De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard A-Film: informatie belangrijkste releases februari 2006

    A-Film: informatie belangrijkste releases februari 2006



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Die Asia boxen lijken me best wel interessant... Nu hopen op en mooi prijsje...
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  3. #3

    Standaard

    Met name Dolls & Spring, Summer, Autumn, Winter & Spring mogen in geen enkele collectie ontbreken.

  4. #4

    Standaard

    op zich leuk idee die Cinema ... boxen, maar van echt elke box heb ik al minstens 1 film, dus dan houdt het voor mij al snel op.

    Maar goed zitten wel een aantal leuke titels tussen zoals Dolls en vooral Ma Vie en Rose deze is al eens eerder uitgegeven maar echt nergens meer voor een leuke prijs te vinden. (wel weer jammer dat deze samen met een andere film wordt uitgegeven)

  5. #5

    Standaard

    Hulde aan A-Film. Die drie boxen Asian Cinema zijn echt geweldig, met onder andere twee Wong Kar Wai klassiekers in de box, maar ook een hele reeks andere interessante films. Ik kan nu al niet meer wachten, hopelijk vallen de kosten daarentegen wat mee

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spielberg_rules
    Hulde aan A-Film. Die drie boxen Asian Cinema zijn echt geweldig, met onder andere twee Wong Kar Wai klassiekers in de box, maar ook een hele reeks andere interessante films. Ik kan nu al niet meer wachten, hopelijk vallen de kosten daarentegen wat mee
    Daarnaast gaan ze aan de QFCollection ook wat extra's toevoegen zie ik. Maakt deze serie nog interessanter.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Daarnaast gaan ze aan de QFCollection ook wat extra's toevoegen zie ik. Maakt deze serie nog interessanter.
    Dat was vanaf het begin al zo.

  8. #8

    Standaard

    was er anders aan deze Simon in vergelijking de vorige uitgave????

  9. #9

    Standaard

    De tweede disc is weg met die magere making of

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    De tweede disc is weg met die magere making of
    Inderdaad.

  11. #11

    Standaard

    SPRING, SUMMER, FALL, WINTER...AND SPRING ga ik zeker halen, wilde ik al een lange tijd hebben!
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  12. #12

    Standaard

    Leuke Asia boxjes

    Alleen jammer dat ik uit elke box wel 1 of meer films heb, dus zal niet tot aanschaf overgaan, of ze moeten érg voordelig zijn.

  13. #13

    Standaard

    Simon, La Mala Educacion en Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring staan al een tijdje op mijn verlanglijst. Ik ben dan ook blij verrast dat ze in een goedkopere versie te krijgen zijn binnenkort.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger
    Leuke Asia boxjes

    Alleen jammer dat ik uit elke box wel 1 of meer films heb, dus zal niet tot aanschaf overgaan, of ze moeten érg voordelig zijn.


    maar wel goed dat ze de minder bekende titels in Nederland blijven uitbrengen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    maar wel goed dat ze de minder bekende titels in Nederland blijven uitbrengen
    Inderdaad! A-Film is en blijft mijn favoriet in NL
    Four-Star Trader (236)

  16. #16

    Standaard

    Waarschuwing: de transfer van Het Rode Korenveld is (als ie hetzelfde is als die van de Zhang Yimou box) zwaar waardeloos! Het is echt een van slechtste dvd's uit m'n collectie.

    Ik vindt die asia-boxen ietsje te gevarieerd om interessant te zijn. Bovendien heb ik de voor mij meest direct interessante films toch al.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Waarschuwing: de transfer van Het Rode Korenveld is (als ie hetzelfde is als die van de Zhang Yimou box) zwaar waardeloos! Het is echt een van slechtste dvd's uit m'n collectie.
    das jammer idd.
    heb er meerdere recensies over gelezen, en als dit dezelfde transfer is dan wordt t toch tijd voor een special edition! (Criterion? )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Mooie films. Het jammere van die Asianboxen is het feit dat ik vaak net een film uit de box heb.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •