Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 45 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Black Dahlia (2006)

    Misschien dat er al een tread over is maar ik zie hem niet.Dat deze film me ontschoten is,denk dat deze film nog wel is hoge ogen zou kunnen gaan gooien,hopelijk word het weer een noir ala De Palma zoals hij al eens eerder gedaan heeft.

    The Black Dahlia (2006)
    http://www.imdb.com/title/tt0387877/

    The Black Dahlia is set in 1940s Los Angeles. Two cops, Bucky Bleichert (Josh Hartnett) and his partner, Lee Blanchard, investigate the death of Elizabeth Short, a young woman found brutally murdered. Bucky soon realizes that his girlfriend had ties to the deceased, and soon after that, he begins uncovering corruption and conspiracy within the police department.

    Rollen van o.a.:

    Josh Hartnett .... Ofcr. Dwight "Bucky" Bleichert
    Scarlett Johansson .... Kay Lake
    Hilary Swank .... Madeleine Sprague
    Aaron Eckhart .... Sgt. Leland "Lee" Blanchard
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Ooit een game van verschenen.. The Black Dahlia met hetzelfde verhaal / personages.

    Review van the game:
    link
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Afgelopen zomer liep ik nietsvermoedend de metro uit op Hollywood & Vine in LA en stond ineens op de set van deze film. We hebben een tijdje staan kijken, maar ze waren nog aan het opbouwen dus er gebeurde niet veel. Toen we van ons geplande bioscoopbezoek terugkwamen op de set begonnen de opnames. Natuuuuuuuurlijk hebben we ook daarbij staan kijken.

    Josh Hartnett zat in een auto en had een scene in de regen. Brian de Palma regiseerde vanuit een grote truck en Scarlett Johanson, die zelf geen scene gehad keek toe.

    Na de opnames heb ik een handtekening van Scarlett gehad:


    En heeft Josh Hartenett nog even vriendelijk gezwaaid.

    De hele straat was omgebouwd naar jaren 50 stijl en vooral de regenmachine die gebruikt werd was erg indrukwekkend.

    Drie uur later vlogen we naar New York, dus het maakte ons LA-bezoek wel helemaal geslaagd.

  4. #4

    Standaard

    Zou Hopper ook in de film weer meedoen. Lijkt me in ieder geval een interessante film. Spel maar eens installeren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Afgelopen zomer liep ik nietsvermoedend de metro uit op Hollywood & Vine in LA en stond ineens op de set van deze film. We hebben een tijdje staan kijken, maar ze waren nog aan het opbouwen dus er gebeurde niet veel. Toen we van ons geplande bioscoopbezoek terugkwamen op de set begonnen de opnames. Natuuuuuuuurlijk hebben we ook daarbij staan kijken.

    Josh Hartnett zat in een auto en had een scene in de regen. Brian de Palma regiseerde vanuit een grote truck en Scarlett Johanson, die zelf geen scene gehad keek toe.

    Na de opnames heb ik een handtekening van Scarlett gehad:

    En heeft Josh Hartenett nog even vriendelijk gezwaaid.

    De hele straat was omgebouwd naar jaren 50 stijl en vooral de regenmachine die gebruikt werd was erg indrukwekkend.

    Drie uur later vlogen we naar New York, dus het maakte ons LA-bezoek wel helemaal geslaagd.
    Heel stoer . Maak me wel nog nieuwsgieriger naar de film. Ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Afgelopen zomer liep ik nietsvermoedend de metro uit op Hollywood & Vine in LA en stond ineens op de set van deze film. We hebben een tijdje staan kijken, maar ze waren nog aan het opbouwen dus er gebeurde niet veel. Toen we van ons geplande bioscoopbezoek terugkwamen op de set begonnen de opnames. Natuuuuuuuurlijk hebben we ook daarbij staan kijken.

    Josh Hartnett zat in een auto en had een scene in de regen. Brian de Palma regiseerde vanuit een grote truck en Scarlett Johanson, die zelf geen scene gehad keek toe.

    Na de opnames heb ik een handtekening van Scarlett gehad:
    En heeft Josh Hartenett nog even vriendelijk gezwaaid.

    De hele straat was omgebouwd naar jaren 50 stijl en vooral de regenmachine die gebruikt werd was erg indrukwekkend.

    Drie uur later vlogen we naar New York, dus het maakte ons LA-bezoek wel helemaal geslaagd.
    WAUW
    Je hebt me net zoooo jaloers gemaakt

  7. #7

    Standaard

    Eerste foto's:









    En nog een foto die ik op de set heb gemaakt, voordat de security errug kwaad werd over het flitsen van de camera... Die dat echt perongeluk deed, dacht toch echt dat ie uit stond


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Afgelopen zomer liep ik nietsvermoedend de metro uit op Hollywood & Vine in LA en stond ineens op de set van deze film. We hebben een tijdje staan kijken, maar ze waren nog aan het opbouwen dus er gebeurde niet veel. Toen we van ons geplande bioscoopbezoek terugkwamen op de set begonnen de opnames. Natuuuuuuuurlijk hebben we ook daarbij staan kijken.

    Josh Hartnett zat in een auto en had een scene in de regen. Brian de Palma regiseerde vanuit een grote truck en Scarlett Johanson, die zelf geen scene gehad keek toe.

    Na de opnames heb ik een handtekening van Scarlett gehad:

    En heeft Josh Hartenett nog even vriendelijk gezwaaid.

    De hele straat was omgebouwd naar jaren 50 stijl en vooral de regenmachine die gebruikt werd was erg indrukwekkend.

    Drie uur later vlogen we naar New York, dus het maakte ons LA-bezoek wel helemaal geslaagd.
    Cool man! Ook ik ben hartstikke jaloers!

    Dit boek probeer ik trouwens nu al een of twee jaar uit te lezen. Daar moet ik nu toch eindelijk maar eens tijd voor maken want deze film lijkt me wel wat. Wat ik tot nu toe gelezen heb is in ieder geval erg spannend en intrigerend.

  9. #9

    Standaard

    Ziet er goed uit die eerste shots. Ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furanku
    Ooit een game van verschenen.. The Black Dahlia met hetzelfde verhaal / personages.

    Review van the game:
    link
    Voor alle duidelijkheid: het verhaal van het spel Black Dahlia is NIET het verhaal van de film. De film is gebaseerd op het boek van James Ellroy. Dat boek was dan weer geïnspireerd door de werkelijke moord op Elizabeth Short. Het verhaal van het computerspel is ook geïnspireerd op diezelfde moord, maar dat is dan ook de enige overeenkomst met het verhaal van het boek.

  11. #11

    Standaard

    Deze film staat op het lijstje om misschien wel in de bioscoop te gaan kijken(ben niet zo fan van de bios ga misschien maar 3x per jaar). Volgde de titel al een tijdje op imdb. Denk dat dit genre DePalma wel ligt, hij mag onderhand wel weer met een pareltje komen.

  12. #12

    Standaard

    Trailer! http://movies.yahoo.com/feature/theb...GSlYDMvI5fVXcA

    Ik mag dan nog niet zo bekend zijn met het vroegere werk van Brian De Palma, mijn vertrouwen heeft hij. Voor 'the Untouchables' en 'Scarface' was ik nog te jong en ik heb ze tot op heden nog niet teruggezien. (het must-see lijstje is nu eenmaal immens groot) Het waren de eerste tien minuten van 'Femme Fatale' die me kortelings op slag benieuwd maakten naar de rest van zijn palmares. (al zitten er stinkers tussen) En ook deze laatste film wil ik absoluut meepikken.

    Weet iemand trouwens van wie die verleidelijke muziek is?

  13. #13

    Standaard

    Heb de trailer gezien en ben wel benieuwd naar deze film.
    Heb alleen mijn bedenkingen bij Josh Hartnett, vind hem nou niet een van de sterkste acteurs. Maar misschien dat hij kan verassen in deze film.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #14

    Standaard

    De trailer ziet er wel heel erg goed uit. Het moet wel raar lopen wil dit geen topper worden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb alleen mijn bedenkingen bij Josh Hartnett, vind hem nou niet een van de sterkste acteurs. Maar misschien dat hij kan verassen in deze film.
    Na Lucky Number Slevin is die twijfel bij mij wel verdwenen. Ik ben eerder bang voor, jawel, Scarlett Johansson. De dame die in mijn ogen nog steeds moet bewijzen dat ze iets meer kan dan met haar lippen pruilen. Of het nu gaat over 'Lost in Translation' of pakweg, 'A Good Woman', ze blijft steeds maar hetzelfde doen. (het is zoiets als Tautou met haar ogen) En in 'the Island' ging ze serieus op haar bek.

  16. #16

    Standaard

    Ziet er erg goed uit. Josh Hartnett is in de afgelopen jaren zeker beter gaan acteren, Scarlett Johansson is mn favoriete actrice qua acteren en qua looks en Hillary Swank heeft niet voor niets 2 Oscars gewonnen. Tel daarbij op regie van Brian De Palma (die wel niet veel meer heeft laten zien de laatste jaren maar goed) en het materiaal waarop het gebaseerd is en je hebt een film die ik in ieder geval erg graag wil zien!!

    Trouwens wel zonde, hoe redelijk goed deze acteurs ook zijn, Josh Hartnett de rol krijgt die Pacino waarschijnlijk 20 jaar geleden had gekregen en Leonardo DiCaprio de rollen in Martin Scorsese's laatste 3 films krijgt die 20 jaar geleden nog voor De Niro waren geweest. Zoals ik al zei 'redelijk goede' acteurs Hartnett en DiCaprio maar Pacinos en De Niros (op die leeftijd heb ik het over) zijn het niet.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Heb alleen mijn bedenkingen bij Josh Hartnett, vind hem nou niet een van de sterkste acteurs. Maar misschien dat hij kan verassen in deze film.
    Na Lucky Number Slevin is die twijfel bij mij wel verdwenen. Ik ben eerder bang voor, jawel, Scarlett Johansson. De dame die in mijn ogen nog steeds moet bewijzen dat ze iets meer kan dan met haar lippen pruilen. Of het nu gaat over 'Lost in Translation' of pakweg, 'A Good Woman', ze blijft steeds maar hetzelfde doen. (het is zoiets als Tautou met haar ogen) En in 'the Island' ging ze serieus op haar bek.
    Lucky Number Slevin, heb ik al wel een paar goede dingen over gehoord idd.
    Moet ik binnenkort toch eens gaan kijken, misschien dat ik dan ook wat meer vertrouwen krijg in het acteerwerk van Hartnett.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  18. #18

    Standaard

    Nu, Lucky Number Slevin is nu niet de meest ideale film als het om uitmundende acteerprestaties gaat. Harntnett toont enkel dat hij ook iets anders kan en zich moeiteloos staande weet te houden naast de grote namen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Trouwens wel zonde, hoe redelijk goed deze acteurs ook zijn, Josh Hartnett de rol krijgt die Pacino waarschijnlijk 20 jaar geleden had gekregen en Leonardo DiCaprio de rollen in Martin Scorsese's laatste 3 films krijgt die 20 jaar geleden nog voor De Niro waren geweest. Zoals ik al zei 'redelijk goede' acteurs Hartnett en DiCaprio maar Pacinos en De Niros (op die leeftijd heb ik het over) zijn het niet.
    Hierin moet ik je gelijk geven maar dit zijn gewoon twee uitzonderlijk getalenteerde mensen, die er momenteel in Hollywood niet rondlopen. Als je dan toch namen moet noemen die misschien dezelfde hoogte gaan bereiken of misschien al bereikt hebben kom ik op Bale en Depp uit.

    Maarja dat is een andere discussie...

    Ben in ieder geval blij dat Hollywood weer met een detective verhaal komt met een noir-sausje.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Furanku
    Ooit een game van verschenen.. The Black Dahlia met hetzelfde verhaal / personages.

    Review van the game:
    link
    was een gaaf spel trouwens!!
    maanden lang plezier van gehad!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #21

    Standaard

    .
    ..
    ...


    Posters



    'A thing of beauty, is a joy forever'

  22. #22

    Standaard

    vooral die eerste is erg mooi
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #23

    Standaard

    Al iets bekend over een releasedatum?

  24. #24

    Standaard

    ik ben wel benieuwd naar deze film. laat maar komen die handel :wink:

    http://movies.yahoo.com/feature/theblackdahlia.html

  25. #25

    Standaard

    Trailer ziet er erg goed uit. Ben erg benieuwd naar deze film en heb alle vertrouwen in Harnett. Kan niet wachten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •