Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 380 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Hee mannen,

    Met zulke mooie proef notities kan ik jullie wel gebruiken op mn nieuwe website.
    www.angelshare.nl

    Ik hoop jullie daar te zien
    I,m on a whisky diet, i lost 3 days already

  2. #302

    Standaard

    Een goede whisky is altijd lekker moet ik zeggen. Zelf heb ik hier op mijn kamer staan.

    - Four roses
    - Jameson
    - Glenfiddich special reserve
    - Glen Talloch
    - Glen Grant

    af en toe toch wel lekker.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol
    Een goede whisky is altijd lekker moet ik zeggen. Zelf heb ik hier op mijn kamer staan.

    - Four roses - das geen whisky, das bourbon yuk
    - Jameson - lekkere makkelijke slobber whisky
    - Glenfiddich special reserve - mooie commerciele whisky
    - Glen Talloch - goed voor de Cola
    - Glen Grant - dito

    af en toe toch wel lekker.
    I,m on a whisky diet, i lost 3 days already

  4. #304

    Standaard

    Kan me in je commentaren vinden Rhoov. Dus Axel lees deze thread eens door en schaf eens een goede Malt Whisky aan. Hoeft niet persé erg duur te zijn. An Cnoc bijvoorbeeld heb je voor € 25,-
    Four-Star Trader (236)

  5. #305

    Standaard

    Zoals ik aan mijn vader beloofd had heb ik vandaag 2 mooie kristallen (grote) bollen van Johnny Walker Blue Label gehaald.

    Foto's kan ik nu niet maken omdat het nog netjes ingepakt zait, hij is morgen pas jarig en krijgt ze dan ook pas morgen.

    Het wordt nu wel eens tijd dat hij een van de 2 flessen open gaat maken.

    Ik geef dan zelf wel de voorkeur aan single malt, maar voor de Blue label maak ik een uitzondering (mede omdat ik samen met mijn broers hem beide flessen in de loop der tijd kado heb gedaan).

  6. #306

    Standaard

    Ik heb afgelopen vrijdag mijn fles Talisker (10y) aangebroken. Wat een lekkere afdronk zeg, mijn verlangen naar peper en zeewier is nog nooit zo groot geweest!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik heb afgelopen vrijdag mijn fles Talisker (10y) aangebroken. Wat een lekkere afdronk zeg, mijn verlangen naar peper en zeewier is nog nooit zo groot geweest!
    Hehe... die smaakt goed he die Talisker?! :wink: Dit was voor mij de whisky waarmee het allemaal echt is begonnen! De Talisker is echt een topper, zeker in prijs/kwaliteit verhouding!
    Four-Star Trader (236)

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Ik heb afgelopen vrijdag mijn fles Talisker (10y) aangebroken. Wat een lekkere afdronk zeg, mijn verlangen naar peper en zeewier is nog nooit zo groot geweest!
    Hehe... die smaakt goed he die Talisker?! :wink: Dit was voor mij de whisky waarmee het allemaal echt is begonnen! De Talisker is echt een topper, zeker in prijs/kwaliteit verhouding!
    echt een lekkere whisky ja.....heb dit weekend voor de tweede maal de Talisker aangebroken :wink:
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  9. #309
    Dane
    Guest

    Standaard



    Nu mijn fles Glen Deveron leeg is eindelijk weer een nieuwe fles gekocht, Glenmorangie Madeira Wood Finish, naast de gewone glenmorangie 10y die ik erg lekker vind heb ik van deze al eerder een miniatuurtje gehad, de Madeira Wood bevalt me nog meer qua smaak. Ben erg benieuwd naar andere Glenmorangies.

    Is er iemand beken met andere soorten Glenmorangie?

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Is er iemand beken met andere soorten Glenmorangie?
    Mijn allereerste Single Malt was een Glenmorangie 10y en hierdoor ben ik in de wondere wereld van de Single Malt verzeild geraakt hehe... Toevallig gaan we vanmiddag op pad om een flesje Glenmorangie Cellar 13 te kopen om de zomer maanden lekker mee door te komen.

    Mijn bevindingen kan ik dus pas wat later hier plaatsen... :wink:

    Four-Star Trader (236)

  11. #311
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Is er iemand beken met andere soorten Glenmorangie?
    Mijn allereerste Single Malt was een Glenmorangie 10y en hierdoor ben ik in de wondere wereld van de Single Malt verzeild geraakt hehe... Toevallig gaan we vanmiddag op pad om een flesje Glenmorangie Cellar 13 te kopen om de zomer maanden lekker mee door te komen.

    Mijn bevindingen kan ik dus pas wat later hier plaatsen... :wink:

    En?

    Heb zelf vandaag een fles Glenmorangie Artisan Cask 0.5L 46% aangeschaft, vanavond gaat 'ie open, ben erg benieuwd.


  12. #312

    Standaard

    Die Artisan Cask is echt een uitstekende whisky, heel mooi verfijnd van karakter. Slainte!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  13. #313
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Die Artisan Cask is echt een uitstekende whisky, heel mooi verfijnd van karakter. Slainte!
    Hij is inderdaad heerlijk, maar voor mij wel een whisky voor "gelegenheden" Hij is niet goedkoop met 53 euro voor een halve liter. Ik kreeg er wel 2 miniatuurtjes bij t.w.v. €9,-, dat vond ik dan wel weer erg netjes. De verschillende whisky's van Glenmorangie bevallen me erg goed, ga binnenkort voor de Port Wood.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    En?
    Heb tot nu toe 1 dram ervan op en ik moet zeggen dat hij errug lekker is! 8) Echt totaal iets anders dan de andere whiskies die ik ook open heb staan. Honing en vanille, lekker zacht. Echt een topper, een liter voor rond de € 40,-
    Four-Star Trader (236)

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Dan word het nu tijd om samen,persoonlijk of niet,dezelfde whiskey te nuttigen op hetzelfde moment :P
    LOL!

    Klinkt als een goed idee! En gezien onze gezamelijke interesse in het Schotse levenswater vermoed ik dat ik Scott nog wel eens ergens op een proeverij tegen het lijf zal gaan lopen....
    En komende zaterdag gaat het gebeuren bij de proeverij bij Versailles in Nijmegen hehe... :wink:
    Four-Star Trader (236)

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Dan word het nu tijd om samen,persoonlijk of niet,dezelfde whiskey te nuttigen op hetzelfde moment :P
    LOL!

    Klinkt als een goed idee! En gezien onze gezamelijke interesse in het Schotse levenswater vermoed ik dat ik Scott nog wel eens ergens op een proeverij tegen het lijf zal gaan lopen....
    En komende zaterdag gaat het gebeuren bij de proeverij bij Versailles in Nijmegen hehe... :wink:
    Veel plezier,ik zie de bevindingen wel hier gepost :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #317

    Standaard

    Moest je een paar maand geen dvd's kopen (Niet persoonlijk opvatten) kon je deze is kopen


    http://www.nieuwsbank.nl/inp/2002/10/03/P197.htm


    Mischien een tip

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    Moest je een paar maand geen dvd's kopen (Niet persoonlijk opvatten) kon je deze is kopen


    http://www.nieuwsbank.nl/inp/2002/10/03/P197.htm


    Mischien een tip

    Neeeuuhhh, die heb ik gehad maar ik vond hem niet echt geweldig hoor. Door de lange rijping was het hout van het vat wat te nadrukkelijk aanwezig en de smaak was daardoor enigzins uit balans.....jammer, hij had namelijk best wel goed kunnnen zijn.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  19. #319
    Boomkweker
    Guest

    Standaard Is deze topic nog actief?

    Zijn er hier nog liefhebbers actief? Ik zat o.a. te lezen over de whisky van 92%, deze heb ik 3 weken geleden geproefd op de distillery en verder heb ik een mooie collectie malts staan.

  20. #320

    Standaard Re: Is deze topic nog actief?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boomkweker
    Zijn er hier nog liefhebbers actief? Ik zat o.a. te lezen over de whisky van 92%, deze heb ik 3 weken geleden geproefd op de distillery en verder heb ik een mooie collectie malts staan.
    JA, die heb ik ook geproefd! Prima spul die X4. Ik hed er helemaal geen hoge verwachtingen van maar alleen de neus al is tamelijk briljant en verandert elke paar minute van karakter. Bij het proeven lijkt het alsof er een hele dikke laag basterdsuikerwater op je tong wordt gelegd. hmmm


    Maar niet bepaald een slobber whisky
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  21. #321

    Standaard

    Het blijft akelig stil hier?

    Geen forumleden die ondertussen dit mooie levenswater ontdekt hebben?

    Heb zelf de afgelopen maanden weer veel mooie whiskies mogen proeven!
    Four-Star Trader (236)

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Het blijft akelig stil hier?

    Geen forumleden die ondertussen dit mooie levenswater ontdekt hebben?

    Heb zelf de afgelopen maanden weer veel mooie whiskies mogen proeven!
    Scott,

    zet je de flessen voor morgen alvast klaar? :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Het blijft akelig stil hier?

    Geen forumleden die ondertussen dit mooie levenswater ontdekt hebben?

    Heb zelf de afgelopen maanden weer veel mooie whiskies mogen proeven!
    Scott,

    zet je de flessen voor morgen alvast klaar? :wink:
    Staan klaar Coen! Ook weer een voordeel van whisky, je hoeft het niet koud te zetten hehe... :wink:

    Ben benieuwd of ik je kan overtuigen!
    Four-Star Trader (236)

  24. #324

    Standaard Re: Is deze topic nog actief?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boomkweker
    en verder heb ik een mooie collectie malts staan.
    Ben wel benieuwd wat voor lekkers je allemaal hebt staan?
    Four-Star Trader (236)

  25. #325

    Standaard

    Vanavond maar eens een lekker glaasje four roses gedronken.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

Pagina 13 van 16 EersteEerste ... 3910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •