs en heeft een leuke bijrol en verder een leuke cast.

    6,8 is een terechte IMDB-cijfer en past in het 'rijtje' I Robot en Minority Report (laatste wel wat minder) qua verhaal...

    ik kijk graag naar Bruckheimer/Bay als ik zin heb in een film met veel amusement en deze heeft ook nog eens een redelijk leuk/goed verhaal....

    minpunt: alhoewel dat bij deze film niet geheel storend is dat je de clou idd al vroeg ziet aankomen, maar het blijft prima actievermaak...[/spoiler]

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    minpunt: alhoewel dat bij deze film niet geheel storend is dat je de clou idd al vroeg ziet aankomen,
    Bijvoorbeeld nog voor de film in de zalen draaide (toen had iedereen reeds de mond vol over de clou).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    minpunt: alhoewel dat bij deze film niet geheel storend is dat je de clou idd al vroeg ziet aankomen,
    Bijvoorbeeld nog voor de film in de zalen draaide (toen had iedereen reeds de mond vol over de clou).
    ja DAT is wel irritant, heb ik zelf ook zo'n hekel aan, mensen die te inhoudelijk ingaan op films die ze hebben gezien, het liefst weet ik helemaal niets over een film, blijft het een verrassing :wink:

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    In de actiescenes gebeuren in LotR wel nog veel meer dingen hoor. Hier bestaan actiescenes uit
    - Dingen die ontploffen
    - Dingen die ergens tegenkwakken
    - Dingen die ontploffen
    - Dingen die tegen elkaar kwakken
    - Dingen die ontploffen
    Ik vond de actiescenes in LotR wel VEEL gevarieerder!
    Zo kan ik LotR ook wel tot in het extreme simplificeren:
    - zwaarden die tegen zwaarden hakken
    - rotsblokken die tegen muren beuken
    - zwaarden die tegen lichamen hakken
    - rotsblokken die tegen muren beuken
    - zwaarden die in lichamen gestoken worden

    Juist in deze film van Bay is de actie nog tamelijk gevariëerd:[spoiler:49bcfc66aa]
    - een snelle achtervolging op vliegende motoren
    - een achtervolging op een snelweg
    - een valpartij vanaf een wolkenkrabber
    - explosies
    - vechtpartijen[/spoiler:49bcfc66aa]
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  21. #46

    Standaard

    Michael lijkt me dan ook juist geschikt om Transformers te maken.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    In de actiescenes gebeuren in LotR wel nog veel meer dingen hoor. Hier bestaan actiescenes uit
    - Dingen die ontploffen
    - Dingen die ergens tegenkwakken
    - Dingen die ontploffen
    - Dingen die tegen elkaar kwakken
    - Dingen die ontploffen
    Ik vond de actiescenes in LotR wel VEEL gevarieerder!
    Zo kan ik LotR ook wel tot in het extreme simplificeren:
    - zwaarden die tegen zwaarden hakken
    - rotsblokken die tegen muren beuken
    - zwaarden die tegen lichamen hakken
    - rotsblokken die tegen muren beuken
    - zwaarden die in lichamen gestoken worden

    Juist in deze film van Bay is de actie nog tamelijk gevariëerd:[spoiler:e18a1aa1d8]
    - een snelle achtervolging op vliegende motoren
    - een achtervolging op een snelweg
    - een valpartij vanaf een wolkenkrabber
    - explosies
    - vechtpartijen[/spoiler:e18a1aa1d8]
    LOTR vergelijken met the Island in godsnaam waarom??? ik weet niet wat jouw mening is over de trilogie, maar hoe tegenstrijdig kan je zijn, je vindt het raar dat er leden zijn die the Island niet meer dan een matig actiefilmpje vinden (ben ik het zelf niet helemaal mee eens) MAAR gaat LOTR dan wel ff omlaag halen door soortgelijke argumenten die b.t.w. dus OVERDUIDELIJK ongegrond en onwaar zijn

    the Island vergelijken met de 3 LOTR is een belediging voor de fans, Jackson, de acteurs en vooral ook Tolkien :wink:

    sorry Roy maar ik kon me wel deels vinden in je mening over the Island, maar LOTR erbij halen had je niet moeten doen :P

  23. #48

    Standaard

    Een waardeloze film!

    De eerste helft was niet om door te komen en ik heb dus
    even geskipt naar de actiescenes die ook niet geweldig waren.
    Veel geschreeuw en verder niets.

    Zonde van het talent van Scarlett Johansson!

    Ik moet zeggen dat ik van Michael Bay ook niet veel meer verwachtte.

    Met deze film denkt hij een soort James Cameron te worden,
    ik dacht het toch niet....

  24. #49

    Standaard

    Ik heb the island vorige zomer in de bios gezien en vond het een vermakelijke film met iets meer inhoud dan voorgaande bay films. Heb ook direct de dvd gekocht toen deze uitkwam, maar heb em nog steeds in de seal zitten. Dus achteraf had ik best wel kunnen wachten met kopen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Een waardeloze film!

    De eerste helft was niet om door te komen en ik heb dus
    even geskipt naar de actiescenes die ook niet geweldig waren.
    Veel geschreeuw en verder niets.

    Zonde van het talent van Scarlett Johansson!

    Ik moet zeggen dat ik van Michael Bay ook niet veel meer verwachtte.

    Met deze film denkt hij een soort James Cameron te worden,
    ik dacht het toch niet....
    Helemaal mee-eens.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •