Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 713 worden weergegeven.
  1. #26
    Clipperke
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Foto's (aanklikbaar) :
    (Met professioneel frank_black er door! )



    Man i'm Happy!
    Is dat met nederlandse ondertitels?
    Van waaruit heb je hem besteld?

    Ik bestelde seizoen 4 van Amazon.co.uk (Zeer goede firma!)
    Er zitten geen nederlandse ondertitels bij.

    Dit is een beetje of subject, maar waar kopen jullie gebruikenlijk jullie DVD's? Ik bestel al een tijd via Free Record Shop, maar heb alleen maar slechte ervaringen met hen. Ben dus dringend op zoek naar een nieuwe "leverancier".

    Om toch een beetje op onderwerp te blijven:
    Smallville is een steengoede serie! Het heeft zijn up's en down's, maar tis toch heerlijk om te volgen. Zelfs mijn vriendin is nu deze serie aan het volgen (dit mag je als zeer exclusief beschouwen )

    Ik hoop dat wat ik hier allemaal lees over Seizoen 5 - 7 allemaal goed komt. Ik zou het voor geen geld willen missen.

    Greetz Clipperke

  2. #27

    Standaard

    Hij is niet met NL ondertiteling,
    Heb hem op Ebay gekocht in de webstore van John Schneider himself,
    Op de officiele website van John kan je 'm ook kopen!

  3. #28

    Standaard

    Ik vind het een eer dat 'mijn' Dawsons Creek-topic de inspiratie was voor deze. 8) En inderdaad: er moeten echt meer topics komen over andere series, mits op DVD verschenen.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  4. #29

    Standaard

    Iemand nog meningen over afl 11 Lockdown van Donderdag?
    heb hem nog zien gezien, zoals ik quote :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    ik doe het zo:
    ik kijk afl 98 en 99 pas als afl 100 uitkomt,
    dan heeft het meer impact denk ik!
    heb wel gehoord dat [spoiler:746b2d96fb]Lex en Lana gegijzelt worden.[/spoiler:746b2d96fb]

    En hier nog een filmpje van Afl 100 (heb hem nog niet gezien, dus weet niet of het dezelfde is als de link die Hidde Verkooijen gaf)

    Zitten grote [spoiler:746b2d96fb][/spoiler:746b2d96fb] in heb ik gehoord (daarom heb ik 'm nog niet gezien):
    http://www.xs4all.nl/~bvhk/sml512.mov

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Iemand nog meningen over afl 11 Lockdown van Donderdag?
    heb hem nog zien gezien, zoals ik quote :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    ik doe het zo:
    ik kijk afl 98 en 99 pas als afl 100 uitkomt,
    dan heeft het meer impact denk ik!
    Zitten grote [spoiler:2de19a23b1][/spoiler:2de19a23b1] in heb ik gehoord (daarom heb ik 'm nog niet gezien):
    http://www.xs4all.nl/~bvhk/sml512.mov

    Link is hetzelfde dus kan wel weg :wink:
    What ?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Iemand nog meningen over afl 11 Lockdown van Donderdag?
    Ik wel. Weer een leuke aflevering, maar het draait allemaal om de volgende.

    Mijn lijstje met wie wel of niet dood gaat:
    [spoiler:89772e54fc]
    Clark, Lex en Lios: kunnen niet dood gaan.
    Lana: is mogelijk maar denk niet dat het gebeurt, omdat het een risico is voor de kijkcijfers. Er word veel via haar geadverteerd en ze heeft veel fans.
    Chloe: heeft ook veel fans en als ze dood gaat, dan is de Daily Planet connectie weg. De Daily Planet set alleen al is behoorlijk groot en ook niet goedkoop, die zullen ze echt niet voor een paar afleveringen gebouwd hebben.
    Jonathan: Denk dat deze degene is die dood gaat. Het verhaal moet meer overeenkomen met de film die dit jaar uitkomt dus ik denk dat hij dood gaat. Jor-El gaat misschien ook zo een grotere rol spelen in Clarks leven.
    Martha: Als er iemand dood moet gaan, liefst Martha. Is toch een karakter dat niet zoveel inbrengt als de rest. Maar denk niet dat zij degene is die dood gaat.
    Lionel: Er schijnen 2 personen dood te gaan in aflevering 100. Dit zou de 2e persoon kunnen zijn die dood zou kunnen gaan, maar of ze nou 2e regulars uit de serie schrijven lijkt me sterk. Het zou wel Lex gelijk de bad-guy van de serie maken en hem ook verder in die richting kunnen sturen.[/spoiler:89772e54fc]

  7. #32

    Standaard

    Lockdown had een hoog panicroom gehalte, ik vondt het niet echt een van de betere episodes maar goed het gaat idd om de volgende.

    [spoiler:625c240e8a]het zou best kunnen dat een van de main characters doodgaat, die later weer door jor-el terug gebracht kan worden. Net zoals clark werd teruggebracht... maarja ik denk toch dat het jonathan wordt[/spoiler:625c240e8a]
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Iemand nog meningen over afl 11 Lockdown van Donderdag?
    heb hem nog zien gezien, zoals ik quote :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    ik doe het zo:
    ik kijk afl 98 en 99 pas als afl 100 uitkomt,
    dan heeft het meer impact denk ik!
    Zitten grote [spoiler:8849bcfc4e][/spoiler:8849bcfc4e] in heb ik gehoord (daarom heb ik 'm nog niet gezien):
    http://www.xs4all.nl/~bvhk/sml512.mov

    Link is hetzelfde dus kan wel weg :wink:
    okej, had hem op een of ander manier gevonden op google.

    en hier nog 2 filmpjes over afl 100 (denk dat hier ook spoilers inzitten, ik ga ze nog niet kijken! )

    Video 1.
    Video 2.

  9. #34

    Standaard hoelaat en welke zender komt.

    hoelaat komt smallville aflevering 100 en welke zender?
    en ik ben op zoek naar de 4de seizoen van smallville zonder nederlands onder titel tenzij. het moet zijn dat ie snel uit komt.

  10. #35

    Standaard Re: hoelaat en welke zender komt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smallville_fan
    hoelaat komt smallville aflevering 100 en welke zender?
    en ik ben op zoek naar de 4de seizoen van smallville zonder nederlands onder titel tenzij. het moet zijn dat ie snel uit komt.
    Komt op The WB in amerika, niet in nederland. Na de uitzending daar kan je m via verschillende programma's downloaden.

  11. #36

    Standaard seizoen 4 en 5

    waar halen jullie seizoen 4 en 5 vandaan?? ik weet dat je 4 al kunt kopen via amazon.com maar ik ben daar niet bekend mee hoe dat moet. dus kijk ik waar ik ze vandaan kan halen. hoe doe julie dat dan?

    gr smallville_fan

  12. #37

    Standaard Re: seizoen 4 en 5

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smallville_fan
    waar halen jullie seizoen 4 en 5 vandaan?? ik weet dat je 4 al kunt kopen via amazon.com maar ik ben daar niet bekend mee hoe dat moet. dus kijk ik waar ik ze vandaan kan halen. hoe doe julie dat dan?

    gr smallville_fan

    Bestel via www.Rodisc.nl hier kun je bijna alle nieuwe Engelse import dvd's wel kopen, alleen seizoen 4 is wel prijzig bij Rodisc 89,99 kost ie.

    Een tip van mij, ik had seizoen 4 bij www.cd-wow.nl gekocht voor 54,99 inclusief verzendkosten dus een koopje was dat.
    What ?

  13. #38

    Standaard seizoen 5 episode 12

    ik wil graag weten wie er [spoiler:537dbf23ba]dood[/spoiler:537dbf23ba] gaat ik kan bijna niet wachten.. ik kan bijna niets downloaden. als [spoiler:537dbf23ba]lana[/spoiler:537dbf23ba] er maar niet uit gaat want die is het leukste van de serie. en dat ze tot seizoen 7 blijft mee spelen.

  14. #39

    Standaard Re: seizoen 5 episode 12

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smallville_fan
    knip
    als je maar spoilers zet, als je gaat posten wie er dood gaat!

  15. #40

    Standaard spoilers

    ik weet niet hoe ik spoilers zet en wat dat in houdt.

  16. #41

    Standaard Re: spoilers

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smallville_fan
    ik weet niet hoe ik spoilers zet en wat dat in houdt.
    Tada!

  17. #42

    Standaard

    Ik vind dat WB hier in Nederland erg laat is met het uitgeven van seizoen 4. In de landen om ons heen is hij al lang en breed uit.

    Fans hebben hem al massaal geímporteerd en dan vragen ze zich bij WB ook nog af ,als ze hem ooit uitbrengen, waarom ze nog maar zo weinig verkopen.

  18. #43

    Standaard

    Aflevering 100 net gezien. Niet verder lezen als je er niets vanaf wilt weten!
    [spoiler:4d589f615d]Vond m erg slecht. Eerst word je lekker gemaakt met het feit dat hij alles aan Lana vertelt en ze ook zouden gaan trouwen. Ze komt in een ongeluk en gaat dood. Dan gaan ze terug in de tijd en dan begint alles weer van vooraf aan. Lana weet weer van niets en ze gaan bovendien uit elkaar. Vind het maar een slechte wending, uiteindelijk gaat dan Jonathan dood, kan ook alleen maar door een hartaanval
    Enige goede van de aflevering was het eind, mooi gedaan.

    Overigens de belangrijkste reden waarom iemand dood moest gaan is hogere kijkcijfers en dat is behoorlijk geflopt, want zoveel mensen keken er niet naar deze aflevering. [/spoiler:4d589f615d]

  19. #44

    Standaard

    Eventjes alles gelezen ... spoilers inbegrepen. Leuke ontwikkelingen dat zeker.

    Ja we zullen wel zien. Als ze tot seizoen 6 of 7 gaan, zal het één van de langstlopende series van de laatste jaren zijn. Altijd aangenaam.

    Wij wachten vol ongeduld op de box van seizoen 4.

    Op tv volgen we niet veel series meer. Al die reclame ...boe ! Ben je net aan het zien hoe Clark Lana wil gaan (ge weet wel) boem reclame.

    Dus ... iedereen boze brief naar Warner.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  20. #45

    Standaard

    Heb net ook afl 100 gezien:

    [spoiler:48d712e388]Ik vond het eigenlijk wel goed uitgewerkt, met die dag opnieuw.
    Dat gaf me al een klote-gevoel van ''niet weer he''.
    Maar volgens mij is dat gedaan om al in de sfeer te komen van ''om het Lana toch maar niet te vertellen''.

    Het einde vond ik super goed, en mooi gedaan met het sneeuw en het muziek!

    Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Clark en Lana, maar denk al dat ik een idee heb![/spoiler:48d712e388]

  21. #46

    Standaard

    ik heb geen idee hoe het verder gaat tussen de liefde van clark en lana.

    ik heb ook de 100th aflevering gezien maar er klopt een paar dingen niet.

    [spoiler:c9db97c078]Als clark inderdaad snel is waarom kon die lana dan niet redden van die ongeluk. hij kan toch vliegen en de auto op tillen. dat is mijn mening hoor. ik ben wel benieuwdt hoe het verder gaat. en hoe clark dit gaat verwerken en dat lana en lex samen iets krijgen. ik hoop het niet want lana en clark is een mooiere stel. ik hoop dat clark als nog gaat vertellen. de waarheid over zich zelf.[/spoiler:c9db97c078]

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smallville_fan
    ik heb geen idee hoe het verder gaat tussen de liefde van clark en lana.

    ik heb ook de 100th aflevering gezien maar er klopt een paar dingen niet.

    [spoiler:a0d90b3f73]Als clark inderdaad snel is waarom kon die lana dan niet redden van die ongeluk. hij kan toch vliegen en de auto op tillen. dat is mijn mening hoor. ik ben wel benieuwdt hoe het verder gaat. en hoe clark dit gaat verwerken en dat lana en lex samen iets krijgen. ik hoop het niet want lana en clark is een mooiere stel. ik hoop dat clark als nog gaat vertellen. de waarheid over zich zelf.[/spoiler:a0d90b3f73]
    [spoiler:a0d90b3f73]Dat Clark het aan Lana gaat vertellen zal denk ik pas een van de laatste afleveringen van de serie gebeuren.[/spoiler:a0d90b3f73]

    Preview van de volgende aflevering

  23. #48

    Standaard

    Spoiler voor Afl 16: [spoiler:b0ff6eb824]Prof Milton fine (James Marsters) komt misschien terug als een regular in de serie. Ik zou het wel leuk vinden als ie nog een paar afl erin voorkomt, maar niet als een regular![/spoiler:b0ff6eb824]

    En er komt een Smallville Beurs/convention aan!

  24. #49

    Standaard

    ik had echt ff zo'n buffy afkick moment toen james marsters in smallville opdook
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  25. #50

    Standaard

    Smallville is cool net zoals Dawson's Creek

Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •