Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 492 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ben zojuist terug van the amazing spiderman,
    vond hem supergoed, beter dan de vorige 3 spiderman films, heel leuk om een reboot te zien die slaagt in mijn ogen
    blijf even zitten na de aftiteling, er volgt nog een kleine scene , ik plaats dit niet in spoilers want dit noem ik geen spoiler.
    Qua 3D , deze kwamen heel mooi uit in de gevechten en inderdaad met het webschieten, mooi verhaal, goeie opbouw, misschien het middenstuk heel even iets traag maar het einde is goed en smaakt naar meer.
    Mooi begin met een nieuwe spiderman, goeie acteurs in de hoofd- en bijrollen: Martin Sheen als Uncle Ben Dennis Leary , Sally Field als aunt May
    absoluut een aanrader voor de bios en over enkele maanden voor op blu ray
    +1 niks toe tevoegen!

  2. #427

    Standaard

    Titel geregeld. Ik vond het een prima film trouwens, stukken beter dat de versie van Raimi.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #428
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Titel geregeld. Ik vond het een prima film trouwens, stukken beter dat de versie van Raimi.
    Bedankt Patrick
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #429

    Standaard

    Morgen eindelijk bekijken!

    Toch bizar, zat vorige week in de USA en daar draaide hij echt pas 3/7.

  5. #430

    Standaard

    Gister gezien,

    Goede film! erg vermakelijk en niet zo suf als de Raimi edities.
    Garfield zet een goede PP/Spidey neer.

  6. #431

    Standaard

    Aardige reboot. Het laatste halfuur overtuigd mij niet. Die hijskranen emotie is voor een nuchtere Nederlander teveel van het Amerikaanse sentiment. Was wel op momenten erg simplistisch. Zulke stage plekken voor 17 jarige moet ik nog tegenkomen, en ook gelijk een anti-serum maken. We kunnen ons verheugen op toekomstige films. Ik kijk al uit naar de bitch fight tussen Gwen en Mary Jane.

  7. #432

    Standaard

    The Amazing Spider-man breaks a box office record and confirmed to be the first of a trilogy
    http://www.joblo.com/movie-news/the-...t-of-a-trilogy

    Slechter kunnen de vervolgen niet worden, dus ik ben benieuwd

  8. #433

    Standaard

    Een stuk beter dan de eerste delen. De film vond ik persoonlijk heel erg grappig, heb flink moeten lachen. Ook het 3D werkte erg goed mee, veel diepte en af en toe een pop-out al vond ik dat stukje aan het einde van de film vlak voor de aftiteling begon wel een beetje "too-much".

    De scene met de kranen vond ik persoonlijk wel weer een beetje erg ver gaan, het zat er natuurlijk in voor het Amerikaanse publiek maar ik denk dat de rest van de wereld er eigenlijk niets mee heeft en meer iets heeft van "okay, dat is wel een beetje erg vreemd en overbodig".

    Ik vind wel dat de bioscoop opbrengst in Amerika mij een beetje tegenviel, tenslotte is het toch "hun grote held" maar misschien was men huiverig tegenover het feit dat het om een reboot gaat. Ben wel benieuwd waar deze franchise uiteindelijk naar toe zal gaan groeien nu.
    Ikran is not horse!

  9. #434
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Aardige reboot. Het laatste halfuur overtuigd mij niet. Die hijskranen emotie is voor een nuchtere Nederlander teveel van het Amerikaanse sentiment. Was wel op momenten erg simplistisch. Zulke stage plekken voor 17 jarige moet ik nog tegenkomen, en ook gelijk een anti-serum maken. We kunnen ons verheugen op toekomstige films. Ik kijk al uit naar de bitch fight tussen Gwen en Mary Jane.
    Weet eigenlijk niet honderd procent, maar volgens mij wordt Gwen al vermoord door (ho)goblin voordat M.J. ten tonele verschijnt. http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_N...wen_Stacy_Died alhoewel de cover anders doet vermoeden. Eigenlijk is het verhaal van MJ in Spider-Man 1 op de brug het verhaal van Gwen. Alleen andere brug Queensborough en iets minder positief einde.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 09-07-2012 om 12:08
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #435

    Standaard

    Prima reboot. De eerdere waren een beetje suf. Vind deze acteur beter. Grappig en genoeg actie. Een ruime voldoende.

  11. #436
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Gister gezien met gemengde gevoelens. Het is nog steeds niet de Spidey zoals ik 'm voorstel uit de comics. Dat met die hijskranen en die motoragent die het verkeer ophoud is echt wat te Amerikaans en de lizard is mij iets te cartoony. Het voelt ook allemaal wat gehaast aan. Toch ben ik benieuwd naar de sequal. De film is zeker een stuk beter dan de vorige trilogy, maar het had van mij nog wat donkerder gemogen.

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Gister gezien met gemengde gevoelens. Het is nog steeds niet de Spidey zoals ik 'm voorstel uit de comics. Dat met die hijskranen en die motoragent die het verkeer ophoud is echt wat te Amerikaans en de lizard is mij iets te cartoony. Het voelt ook allemaal wat gehaast aan. Toch ben ik benieuwd naar de sequal. De film is zeker een stuk beter dan de vorige trilogy, maar het had van mij nog wat donkerder gemogen.
    Welke comics bedoel je dan? Daar zijn ook zoveel versies van Spidey, de een licht en met humor, de ander donker als de nacht etc.

  13. #438

    Standaard

    Spiderman is toch een amerikaanse superhero?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #439
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leg mij nou eens uit...

    Waarom krijgen ze in de vs altijd een veel mooiere cover dan wij hier in Europa.



    VS versie




    EU versie met doorzichtige doos...

    Althans als de coverart van de EU klopt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #440

    Standaard

    Ik vind beide covers eigenlijk wel mooi.

    31-10 duurt helaas nog even.

  16. #441

    Standaard

    Die covers zijn niet verkeerd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #442

    Standaard

    Dit vond ik zo'n film die maar voortkabbelt en nergens je aandacht trekt. Het word nergens spannend en alles gebeurt precies zoals je het verwacht.
    The Lizard is leuk gedaan maar bang werd ik er niet van. Ging geen enkele dreiging van uit.

    Garfield viel me tegen, Emma Stone is leuke beeldvulling maar voegt weinig toe.

    Nee, dit had veel beter gemoeten.

    6/10
    Laatst aangepast door Jeroen D : 22-10-2012 om 12:10

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dit vond ik zo'n film die maar voortkabbelt en nergens je aandacht trekt. Het word nergens spannend en alles gebeurt precies zoals je het verwacht.
    The Lizard is leuk gedaan maar bang werd ik er niet van. Ging geen enkele dreiging van uit.

    Garfield viel me tegen, Emma Stone is leuke beeldvulling maar voegt weinig toe.

    Nee, dit had veel beter gemoeten.

    6/10
    Is deze film dus minder dan die van Sam Raimi ???

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is deze film dus minder dan die van Sam Raimi ???
    Vind ik wel.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is deze film dus minder dan die van Sam Raimi ???
    De meningen zijn erg verdeeld.

    Ik vond The Amazing Spiderman bijvoorbeeld beter dan alle Raimi films bij elkaar. En zo ken ik nog een paar fans die er zo over denken.

    Anderszijds zijn er Raimi liefhebbers, die deze laatste incarnatie dan weer een stuk minder vinden.

    Het is dus kortom maar net wat je smaak is.

  21. #446

    Standaard

    Vind die van Raimi geweldig,Maar ben niewsgierig hoe M.Webb het begin van Spiderman in beeld brengt.

  22. #447

    Standaard

    Ik zou het gewoon proberen. De interesse voor het personage van Spiderman heb je al, dus wat heb je te verliezen? (Twee uurtjes, dat wel, maar dan sleep je gewoon je vriendin mee op de bank. Als het meezit begint ze tegen het einde aan te huilen van ontroering, en heb je als man zijnde nog een prettige avond in het verschiet als je het juist weet aan te pakken).

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Ik zou het gewoon proberen. De interesse voor het personage van Spiderman heb je al, dus wat heb je te verliezen? (Twee uurtjes, dat wel, maar dan sleep je gewoon je vriendin mee op de bank. Als het meezit begint ze tegen het einde aan te huilen van ontroering, en heb je als man zijnde nog een prettige avond in het verschiet als je het juist weet aan te pakken).
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  24. #449
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik maak geen onderscheid. Vooraf was ik enorm sceptisch over zo'n beetje alles aan de nieuwe versie. Maar hé, it's Spidey. Ik weet beide te waarderen maar wellicht niet onbevooroordeeld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht


    We begrijpen elkaar, broeder!

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •