Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Island, The [DVD]

  1. #1

    Standaard Island, The [DVD]

    Island, The [DVD]

    U bent uitverkoren. Het eiland wacht op u.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goeie film. Lekkere actie en Johansson mag der ook wel wezen.

  3. #3

    Standaard

    Prima filmpje, niks mis mee. Kijkt lekker weg!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #4

    Standaard

    Gewoon een lekker filmpje en ja Scarlett mag er weer zijn!
    Where's Spoon? Spoon? There is no Spoon - Dog Soldiers

    Mijn films

  5. #5

    Standaard

    Heb deze in de bios gezien, lekker filmpje, niets speciaals, gewoon veel actie in een film die veel vaart heeft.

    Jammer dat de dvd release niet veel extra's heeft.

  6. #6

    Standaard

    Leuke film, zeker een aanrader.

  7. #7

    Standaard

    Hoorde ergens dat de FRS een extra disc met extra's heeft. Iemand die daar iets meer over weet. Film zelf lijkt om overigens erg interessant.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    leuke tussendoortje, niets speciaals behalve de rol van buschemi wat is ie weer op dreef

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Hoorde ergens dat de FRS een extra disc met extra's heeft. Iemand die daar iets meer over weet. Film zelf lijkt om overigens erg interessant.

    Klopt inderdaad een special effect dvd zit erbij.
    Maar het is wel een op=op schijfje dus wees er wel snel bij als je hem wil :wink: .

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...984815&navid=3
    What ?

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor de link. Jammer genoeg zit ik in mijn dvd- en gameloze maand. Overigens staan hier alleen maar wat extra's over de special effects op? Iemand die hem al heeft.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11

    Standaard

    De beeldkwaliteit is inderdaad om van te smullen. Jammer dat er ook niet voor gekozen is om de geluidskwaliteit volledig te benutten met een hogere bitrate. Zal wel weer een SE uitkomen die dat wel heeft ??

    De film is zeer vermakelijk, heb er echt van genoten. Lekkere actie film op en top.

  12. #12

    Standaard

    Ik vind het alleen zonde dat zoveel mensen bevooroordeeld zijn tegen deze film enkel en alleen omdat de naam Michael Bay op de aftiteling staat. Ik vond dit één van de verrassingen van het afgelopen jaar (en dan bedoel ik niet de plot, want ik wist op voorhand waarop het zou uitdraaien).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb deze in de bios gezien, lekker filmpje, niets speciaals, gewoon veel actie in een film die veel vaart heeft.
    Precies,gewoon een lekkere film die zo tussen de andere Bay/Bruckheimer dvd kan staan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #14

    Standaard

    Een zeer onderhoudende actiefilm die zeker enig stof tot nadenken biedt, maar wat mij betreft ook wel wat dieper had mogen gaan. Nu staat de tweede helft van de film toch bijna geheel in het teken van de actie, terwijl er best een paar interessante morele dilemma's uitgewerkt hadden kunnen worden.

    Desondanks een geslaagde film voor een plezierig kijkavondje.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  15. #15

    Standaard

    Het was een leuke actiefilm maar meer ook niet. Goede acteurs zitten in de film maar vond de actie een beetje van dat heb ik al een keer ergens gezien. Steve Buscemi steelt ondanks zijn bijrol in de korte tijd dat je hem ziet de show.

    Hier zal ongetwijfeld dit jaar nog wel een SE van uitkomen.

  16. #16

    Standaard

    De film is me heel erg meegevallen. Ik vond hem zelfs erg leuk. Misschien dat ik hem op DVD aanschaf. Eén van de redenen is natuurlijk Scarlett :wink: Wil eigenlijk alles wel hebben waar ze in speelt.

  17. #17

    Standaard

    Vond het een zeer vermakelijke film , deze gaat zeker een plekje in mijn kast krijgen.... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  18. #18

    Standaard

    Stevige actieknaller waarbij Michael Bay nog maar eens bewijst wat voor een vakman hij is. Bay staat voor cinematografisch dynamiet aan hogesnelheidstrein-tempo. Met films als The Rock, Bad Boys en Armageddon heeft hij ongetwijfeld heerlijke actiefilms op het publiek afgevuurd. Entertainment van het hoogste niveau en daar is niets mis mee.

    De actie in The Island is minder frequent aanwezig als in zijn vorige films (ligt hier de oorzaak van het floppen?), maar dat neemt niet weg dat deze prent één van de beste actiefilms van de afgelopen jaren is: interessant plot, sterke hoofdrollen (damn wat is Scarlett Johansson knap!), prachtige fotografie en een uitstekende soundtrack van Steve Jablonsky.

    Verplichte kost voor liefhebbers van big budget actieblockbusters.

  19. #19

    Standaard

    Ik vond hem zeker niet slecht maar ik ben er nog niet uit of dit iets is wat in m'n collectie zou moeten belanden. Ik denk het eigenlijk niet. Ik zit eigenlijk meer te wachten op de film die The Island behoorlijk geinspireerd lijkt te hebben: Logan's Run.

  20. #20

    Standaard

    De eerste helft is zeer boeiend. Daarna krijgt de actie de overhand.

  21. #21

    Standaard

    Een interessant idee verwatert totaaaal nog voor de 2de helft van de film aangebroken is. Het feit dat de clou van het verhaal al verklapt werd in de trailer hielp daar natuurlijk ook niet bij, maar zelfs voor mensen die niet wistern waar het over ging (jawel, ik ken zo mensen) was dit weinig boeiend. In de actiescenes doe Bay nog eens wat hij in zijn vorige film ook al deed. Heel simpel: alles gaat kapot.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Een interessant idee verwatert totaaaal nog voor de 2de helft van de film aangebroken is. Het feit dat de clou van het verhaal al verklapt werd in de trailer hielp daar natuurlijk ook niet bij, maar zelfs voor mensen die niet wistern waar het over ging (jawel, ik ken zo mensen) was dit weinig boeiend. In de actiescenes doe Bay nog eens wat hij in zijn vorige film ook al deed. Heel simpel: alles gaat kapot.
    niet elke film hoeft zo te zijn natuurlijk en het is geen voorwaarde om een film goed te kunnen vinden. Zelf zie ik de film gewoon als zeer degelijk vermaak 8)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #23

    Standaard

    Ik zag deze film in het vliegtuig en moet zeggen dat ik het een erg aardige film vond. Hoewel je de clou al van mijlen ver ziet aankomen, is deze film goed opgebouwd en bevat deze (als een echte Michael Bay film) de nodige actie. Daarnaast is het natuurlijk geen ramp om twee uur lang naar Scarlett te kijken.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Daarnaast is het natuurlijk geen ramp om twee uur lang naar Scarlett te kijken.
    Ik zou liever twee uur lang...

    Argh, laat maar zitten...

  25. #25

    Standaard

    Ik vond trouwens dat Scarlett er maar voor spek en bonen bijliep, want veel invloed op het verhaal had ze niet bepaald!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •