Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 492 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Quote:
    Originally Posted by deTuinman
    toch zijn de verschillen té klein om het als een nieuwe reeks te zien

    Serieus? De film speelt zich weer af in high school, waar Peter Parker (volgens mij) Mary Jane Watson nog niet eens kent, en Gwen Stacey de vriendin is. Totaal anders als bij Raimi z'n films. Natuurlijk zullen er overeenkomsten zijn, maar dat blijf je houden met dezelfde personages.
    Precies, en zoiezo de spinneweb krachten van Spiderman zullen anders verwerkt worden. Dit zet het algehele verhaal in een totaal andere perspectief, meer uitdagend misschien zelfs in hoe je orgineel bent ten opzichte met de films van Raimi. Ik ben het eens met de behoorlijke vaart waarin deze films een reboot krijgen en deel 2 was in mijn ogen de beste spiderman film waarbij ik zeer skeptisch was met dit project, maar alshet altijd beter kan maakt mij toch weer nieuwsgrierig.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Serieus? De film speelt zich weer af in high school, waar Peter Parker (volgens mij) Mary Jane Watson nog niet eens kent, en Gwen Stacey de vriendin is. Totaal anders als bij Raimi z'n films. Natuurlijk zullen er overeenkomsten zijn, maar dat blijf je houden met dezelfde personages.
    blijft alsnog een prequel

    Batman van burton en nolan
    Hulk van Lee en Leterrier

    beide reboots van cartoonesk naar een ietwat realistische kant

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    blijft alsnog een prequel

    Batman van burton en nolan
    Hulk van Lee en Leterrier

    beide reboots van cartoonesk naar een ietwat realistische kant
    Ang Lee's Hulk is cartoonesk tegenover Leterrier's The Incredible Hulk? Heb je de films niet in de verkeerde volgorde zitten kijken?

    En The Amazing Spider-Man is geen prequel. Hoe kun je nou een prequel maken, als Raimi's eerste Spider-Man precies laat zien hoe Peter Parker in Spider-Man verandert?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #304

    Standaard

    Tis geen sequel of prequel, tis gewoon een nieuwe film over Peter parker aka Spiderman en zal losstaan van de films van Sam Raimi. Ik zie naar de film uit en alhoewel ik de films van Raimi al geweldig vond hoop ik dat deze nieuwe film meer het verhaal volgt van de comics....

  5. #305
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Serieus? De film speelt zich weer af in high school, waar Peter Parker (volgens mij) Mary Jane Watson nog niet eens kent, en Gwen Stacey de vriendin is. Totaal anders als bij Raimi z'n films. Natuurlijk zullen er overeenkomsten zijn, maar dat blijf je houden met dezelfde personages.
    Sterker nog het hele gedoe met M.J. op de Queensborrough Brigde ontvoerd door de Green Goblin klopt niet. Origineel was het de Brooklyn Brigde, en Gwen Stacy. En in tegenstelling tot MJ, overleefde ze dat niet Waar de clue was, dat haar nek brak of door de val, of door het reddende web van Spidey. het verhaal heeft toendertijd een flinke indruk gemaakt. De rest van het verhaal inclusief de dood van Norman Osborn klopte wel weer.

    Comic: The Amazing Spider-Man No. 121/122
    The Death of Gwen Stacy




    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 12-05-2011 om 12:22
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #306

    Standaard

    fantastische comic, k heb deze zelf in bezit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ang Lee's Hulk is cartoonesk tegenover Leterrier's The Incredible Hulk? Heb je de films niet in de verkeerde volgorde zitten kijken?
    zet de hulks naast elkaar

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    En The Amazing Spider-Man is geen prequel. Hoe kun je nou een prequel maken, als Raimi's eerste Spider-Man precies laat zien hoe Peter Parker in Spider-Man verandert?
    noem het 0.5, ik noem het een prequel omdat de verschillen nog steeds te klein zijn

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    zet de hulks naast elkaar



    noem het 0.5, ik noem het een prequel omdat de verschillen nog steeds te klein zijn
    Ik vind persoonlijk de Hulk uit 2003 er realistischer uit zien, dan die uit The Incredible Hulk. Bovendien had je het volgens mij over de film an sich, en wat dat betreft is Ang Lee's versie beter.
    Natuurlijk zullen de verschillen niet erg groot zijn, omdat beide versies gebaseerd zijn op een comicfiguur die lang niet zo lang bestaat als een Batman, en bovendien voor het grootste gedeelte hetzelfde gebleven is.
    Als het een prequel is, dan zouden Raimi's films er op aansluiten, en dat gaan ze echt niet doen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #309
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet zo oud, maar oud genoeg. De eerste issue was van mei 1962, Hij was niet groen maar grijs. Maar voor de rest is het verhaal niet echt veranderd. Maar dat is ook lastig met zo'n "rauwe bonk" Batman daarintegen verscheen voor het eerst in "Detective Comics 27" Mei 1939
    De eerst was echter Superman in 1938, dan Batman in 1939, Namor in 1940.

    Een hoop nuteloze ongevraagde, maar interessante informatie.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #310

    Standaard

    Titel aanpassing SVP?

    Binnenkort wordt er een teaser vrijgegeven op comic-con

    Alvast wat nieuwe screens:










    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #311

    Standaard

    Hmmm ik vind Garfield toch niet sullig/nerdachtig genoeg voor de rol.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #312
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Niet elke comic Peter Parker werd als supersullig en nerd neergezet. Dat zou ook niet kunnen als superheld. Tenzij je het moet faken als zeg maar Clark kent.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #313

    Standaard

    Het topic-titel mag ook eens aangepast worden overigens.

  14. #314

    Standaard

    'k vind het juist ook wel leuk dat ze een ander type karakter voor de rol nemen. Ik vond dat nerd-gehalte van Tobey Maquire niets nuttigs toevoegen. Hopelijk maakt Andrew Garfield er een zelfverzekerder karakter van.

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Niet elke comic Peter Parker werd als supersullig en nerd neergezet. Dat zou ook niet kunnen als superheld. Tenzij je het moet faken als zeg maar Clark kent.
    niet mee eens , imo vind ik dat spiderman juist gaat over een nerd die superheld wordt , dat was de kracht achter spiderman en dat vind ik zeer interessant , niet de zoveelste stoere,gespierde man die held is.

  16. #316
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door derooy Bekijk bericht
    niet mee eens , imo vind ik dat spiderman juist gaat over een nerd die superheld wordt , dat was de kracht achter spiderman en dat vind ik zeer interessant , niet de zoveelste stoere,gespierde man die held is.
    Dat mag. Maar dat neemt niet weg dat Pete niet in elke comic als nerd werd neergezet.
    Ik heb namelijk vrijwel alle spidey comic gehad of gelezen. Hij was vaak de gewone jongen, zonder ouders, zonder luxe, waar vele zich mee konden identificeren. Dus soms een nerd, maar vaak ook niet. De ubernerd was hij dan ook vaak voor hij door de spin gebeten was. Iets wat Tobey in die spiderman serie heel goed neerzette.

    Overigens geef ik niet mijn mening aan, maar reageer op het feit dat deze spidey minder nerd is dan Tobey. En dat móet overigens nog maar blijken.

    Daarnaast ben ik nog steeds gematigd negatief over deze spidey, althans zijn flashy pak. Maar hé..., eerst zien, dan oordelen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #317
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  18. #318

    Standaard

    Is volgens mij een nieuwe marketings-strategie, het zogenaamde 'lekken' van trailers; Girl with the Dragon Tattoo, Dark Knight Rises, Avengers en nu deze binnen één maand.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #319
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks mijn aanhoudende commentaar, krijg ik na het zien toch wel weer zijn erin.
    Maar ik moet wel zeggen dat het wel voelt als een herhaling van zetten.
    En idd de teaser trailers vliegen je om de oren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #320

    Standaard

    Ik zie de trailer niet meer staan. Wel jammer.

  21. #321
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee je moet er tegenwoordig wel snel bij zijn. De Youtube mods zijn superactief.
    Op het moment van kijken had ik al zoiets van over een uurtje is hij al weer weg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #322

  23. #323

    Standaard

    Vet, net gekeken. Dankje voor de link. Ziet er wel goed uit.

  24. #324

    Standaard

    Meh ziet er niet echt slecht uit maar ik begrijp nog steeds niet waarom dit zonodig moest. Hoewel ik, integenstelling tot, nou ja bijna iedereen, de recente trilogie niet zo heel denderend vond, was ie best aardig en om dan zo kort erna de franchise weer te rebooten, ik zie het nut er niet zo van in (buiten natuurlijk het financiële aspect).

    Ik heb in ieder geval geen nood om alweer te kijken naar de oorsprong van Spider-Man.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #325

    Standaard

    Ziet er zeker niet slecht uit..............Garfield is volgens mij perfect voor deze rol.

Pagina 13 van 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •