Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 492 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ontopic: Spiderman 4...5...16....neuh....laten we het bij 3 houden...;
    Er zat echter niet meteen een logica in

Deel 1 was sterk als stand-alone superheldenfilm, deel 2 was echt fenomenaal en dan was deel 3 plots ruk, met nog een paar leuke actiescènes

Wie weet wordt deel 4 een nooitgezien pareltje
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Standaard

Raimi over Spider-Man 4
    Sam Raimi Talks Spider-Man 4
    A script will be done in a few months

After committing several years of his life to the series and seeing his third effort greeted with less than enormous enthusiasm, it was widely thought that Sam Raimi would probably only come back to the Spider-man series in a producing capacity, rather than directing. But speaking to Comingsoon.com Raimi gave every indication that he's open, and actually quite eager, to direct a fourth.

"James Vanderbilt is writing the script and I'm excited to read it. I think it's going to be done in a few months," Raimi said. "I'm hoping it's as great as our discussions were about it and I'm hoping it feels right for me because I love Spider-Man. I'm hoping I'm well rested enough to embrace it and I'm hoping Sony wants me to do it. If all of those things come together, I would love to do it."

He also stated that were he to return he'd have no intention of re-casting the roles. For the rest, head here.

In relate news, IESB spoke to J.K. Simmons (J. Jonah Jameson in the series) who says he'd be up for further films and said he'd spoken to Tobey Maguire about the possibility of coming back for more.

"There was talk of doing four and five concurrently and I don’t know if they’re still considering that or not," he said, "I spoke to Tobey in, I guess it was February…sort of awards season time and, y’know, he’s certainly amenable to doing some more and hopefully we’ll be able to get everybody back and make another good one."

There's more of that interview here. That, of course, doesn't count as confirmation of anything, but all this is suggesting that a fourth film in the series with all the original cast members is still a definite possibility. Does that have you excited or would you rather leave it at three?
    En het hele interview met J.K. Simmons:

http://www.iesb.net/index.php?option...5025&Itemid=99
    Logan's inspirational messages of the day:

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Standaard

"Spider-Man 4 in May 2011"

The Los Angeles Times reports that "Spider-Man" franchise producer Laura Ziskin said the fourth installment is tentatively scheduled to hit theaters in May 2011.

Already scheduled for the month of May that year are Marvel's own The First Avenger: Captain America on the 6th and Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II.

Ziskin added that the screenplay is not finished yet, but that she and Sony Pictures were hopeful Spider-Man 4 could be ready in three years' time.

Neither star Tobey Maguire nor director Sam Raimi is yet committed to work on the next installment, but Sony has paid Marvel to renew its rights.

Standaard

Ben benieuwd, heb laatst deel 3 voor het eerst gezien en werd daar niet bepaald warm van... wacht eerst de casting en de regiseur wel af voordat ik hier hoge verwachtingen van krijg...
    Logan's inspirational messages of the day:

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Standaard

Spider-Man 4

Release Date: May, 2011
    Studio: Columbia Pictures (Sony)
    Director: Not Available
    Screenwriter: James Vanderbilt
    Starring: Not Available
    Genre: Action, Adventure
    MPAA Rating: Not Available
    Official Website: Not Available
    Review: Not Available
    DVD Review: Not Available
    DVD: Not Available
    Movie Poster: Not Available
    Production Stills: Not Available
    Plot Summary: The fourth installment is tentatively scheduled to hit theaters in May 2011. There is NO screenplay yet, and neither star Tobey Maguire nor director Sam Raimi is yet committed to work on the next installment, but Sony has paid Marvel to renew its rights.

Rumor has it that the current Spidey 4 story arc encompasses two films, opening up the possibility that the studio might shoot the fourth and fifth film at the same time!

Until Sony officially makes a public announcement, this is all just rumor!

Trailer:
    Coming Soon!
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Trailer:
    Coming Soon!
    Dit is dan wel weer grappig, er is nog niks van deze film bekend, nog niemand heeft een contract o.i.d. getekend, maar ze kunnen ons gelukkig wel vertellen dat de trailer "soon" komt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Dit is dan wel weer grappig, er is nog niks van deze film bekend, nog niemand heeft een contract o.i.d. getekend, maar ze kunnen ons gelukkig wel vertellen dat de trailer "soon" komt.
    Gewoon een soort teaser met alleen oude beelden waarschijnlijk...

Of 'soon' betekent binnen 2 jaar
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Dat zetten ze gewoon standaard bij elke film in die sectie. Het is ook maar half serieus bedoeld (hun site heet per slot van rekening 'coming soon').
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Gewoon een soort teaser met alleen oude beelden waarschijnlijk...

Of 'soon' betekent binnen 2 jaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Dat zetten ze gewoon standaard bij elke film in die sectie. Het is ook maar half serieus bedoeld (hun site heet per slot van rekening 'coming soon').
    Dat snap ik, maar het lijkt alleen zo stom, ze beloven een trailer, terwijl daar geen enkele aanleiding voor is, en het waarschijnlijks alleen een teaser van 20 sec. zal zijn zonder nieuwe beelden uiteraard.

Standaard

Some seriously good, or bad depending upon your perspective, news today from Deadline Hollywood Daily which indicates that Tobey Maguire and director Sam Raimi will be returning to the "Spider-Man" franchise for a fourth and potentially fifth film.

Sources say Sony has only just locked in both veterans, though there's no deal yet for Kirsten Dunst even though the character of Mary Jane Watson is in the film.

Expect a more light-hearted approach like the first two Spideys rather than a grim "The Dark Knight" tone - "Spider-Man is its own thing... the difference between Spider-Man and Batman is that Batman is duelling with a dark side of himself, and that's not what Peter Parker's struggle is" says an inside source.

There's also re-iteration of an old Cinematical story that the studio is trying to figure out if it can feasibly shoot a fourth and fifth "Spider-Man" at the same time because doing so is cost effective.

No villain announced yet either but a source says "once you find out who the villain is, you'll know who's playing it." Shooting doesn't start until next Fall because of the recently postponed May 2011 release.

Sony is also going forward with the Broadway musical and "Venom" spin-off .

Standaard

Niet verrassend natuurlijk, maar wel goed nieuws.

Standaard

Goed nieuws! Goed nieuws!

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco VC Bekijk bericht
    "once you find out who the villain is, you'll know who's playing it."
    Dan moet hij al in een eerdere film hebben gezeten en zal t toch wel The Lizard (Dr. Conners (Dylan Baker) zat in 2 & 3) of Man-Wolf (John Jamerson (Daniel Gillies) zat in 2) zijn. Ik gok op The Lizard, gezien die een grotere bekendheid heeft en simpelweg gewoon veel cooler is...

Standaard

Ik hoop dat 4 en 5 weer wat beter worden dan 3 want die viel me toch aardig tegen..

Standaard

Als er gewoon weer één villain per film komt, heb ik er alle vertrouwen in dat Raimi en Maguire de SpiderMan franchise weer op het niveau van de eerste twee delen zullen brengen.

Standaard

Ik zit er absoluut niet op te wachten maar toch leuk om te horen dat er ook nog een superheldenreeks is die NIET van plan is om de stijl van The Dark Knight te gaan imiteren.

Standaard

Ik zou de derde nog es moeten zien. Vond hem toch niet zo slecht.
    Verder zie ik een 4e enz. wel zitten. Het is niet omdat er vervolgen komen dat die slecht zijn
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Standaard

Laat 4 maar komen!

Ik vond de eerste 2 zeer tof, en 3 vond ik ook nog altijd zeer vermakelijk. Van mij mag dat wel even doorgaan Maar wel als Kirsten ook terug komt

Standaard

De eerste 2 vind ik heel goed maar die derde met is toch duidelijk de minste. Laat die vierde maar komen!

Standaard

Benieuwd of Spiderman nog kan vermaken na The Dark Knight en Iron Man, duidelijk 2 voorbeelden van hoe superhelden films kunnen en moeten zijn.

Standaard

Ik vond deel 3 best aardig in de bios, moet de film nog eens op dvd kijken.

Dat niet alle vervolgen hetzelfde niveau zullen halen, lijkt me duidelijk. Wat bij een deeltje 4 een groot pluspunt zou zijn ten opzichte van andere reeksen met 4 of meer delen, is dat het budget aanwezig blijft, de hoofdrolspelers niet zullen worden ingewisseld voor C-acteurs (hoogstens vervangen door een andere A-list acteur) en... dat er genoeg serieus bronmateriaal is om er een goede verhaallijn in te zetten.

Zodra ze alle ideeën van de comics hebben verwerkt mogen ze van mij stoppen (dat zou dan bij deel 324 zijn of zo....)
    Send a maniac to catch a maniac...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Benieuwd of Spiderman nog kan vermaken na The Dark Knight en Iron Man, duidelijk 2 voorbeelden van hoe superhelden films kunnen en moeten zijn.
    Beetje overdreven statement imo, de eerste 2 films hebben duidelijk laten zien hoe een superhelden film kan zijn, zonder dat het heel erg realistisch is. Daarnaast vind ik dat een spiderman zich minder leent voor zo'n type film.
    Turn around and feel the vibe.....

Standaard

Nouja, ik vind Spider-man 1 en 2 ook niet zo leuk dus,vooral dat pro-amerikaanse toontje, de te kinderachtige humor en niet overtuigende actie. Deel 3 was tenenkrommend slecht.

Terwijl Iron Man wel goed laat zien hoe een minder serieuze striphelden film erg leuk kan zijn(mede door de geweldige Robert Downey jr.) en The Dark Knight een realistischere, serieuzere film. 2 voorbeelden van 2 totaal andere films, die beiden geweldig zijn.

Ik hoop dus dat Spider-man 4 de kant van Iron Man opgaat.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Nouja, ik vind Spider-man 1 en 2 ook niet zo leuk dus,vooral dat pro-amerikaanse toontje, de te kinderachtige humor en niet overtuigende actie. Deel 3 was tenenkrommend slecht.

Terwijl Iron Man wel goed laat zien hoe een minder serieuze striphelden film erg leuk kan zijn(mede door de geweldige Robert Downey jr.) en The Dark Knight een realistischere, serieuzere film. 2 voorbeelden van 2 totaal andere films, die beiden geweldig zijn.

Ik hoop dus dat Spider-man 4 de kant van Iron Man opgaat.
    Iron man en batman zijn totaal andere karakters dan bv Spiderman, Batman en ironman moeten het niet zo hebben van humor. Als je de comics leest van bv Spiderman zie je dat daar dan ook veel humor in zit, spiderman is gewoon niet zo'n duister personage als bv een Batman. Ik vond juist daarom spiderman 1 en 2 erg goed gelukt.

Standaard

Ik vond Iron man anders behoorlijk grappig...

Standaard

Iron Man en Batman zijn beide characters dat zelf geen speciale krachten hebben. Spider-Man heeft dat dus wel. Daarom vind ik het ook niet echt te vergelijken. Spider-Man kan niet realistischer gemaakt worden, en dat vind ik ook absoluut niet erg

Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten