Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 454 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Om echt een mening te geven aan HP is het wel handig meerdere films te kijken. Vanaf deel 3 word het eigenlijk echt wat spannender, ik vind de eerste 2 ook niet heel veel aan. Daarbij bevatten de boeken veel meer detail waardoor ze net boven de films uitstijgen. Maar het is geen ramp als de filmreeks je niet aantrekt hoor Niet iedereen hoefd hetzelfde leuk te vinden.

  2. #427

    Standaard

    dus...
    dan moet ik gewoon beginnen met de 3e en de eerste 2 overslaan?
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  3. #428

    Standaard

    Voor de filmliefhebbers die nu ook weleens willen weten hoe t boek was, ECI heeft de Hardcover versie in de aanbieding voor € 5,99 ex. € 1,95 verzenden. (Ben je VIP lid dan gaat er nog 10% vanaf en als t je tweede duurdere boek is dan nog 20%)

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    dus...
    dan moet ik gewoon beginnen met de 3e en de eerste 2 overslaan?
    Nee, want de laatste film grijpt ook terug op de eerste film.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #430
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies, je volgt hem helemaal, of niet. De eerste delen zijn weliswaar niet zo spannend, maar alle delen zijn essentieel. Plus dat als je de hele serie volgt je het uiteindelijk vanzelf gaat waarderen.
    Feit blijft wel dat de hele serie wisselend is van kracht. Zo vond ik deadly hallow part one soms zelfs langdradig, maar part two is een rollercoaster.

    Opzicht best wel even wennen na al die jaren om een harry Potter film met een echt einde te hebben. Dat is al heel wat jaren nog niet voorgekomen. Voelt raar...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #431

    Standaard

    De films worden steeds beter, ook wat donkerder van karakter. De films zijn gegroeid, met de hoofdrolspelers. Naarmate de hoofdrolspelers ouder worden, worden de films ook beter. Vanaf film 3 wordt het allemaal een stuk interessanter.

    Ik denk juist dat meer mensen de films kijken dan de boeken lezen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    nou, ik dacht, als de films al zo .......zijn (nou ja, je weet wel wat ik ervan vind) waarom zou ik dan de moeite nemen om die boeken te lezen als het me toch helemaal niks interesseert?

  7. #432

    Standaard

    Ach, we zijn de leegte van LOTR ook doorgekomen, dus dit zal ook wel weer lukken.

    De industrie zal wel weer met een andere film komen die onze aandacht vergt...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Precies, je volgt hem helemaal, of niet. De eerste delen zijn weliswaar niet zo spannend, maar alle delen zijn essentieel. Plus dat als je de hele serie volgt je het uiteindelijk vanzelf gaat waarderen.
    Feit blijft wel dat de hele serie wisselend is van kracht. Zo vond ik deadly hallow part one soms zelfs langdradig, maar part two is een rollercoaster.

    Opzicht best wel even wennen na al die jaren om een harry Potter film met een echt einde te hebben. Dat is al heel wat jaren nog niet voorgekomen. Voelt raar...

  8. #433
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar daar is nog een toetje met flink wat slagroom voor gepland.. Of eigenlijk meer een entree.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ach, we zijn de leegte van LOTR ook doorgekomen, dus dit zal ook wel weer lukken.

    De industrie zal wel weer met een andere film komen die onze aandacht vergt...
    sorry, ik wil niet moeilijk doen, maar we hadden toch afgesproken dat ik niet meer over LOTR zou gaan praten?
    Dan moet je niet beginnen met dit soort reacties, want dan kun je natuurlijk verwachten dat ik iets terug te zeggen heb.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    Ik irriteer me zo aan dat hoofd van die Harry. . En dan dat ventje Ron....ieuw! Wat een sukkeltje zeg!
    BTW volgens mij kun jij je goed inleven in het karakter van Drago Malfoy .
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    BTW volgens mij kun jij je goed inleven in het karakter van Drago Malfoy .
    haha.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  12. #437

    Standaard

    Ik heb inmiddels deel 7/2 voor de 2e keer gezien. Eerst 3d, en nu 2d. Ik prefereer toch de 3d versie, die bevat meer beeldinformatie op punt diepte. Had dit niet verwacht, maar het komt de film toch ten goede. Wat mij vanavond ook opviel was dat op momenten de soundtrack vrij abrubt werd afgebroken, alsof er nog wat muziek c q film moest volgen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Vanavond maar eens naar de bios geweest aangezien ik echt niet langer kon wachten. Ik had hoge verwachtingen en ik ben niet teleurgesteld. Er was een scene waar ik een beetje teleurgesteld in ben geraakt. Ik zet hem wel even in spoiler : In het boek werd het laatste gevecht tussen Voldemort en Harrie gevoerd in een volgens mij, ronde kamer met om hun heen alle leerlingen/orde leden/leerkrachten.....en Harry gaf Voldemort een veel uitgebreidere versie van waarom de elder wand bij Voldemort niet goed werkte....maar in de film werden ze alleen omsingeld door de leerlingen, etc toen bleek dat Harry niet dood was...maar het echte laatste gevecht tussen de 2, daar stond niemand bij. En het was een beetje PATS BOEM, Voldemort verslagen. Eind scene. En daarna geen feest of iets dergelijks of gejuich..alleen maar rust. Dat vond ik eigenlijk de enige fout van de film. .
    Ik ben blij dat die eindconfrontatie een beetje anders is gedaan. Ik moet in het in het boek steeds aan een street fighter achtige videogame denken bij die scene; 2 van die mensen tegenover elkaar met een joelende menigte in de achtergrond die verder niets doet. Niet echt wat ik op film wilde zien. Maar de scene waar iedereen na een 10 jaar durende reis rustig thee lijkt te drinken alsof er weinig gebeurd is, vond ik ook een beetje knullig .

    Ik heb de film nu gezien, ik vond 'm best goed, maar ben toch een beetje teleurgesteld (al had ik dat enigszins verwacht).
    Ik was in de veronderstelling dat de films gesplitst werden om uitgebreid tijd te besteden aan de climax en afluiting. Maar hoe uitgebreid het ook was, het voelde me toch een beetje gehaast aan.
    Ik denk dat het komt omdat het nog steeds de 3e akte is van één scenario, in plaats van dat ze twee aparte scenario's hebben geschreven voor beide delen.
    Daardoor voelt het nog steeds aan alsof ze een einde proberen te breien aan een 4 uur durende film en het op een gegeven moment allemaal niet te lang mocht duren.

    Ik zag in een interview dat Yates geen fan was van de stijl van eindeloze afsluitingen in LOTR: Return of the king. Maar in deze film heb je het andere extreme. Ik had toch wel iets meer reflectie op de afgelopen jaren willen zien. Het doet toch een beetje af aan het feit dat dit het slotstuk is door er zo snel door heen te gaan.

    Wel een fijne film, maar lang niet mijn favoriete in de serie. Wat dat betreft ben ik toch meer van de sfeer gedreven karakterfilms in de serie als Halfblood prince en Deathly Hallow pt. 1. Dan maar wat minder plot...

  14. #439

    Standaard

    Ik had over dat einde hetzelfde gevoel als de hierboven aangehaalde Ingmar B.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #440

    Standaard

    Kan iedereen die interesse heeft voor verlengde versies van de films deze petitie handtekenen. Het is een petitie voor fans over de gehele wereld. :

    http://www.ipetitions.com/petition/harrypotterextended/

  16. #441
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, waarom niet. Alhoewel ik niet denk dat het wat uitmaakt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #442

    Standaard

    De petitie gaat goed. We zitten na minder als 1 dag aan 1927. EN we hebben al 1 potter acteur weten te strikken!

  18. #443

    Standaard

    Misschien een overbodige vraag, maar waarom zou je in hemelsnaam per se de verwijderde scenes (die verwijderd zijn om een reden) terug in de film willen zien? Meer is echt niet altijd beter.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #444

    Standaard

    Voor de liefhebbers van het boek die graag die bepaalde boekscène verfilmd zouden zien.


  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Misschien een overbodige vraag, maar waarom zou je in hemelsnaam per se de verwijderde scenes (die verwijderd zijn om een reden) terug in de film willen zien? Meer is echt niet altijd beter.
    Vaak zijn scènes niet in de film opgenomen, omdat deze anders te lang wordt voor een avondvoorstelling. En een vaak gehoorde kritiek is dat de laatst Potter films te kort waren, dat er gaten in het script zaten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #446

    Standaard

    With help from a strong opening in China, Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 reached its final major milestone this weekend. On Sunday, it passed The Lord of the Rings: The Return of the King to move up to third place on the all-time worldwide (domestic plus foreign) chart with $1.134 billion. It only trails James Cameron's Avatar ($2.78 billion) and Titanic ($1.84 billion) but by insurmountable margins.


  22. #447

    Standaard

    Zo. Ik heb hem voor de tweede keer gezien. Weer in 3D.

    Ik blijf zeggen dat die vliegscene echt vreselijk slecht is. Gelukkig maakt die 1 seconde inkijk van Hermoine dat weer goed.

  23. #448

    Standaard

    'k ben één van de mensen die nooit de boeken heeft gelezen. En dat merk ik maar al te vaak wanneer ik over de films begin, wat van vrijwel iedereen krijg ik ''de boeken waren beter'' te horen. Nou heb ik besloten om nu alsnog de boeken te gaan lezen. Maar dat zal toch anders zijn omdat ik er al een beeld bij heb en ongeveer weet wat er gaat gebeuren.

    'k heb mij in ieder geval prima met de films vermaakt. 'k vind het binnen het Fantasy genre één van de hoogvliegers. Er zijn teveel Fantasy films die dit niveau niet halen. En ondanks 8 films vind ik het toch jammer dat het nu ten einde is gekomen. Ik vond de films steeds beter worden, steeds grauwer, steeds donkerder, steeds volwassener. Mooie beelden, rijke personages en heerlijke muziek. Ik vond het echter niet prettig dat ze deel 7 moesten opsplitsen in twee delen, het maakte de eerste helft veel te langdradig en de tweede helft te gehaast. Een groot deel van het gebeuren in dat bos hadden ze er van mij zo uit mogen knippen.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door somebody Bekijk bericht
    sorry guys, jullie zullen me wel allemaal ontzettend dom enzo vinden, maar ik heb 1 serieuze vraag:
    Wat is er leuk aan HP?
    Ik irriteer me zo aan dat hoofd van die Harry. Ik heb 1 film gezien, en ik vond hem zo slecht *braakneiging* dat ik niet de moeite nam aan de andere of aan de boekjes te beginnen.
    Is dit heel raar? want iedereen vind het geweldig enzo en praat erover, maar ik vind het echt bagger. En de mensen zeggen dat ik het eigenlijk wel leuk moet vinden, omdat ik van dat soort fantasierijke films hou. Ik kan er niks aan doen, maar die film....die vind ik gwn echt 0,0 op de schaal van Leuk. En dan dat ventje Ron....ieuw! Wat een sukkeltje zeg!
    En sorry als ik met deze reactie mensen ( fans) heb gekwetst.
    Ik irriteer me aan mensen die de moeite niet nemen om fatsoenlijke Nederlandse zinnen te schrijven op een forum. Leer eerst maar eens normaal praten op dit forum en kom dan maar eens terug.

  25. #450

    Standaard

    Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ''somebody'' een soort act is...
    Hebben wij hier met een klein meisje te maken of iemand die serieus aan dit forum probeert deel te nemen?
    Harry Potter niet leuk vinden omdat je Daniel Radciffe en Rupert Grint niet knap vind?
    Dit moet een grap zijn... Orlando Bloom was zeker wel goed geweest, right?

Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •