Pagina 12 van 20 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 492 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Big business.. Hopelijk komt er gauw een trailer want volgens mij scheppen zij te hoge verwachtigen naar ons toe.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ja ik ben 't er helemaal mee eens die Webshooters vind ik trouwens ook een domme en onnodige toevoeging aan het pak.
    Die webshooters is juist de beste aanpassing in de film. Dat was het grootse gemis in de Raimi films. In de comics zorgen de (lege) webshooters voor verrassende wendingen.
    uh, uh, It's a dinosaur

  3. #278
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Raimi vond het ongeloofwaardig dat één tiener dat zou kunnen ontwerpen, en heeft dat daarom aangepast. Als je het zo bekijkt is dit ook logischer. Maar goed ik móet eerst maar zien hoe het in deze film uitpakt. Immers hij zal door radioactieve spin gebeten worden, en vervolgens snel aan de slag om een flitsend pak en een paar hightech webshooters te ontwerpen en (laten) maken....?

    Maar hé, wat is logica bij een man die tegen muren op kan lopen...
    Ik ben wel zeer nieuwsgierig naar hoe deze uit gaat pakken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #279

    Standaard

    tja die spinkwaliteiten op z'n vingers, maar hij trekt vervolgens een pak erover aan en dan vat ik het ook niet meer

  5. #280
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    tja die spinkwaliteiten op z'n vingers, maar hij trekt vervolgens een pak erover aan en dan vat ik het ook niet meer
    Goed punt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #281

    Standaard

    Video of the Amazing Spider-Man Swinging

    Source: YouTube
    May 6, 2011



    We've seen the pictures, but you can now watch Spider-Man in action on the NewYork set. We have to say, that looks like a lot of fun! The Amazing Spider-Man is currently filming for a July 3, 2012 release in 3D and 2D theaters.
    http://www.youtube.com/embed/TdGItpFoCEM
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  7. #282

    Standaard

    Dr Connor

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #283
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, als hij na vier spidey films niet een keer uit de kast komt, weet ik het ook niet meer.
    Lizard time dus waarschijnlijk.. Leuk groen handschoentje.... Ja ik weet 't. CGI
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Tja, als hij na vier spidey films niet een keer uit de kast komt, weet ik het ook niet meer.
    Lizard time dus waarschijnlijk.. Leuk groen handschoentje.... Ja ik weet 't. CGI
    Je weet ook dat het om een reboot gaat?

    Wat dat betreft, is het niet eens tijd dat de topictitel verandert wordt in The Amazing Spider-Man?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #285
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja uiteraard. Maar dr.Conners kwam in elk deel voor. Waarschijnlijk had Raimi hem nu gebruikt. Tot de reboot.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Je weet ook dat het om een reboot gaat?

    Wat dat betreft, is het niet eens tijd dat de topictitel verandert wordt in The Amazing Spider-Man?
    Ik vind die titel zooo slecht he man
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #287
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is de originele comic titel. Dus alom sentiment.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het is de originele comic titel. Dus alom sentiment.
    Dan nog
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #289

    Standaard

    Ik heb nog steeds niet begrepen waarom ze nou zo nodig een filmreeks willen rebooten die zo kort geleden is gemaakt. Ze hadden gewoon met Spiderman 4 verder kunnen gaan die de vorige films zou opvolgen. Ik heb momenteel eigenlijk weinig interesse in deze film, maar zal hem waarschijnlijk toch gaan kijken zodra hij uit is. Ik vraag mij wel serieus af of deze film nog iets nieuws met zich mee gaat brengen, of een slappe kopie van de afgelopen reeks gaat zijn.

  15. #290

    Standaard

    Ik vind het juist wel fijn, hopelijk gaan ze de wat meer serieuze kant op. Daarnaast zoog het laatste deel van de vorige reeks behoorlijk.

  16. #291
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk zeker dat de film iets nieuws gaat brengen. De vraag is echter of ik daar op zat te wachten.

    Ik ben ook bang dat het me tegenvalt. Hoe hij eruit ziet en alles... Maar goed laat ik hem eerst maar even afwachten.

    Maar dit stemt mij weinig hoopvol.

    Zeker naast dit

    Die eerste doet me eerder denken aan die vele die je zomers in New York ziet rondlopen.., en roepen "one Dollar"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #292
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Mwa die foto is gewoon heel slecht en ok 't pak is niet super, maar ik moet het eerst maar s in een trialer zien (denk dat dit meer een stunt-outfit is) Deze subtiele 'lizard' make-up ziet er dan wel weer goed uit:




  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Ik vind het juist wel fijn, hopelijk gaan ze de wat meer serieuze kant op. Daarnaast zoog het laatste deel van de vorige reeks behoorlijk.
    Nou ja. Riami heeft natuurlijk goed werk gedaan, maar de afgelopen 3 films waren natuurlijk vrij kinderachtig van aard. Zat totaal geen spanning in (actie dan weer wel). Het wordt tijd voor Spideyfilms met een dijk van een verhaal en geen good-guy-turns- rogue- and-has-to-be-beaten-verhaal. Daarvan zijn er al dertien in een dozijn. Beter maken ze een trilogie met 1 goed uitgesponnen verhaal en dat dan deel 2 en 3 niet jaren op zich laten wachten.

  19. #294

    Standaard

    Ook ik heb mijn bedenkingen bij het feit dat ze de reeks nu reeds van een reboot voorzien. Het is gewoon véél te snel en in dat opzicht behoorlijk overbodig. De vorige films waren op z'n minst zeer vermakelijk en liggen nog te vers in het geheugen. Dat vooral zal opgevangen moeten worden door 'n stevig verhaal, want om nu reeds het onstaan van SpiderMan opnieuw te ondergaan ... we hebben 't allemaal nog maar net gezien. Natuurlijk ben ik wel enigzinds benieuwd, zeker gezien Garfield voldoende talent in huis heeft om wat gewicht in de schaal te leggen. Maar dat had McGuire ook.

  20. #295

    Standaard

    De vorige delen ben ik alweer vergeten.........zijn toch behoorlijk kinderachtige films.

    Kijk erg uit naar deze. Vooral omdat ik Garfield een zeer goed acteur vind.
    Hopelijk gaan ze een wat serieusere film maken.

  21. #296
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spiderman is een comic. Ik zie niet in waarom alle superhelden nu opeens allemaal een diep zwaar dramatisch verhaal móet hebben. Er is geen pagina in de strips waar spidey niet een one liner of luchtige grap maakte. Plus dat het over een man in tights gaat. Hoe serieus móet hij worden. Ik vind dat een beetje een mode ding worden. De serieuze reboot.

    Maar hé, liever een serieuze reboot dan niks...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nou ja. Riami heeft natuurlijk goed werk gedaan, maar de afgelopen 3 films waren natuurlijk vrij kinderachtig van aard. Zat totaal geen spanning in (actie dan weer wel). Het wordt tijd voor Spideyfilms met een dijk van een verhaal en geen good-guy-turns- rogue- and-has-to-be-beaten-verhaal. Daarvan zijn er al dertien in een dozijn. Beter maken ze een trilogie met 1 goed uitgesponnen verhaal en dat dan deel 2 en 3 niet jaren op zich laten wachten.
    Grapje? Dichter bij de perfectie van Spider-Man 2 kom je haast niet, gedurfd, onconventioneel en verre van kinderachtig. Zelden zoveel serieuze thema's perfect gebalanceerd zien worden in één film. Dat 't toevallig gebaseerd is op een stripheld is beschouw ik maar als een extraatje.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #298

    Standaard

    Nadat Raimi het drie keer presteerde om praktisch dezelfde film te maken, vind ik het niet erg om iemand anders aan het roer te laten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #299

    Standaard

    toch zijn de verschillen té klein om het als een nieuwe reeks te zien

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    toch zijn de verschillen té klein om het als een nieuwe reeks te zien
    Serieus? De film speelt zich weer af in high school, waar Peter Parker (volgens mij) Mary Jane Watson nog niet eens kent, en Gwen Stacey de vriendin is. Totaal anders als bij Raimi z'n films. Natuurlijk zullen er overeenkomsten zijn, maar dat blijf je houden met dezelfde personages.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 12 van 20 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •