Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard The black dahlia

    OK, kijken of posten hier weer werkt...

    By-the-way, prachtige DVD-cover...



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Hoewel ik haar ook geweldig vind, begin ik toch een beetje te lijden aan een Scarlet Johanssen over-kill.
    Vooral in de VS is er kritiek op de Scarlett-Johansson-overkill (talk-shows, mags. en andere media). Lees ook de pittige discussies hierover in het Scarlett Johansson Messaboard van de IMDB.

    * Filmagenda Scarlett Johansson, 2006 - 2008:
    - "Robot Chicken" .... Various (3 episodes, 2005-2006)
    - Veggies for Sloth (2006) TV Episode (voice)
    - The Prestige (2006) .... Olivia Wenscombe
    - Amazon (2007)
    - Napoleon and Betsy (2007)
    - Brilliant (2007) (pre-production)
    - The Other Boleyn Girl (2007) (filming) .... Mary Boleyn
    - The Nanny Diaries (2007) .... Annie Braddock
    - Mary Queen of Scots (2008) .... Mary, Queen of Scots


    Tja, dat zie je wel vaker, als acteerprestaties ff wat achterblijven... dan "gooien we maar maar wat meer nudity in de groep": uit "Allure", november 2006:

    ...(thumbnail)

    * Scarlett Johansson stills, Jason Bell sessie: (9 thumbnails).

  2. #27

    Standaard Re: The black dahlia

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    By-the-way, prachtige DVD-cover...
    Is me opgevallen, je neemt wel elk excuus om die DVD-cover op een forum te posten zeg....
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  3. #28

    Standaard

    prachtige cover, alleen jammer van: From The Producer of Scarface


  4. #29

    Standaard Re: The black dahlia

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    By-the-way, prachtige DVD-cover...
    Is me opgevallen, je neemt wel elk excuus om die DVD-cover op een forum te posten zeg....
    Die ander TBD-thread zit inmiddels op slot.

  5. #30

    Standaard Re: The black dahlia

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Die ander TBD-thread zit inmiddels op slot.
    Maar die vroege pre-orders waren ook in mijn ogen wel erg onnodig, dit forum uitgelaten.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #31

    Standaard

    Hmm die andere foto is beter als die dvd-cover

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    prachtige cover, alleen jammer van: From The Producer of Scarface
    Mee eens, mede omdat de 1e SCARFACE (1932) mijn voorkeur heeft en ik de '82 remake trash vind.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Hmm die andere foto is beter als die dvd-cover
    Ik bedoel maar... :P

  8. #33

    Standaard

    Waarom kan ik mijn post van 2 dagen terug niet meer vinden?

    Maar één post later word ik nog wel gequote...
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #34

    Standaard

    Dat was een quote van je van een andere, dubbele thread over deze film. Die thread is nu gesloten dus quote kit carson je in deze thread.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Dat was een quote van je van een andere, dubbele thread over deze film. Die thread is nu gesloten dus quote kit carson je in deze thread.
    Ja, ik was er zelf inmiddels ook al achter gekomen...
    Lag volgens mij al half te slapen net...

    En sorry voor het afdwalen inmiddels...

    Dussum, wánneer komt ie hier uit?
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Dat was een quote van je van een andere, dubbele thread over deze film. Die thread is nu gesloten dus quote kit carson je in deze thread.
    Ja, ik was er zelf inmiddels ook al achter gekomen...
    Lag volgens mij al half te slapen net...

    En sorry voor het afdwalen inmiddels...

    Dussum, wánneer komt ie hier uit?
    16 November


  12. #37

    Standaard

    Ik heb 'm zondag gezien in de bios, was een sh*Tfilm!!!

  13. #38

    Standaard

    Nog enige onderbouwing? Ben zelf namelijk erg benieuwd naar deze film.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #39

    Standaard

    De recensies die ik tot nu toe heb gelezen vinden de film allemaal maar zo-zo. Qua punten rond de 7 hier en daar. Ben benieuwd naar de aankleding van de film want die moet echt film-noir uitstralen.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    De recensies die ik tot nu toe heb gelezen vinden de film allemaal maar zo-zo. Qua punten rond de 7 hier en daar. Ben benieuwd naar de aankleding van de film want die moet echt film-noir uitstralen.
    Hier een poging met betrekking tot de aankleding. Mijn oordeel: Ik zou echt alleen gaan als je een grote noirfan bent. Qua aankleding is er wel alles aan gedaan om het noir te maken, qua inhoud alleen niet.

    Na Femme Fatale uit 2002 is Brian De Palma wederom terug met een film die het genre (stroming, periode) film noir een eer wil bewijzen. Voor de liefhebber (waar ik mezelf voor het gemak even onder reken) is het een feest van herkenning. Bekende en minder bekende film noirthema’s komen naar voren in dit moordmysterie. Het begint al met politieman Josh Hartnett die het in de boksring moet opnemen tegen een bekende detective. Ik moest gelijk denken aan een klassieke boksfilm als The Set-Up van Robert Wise. De cinematografie doet er dan ook alles aan om die jaren ’40-stijl vast te leggen en slaagt daar prima in. Daarnaast houdt dat in dat er grotendeels in een studio gefilmd moest worden om die vintagesfeer te behouden. En dat geeft De Palma de vrijheid te werken met leuke tracking shots, daarbij kan hij ook op een treffende manier lichtinval vervormen.

    Ja, het ziet er allemaal prima uit, maar je raadt het al: Het verhalende materiaal is te slap om ook maar iets van betekenis te creëren. Zo zie je Hartnett bijvoorbeeld “verliefd” worden op een filmbeeld, zoals McPherson gaat houden van een schilderij in de film Laura (Otto Preminger). Zulke thema’s blijven hangen en de film trekt zich dan ook naar het einde toe. Ik had het gevoel dat er constant kleine thema’s geïntroduceerd werden die van de film een grote warboel maakten. Het laatste deel van de film lijkt dan ook het meeste op een slechte Baantjeraflevering, waarbij we in een sneltreinvaart plotwendingen voorbij komen die een normaal mens echt niet ziet aankomen en daarbij ook niet echt snapt. Spannend of aangrijpend is de film dus nergens. Helaas, naar het einde toe wordt het helemaal frustrerend en lachwekkend. Stijl? Leuk. Inhoud? Veel te oppervlakkig.

    **1/2 van de 5

  16. #41

    Standaard

    hm afgaande op de trailer leek deze mij wel leuk, maar als ik de vrolijke reacties hier zo lees
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #42

    Standaard

    Een mooi geschoten prent met prachtige aankleding,decors enz die een heerlijke noir sfeer creëren. Waar het echter aan schort is dat er gewoon geen spanning in zit en soms toch wel erg voorspelbaar is door het simpele verhaal. Hier en daar zakte de film wat in maar heeft me in z,n geheel genomen zeker niet verveeld. Josh Hartnett ben ik verder normaal niet zo kapot van maar zet hier toch een puike rol neer,Scarlett Johansson was aardig maar Hilary Swank is helemaal geweldig in haar rol als femme fatale. Voor fans van dit genre zeker de moeite waard. 7.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #43

    Standaard

    Film was wel aardig om te kijken.
    het grootste minpunt uit de hele film blijft voor mij toch wel Hilary Swank.

    Ik vind het normaal al vreselijk om haar te zien en kijk dus bewust ook films niet waar zij in speelt. Helaas zie ik haar toch soms wel ergens in een bijrol of per ongeluk op tv.

    In deze film was ze ook nog eens compleet miscast en ik vond het vreselijk om haar te zien.
    Haar acteerprestatie was ook nog eens bedroevend slecht dus deze film kijk ik nooit meer.

  19. #44

    Standaard

    vandaag gezien, toch goed vermaakt met deze film, acteerprestaties waren wel in orde, sfeer was ook goed, toch voelt het op sommige punten gehaast aan,maar wel de moeite waard over geheel genomen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #45

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •