Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Man gijzelt 25 mensen uit onvrede over breedbeeld TV

    Man gijzelt 25 mensen uit onvrede over breedbeeld TV



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Beetje laat Eric

    Maja, wist jij vanmorgen al dat dit plaats zou vinden?

    Geplaatst door Eric van Ballegoie - Bron: NOS Nieuws - 11-3-2002 0:00
    Beetje verdacht vinden jullie niet?
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  3. #3

    Standaard

    ALs het zo verdacht is dan zou onze Eric nu dood moeten zijn

  4. #4

    Standaard

    Hij heeft zichzelf doodgeschoten, dus het is voorbij, hij hield wel heel erg van 4:3

  5. #5

    Standaard

    Je kunt ook te ver gaan natuurlijk in het vasthouden aan bestaande technieken.
    Heel jammer dat deze man zichzelf van het leven heeft beroofd.
    Ben wel benieuwd wat er nu met de breedbeeld TV van de man gaat gebeuren... (Eric, binnenkort misschien weer een prijsvraagje?!? )*

    *Voordat ik hier weer gezeik over krijg, dit was dus een grapje...

  6. #6

    Standaard

    arme vent, als i nou gewoon een dvd speler had gekocht wou i nooit meer 4:3

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Dingeling
    ALs het zo verdacht is dan zou onze Eric nu dood moeten zijn
    Mwah, hij had de geizelnemer kunnen kennen...
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    *Voordat ik hier weer gezeik over krijg, dit was dus een grapje...
    Haha, erg dat je dat er bij moet zetten, met wie heb je problemen gehad dan? Ik had er de laatste tijd namelijk ook last van.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Haha, erg dat je dat er bij moet zetten, met wie heb je problemen gehad dan? Ik had er de laatste tijd namelijk ook last van.
    Hehe, toen was jij nog geen lid toen dat gebeurde Luther!
    Als ik me niet vergis, als ik ff voor Nathan mag spreken, dan was dat in de thread na 11 september toch?
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  10. #10

    Standaard

    --------------------------------------------------------------------------------
    Originally posted by Luther Hartog
    Haha, erg dat je dat er bij moet zetten, met wie heb je problemen gehad dan? Ik had er de laatste tijd namelijk ook last van.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Hehe, toen was jij nog geen lid toen dat gebeurde Luther!
    Als ik me niet vergis, als ik ff voor Nathan mag spreken, dan was dat in de thread na 11 september toch?
    ********

    ff off-topic gereageerd in de ouwehoer-draad

  11. #11

    Standaard

    De reden waarom hij zichzelf heeft neergeschoten is omdat hij in het verkeerde gebouw zat want Philips is daar weggegaan en hij dacht dat Philips daar nog zat.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #12

    Standaard

    z'n begrafenis wordt deze week in breedbeeld uitgezonden...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jwtje
    z'n begrafenis wordt deze week in breedbeeld uitgezonden...
    En in elk geval breed uitgemeten in dit forum
    Noot:
    op zich een beetje triest dat we allemaal (ik ook) grapjes maken om een man die duidelijk geestelijk niet helemaal in orde was. Het ironische is weer wel dat de man misschien ook nog eens in de krant komt met een balkje door zijn gezicht...aaarghhhhh!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #14

    Standaard

    Kijk uit met Philips breedbeeld TV's! Kijk nooit alleen! Deze TV's kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en aanzetten tot terrorisme.

    Kijken is dodelijk

    Kijkers sterven jonger

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Hehe, toen was jij nog geen lid toen dat gebeurde Luther!
    Als ik me niet vergis, als ik ff voor Nathan mag spreken, dan was dat in de thread na 11 september toch?
    Ja, klopt... vandaar dat ik nu mijn precieze bedoeling er even onder heb gezet... je hebt zo een dikke discussie over 1 enkel zinnetje...

  16. #16

    Standaard Net zoals met de sigaretten doosjes :D

    Ze moeten bij de breedbeeld tv's van die nieuwe dozen maken zoals bij sigaretten; MENSEN DIE NAAR NIET BREEDBEELD TV's KIJKEN LEVEN KORTER en NIET BREEDBEELD TV KIJKEN IS DODELIJK. hahahahah

  17. #17

    Standaard

    Ik heb ook nog wel eens zwarte balken op mijn breedbeeld tv, alleen het kantoor van JVC is in Japan en ik heb het geld voor de reis nog niet bij elkaar gespaard, omdat ik elke keer DVD koop.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  18. #18

    Standaard

    Shit, zal je net zien: iemand met hetzelfde idee. Zat er net over na te denken om het kantoor van 20th Century Fox te gaan bezetten, omdat ze maar niet reageren op die boze mails die ik heb gestuurd over AL die velvelende fouten op de DVD van POTA.

    Toch vreemd dat er bij zo'n man ineens iets knapt en het niet langer pikt. Hoorde trouwens dat ze een film (in breedbeeld)hierover uit gaan brengen met Michael Douglas in de hoofdrol. Voorlopige werktitel: No way out

    Ja, sorry hoor.. Een beetje zwarte humor moet toch kunnen!?

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Hoorde trouwens dat ze een film (in breedbeeld)hierover uit gaan brengen met Michael Douglas in de hoofdrol. Voorlopige werktitel: No way out
    Die titel is reeds vergeven! No Way Out (1987) is een fantastische film met Kevin Costner en Gene Hackman. En met breedbeeld heeft de film niets te maken!

  21. #21

    Standaard

    Main title: Die Hard 4: Back to the tower
    Sub title: No more wide screens!

    Good Guy: Bruce willis
    Bad guy: John R.
    Target: Philps
    Location: Rebrant tower - Amsterdam
    Screen format: 4:3

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    op zich een beetje triest dat we allemaal (ik ook) grapjes maken om een man die duidelijk geestelijk niet helemaal in orde was.
    Ik begrijp best wel dat veel mensen uit onbegrip zelf een beetje kortsluiting krijgen en grapjes over zo'n situatie gaan maken... Heb ik vanmiddag zelf ook uitbundig gedaan...
    Maar... Doe zoiets dan lekker onder elkaar en niet op een openbare plaats, waar het kan gebeuren dat familie of kennissen van de bewuste persoon meeluisteren/lezen...

  23. #23

    Standaard

    Sorry. Je hebt helemaal gelijk Alex, maar ik kon het niet laten. Zo'n maffe situatie als dit was een inkoppertje.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik begrijp best wel dat veel mensen uit onbegrip zelf een beetje kortsluiting krijgen en grapjes over zo'n situatie gaan maken... Heb ik vanmiddag zelf ook uitbundig gedaan...
    Maar... Doe zoiets dan lekker onder elkaar en niet op een openbare plaats, waar het kan gebeuren dat familie of kennissen van de bewuste persoon meeluisteren/lezen...
    Hou je ook niet van Freek zeker?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Heb ik vanmiddag zelf ook uitbundig gedaan...
    Ach ja...op een of andere manier is dit in al zijn tragiek ook weer zo'n bizar verhaal dat je er haast automatisch ook een beetje om moet lachen. Op zich heel fout misschien, maar ik kan het niet helpen.

    Ik vraag me trouwens af of het niet toevallig familie is van Balkenende...

    Ok...nu hou ik op
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •