Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 380 worden weergegeven.
  1. #201
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De Oban 14y is heel lekker moet ik zeggen.
    Over het hoe en wat kan ik niets zeggen, ik ken er de ballen van. Ik vind hem zacht en met een lange nasmaak/afdronk/hoe je het ook noemt...
    Zowat de beste van de 4 nieuwe in mijn ogen.

  2. #202

    Standaard

    Jaded, kan je ook nog omschrijven waarom je de Bruichladdich 12y niks vond? Deze ga ik komend weekend namelijk proeven en dan kan ik kijken of ik snap wat je bedoelt... :wink:
    Four-Star Trader (236)

  3. #203
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Jaded, kan je ook nog omschrijven waarom je de Bruichladdich 12y niks vond? Deze ga ik komend weekend namelijk proeven en dan kan ik kijken of ik snap wat je bedoelt... :wink:
    Oei oei dan moet ik hem nog eens proeven. Momentje.

    EDIT:
    Ten eerste vind ik het een erg spitse geur hebben.
    En ten tweede vind ik hem te smaakloos en ook een te scherpe en lange nasmaak hebben.
    Ik mis karakter.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Jaded, kan je ook nog omschrijven waarom je de Bruichladdich 12y niks vond? Deze ga ik komend weekend namelijk proeven en dan kan ik kijken of ik snap wat je bedoelt... :wink:
    Oei oei dan moet ik hem nog eens proeven. Momentje.

    EDIT:
    Ten eerste vind ik het een erg spitse geur hebben.
    En ik vind ik hem te smaakloos en ook een te scherpe en lange nasmaak hebben.
    Ik mis karakter.
    Bedankt! Ik zal van het weekend eens rustig de Bruichladdich 12y nosen & tasten en zal mijn bevindingen hier na het weekend even posten. Ben benieuwd!
    Four-Star Trader (236)

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    ik zie het nu inderdaad....ik zal zeker de thread gaan doorlezen, zodat ik weet wat mijn volgende aankoop zal zijn :wink:
    Laat even weten welke het gaat worden. :wink: En heb je de Glenmorangie ondertussen al geproefd en wat vond je ervan?
    zal ik zeker doen Scott. ik heb de Glenmorangie nog niet geproefd, dat zal waarschijnlijk dit weekend gaan gebeuren. ik zal zeker even laten weten wat ik er van vond :wink:
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  6. #206
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ben al overgestapt van leverancier, eentje die goedkoper is.
    Er staat al terug een Oban 14y in bestelling, lekker spul (maar al voor 3/4de leeg).

    De rest zal ook wel leeg geraken, behalve de Bruichladdich vrees ik.

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ben al overgestapt van leverancier, eentje die goedkoper is.
    Er staat al terug een Oban 14y in bestelling, lekker spul (maar al voor 3/4de leeg).

    De rest zal ook wel leeg geraken, behalve de Bruichladdich vrees ik.
    Mooi dat je een goedkopere leverancier hebt gevonden! Ik kan misschien via via van iemand een Oban overnemen. Misschien dat ik dat wel doe hehe...

    Mocht je de Bruichladdich echt niet opdrinken, stuur hem maar deze kant op! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  8. #208

    Standaard

    Heee, die ging al naar hier joh

    En hoe bevalt de Ardbeg (daar heb ik hier eventueel ook wel een plekje voor hoor )
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  9. #209

    Standaard

    Maar als je in je eentje al driekwart van de Oban heb weggewerkt raad ik je aan om er een beetje de rem op te zetten hoor!

    Met vrienden kun je inderdaad snel een bres slaan in een fles Malt, maar als er maar een zeer beperkt aantal mensen aan zo'n fles nippen zou er na een week toch echt nog wel meer in moeten zitten dan slechts een kwart.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Maar als je in je eentje al driekwart van de Oban heb weggewerkt raad ik je aan om er een beetje de rem op te zetten hoor!

    Met vrienden kun je inderdaad snel een bres slaan in een fles Malt, maar als er maar een zeer beperkt aantal mensen aan zo'n fles nippen zou er na een week toch echt nog wel meer in moeten zitten dan slechts een kwart.
    Dan drink je het niet meer om te genieten volgens mij,hoe meer je drinkt hoe minder de smaak wordt,tenminste die ervaring heb ik
    met alle alcoholische dranken.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #211
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Dat hangt er vanaf hoe je drinkt en is uiteraard voor iedereen anders.

    Van zodra ik nog maar een licht gevoel krijg in mijn hoofd of eender wat, dan stop ik. En ga ik maar verder als het uit mijn systeem is. Heb me nog maar 2 keren laten gaan bij wijze van spreken.
    Zat zijn is iets wat me totaal afstoot trouwens.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Zat zijn is iets wat me totaal afstoot trouwens.
    Inderdaad Chris. Ook niet iets waar je *echt* plezier aan beleeft...

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Zat zijn is iets wat me totaal afstoot trouwens.
    Inderdaad Chris. Ook niet iets waar je *echt* plezier aan beleeft...
    Dat verschilt ook per persoon en wat je onder zat zijn verstaat.Een keertje lekker doorzakken tijdens een feest of iets is niks mis mee,maar zoveel zuipen dat je alles ziet draaien en niet meer normaal kan lopen en mensen om hun nek gaan hangen van de drank is wat anders.maar wat jij bedoelt Krijger is denk het gevoel wat ik in me jongere jaren beleefd hebt en er zullen er zat zijn die dit gevoel kennen,namelijk dat gevoel dat je krijgt als je in bed ligt en je dat draaierige gevoel hebt en dat je maar hoop dat je snel in slaap i.p.v. dat je moet kotsen
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #214
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Zat zijn is iets wat me totaal afstoot trouwens.
    Dat verschilt ook per persoon en wat je onder zat zijn verstaat.Een keertje lekker doorzakken tijdens een feest of iets is niks mis mee,maar zoveel zuipen dat je alles ziet draaien en niet meer normaal kan lopen en mensen om hun nek gaan hangen van de drank is wat anders.maar wat jij bedoelt Krijger is denk het gevoel wat ik in me jongere jaren beleefd hebt en er zullen er zat zijn die dit gevoel kennen,namelijk dat gevoel dat je krijgt als je in bed ligt en je dat draaierige gevoel hebt en dat je maar hoop dat je snel in slaap i.p.v. dat je moet kotsen
    Zoals ik al zei versta ik onder zat zijn als je zelfs nog maar een licht gevoel krijgt in je hoofd ... dus er moet mij niemand beschuldigen of insinueren van teveel te drinken.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    ...dus er moet mij niemand beschuldigen of insinueren van teveel te drinken.
    "In mijn studententijd" wel eens gedronken "tot kotsens toe", maar toen zoveel weerstand hiertegen opgebouwd dat het daarna nooit meer zover is gekomen. Nu gaat de knop om, net als bij Chris, zodra ik een licht gevoel ervaar...

  16. #216
    Dane
    Guest

    Standaard

    Vandaag eindelijk een fles gekocht, had er afgelopen zaterdag geen tijd om overdag gebruik te maken van de korting bij gall & gall. Vandaag bij de Makro een fles Jameson 12y gekocht (€22.30) De 'gewone' Jameson vind ik erg lekker, deze vanavond even proberen, hij ruikt in ieder geval al heerlijk.

  17. #217
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Wie is toch die Chris waar je het over hebt?

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Wie is toch die Chris waar je het over hebt?
    Verhip, ik bedoel natuurlijk Kris. Dat is Kris Celis, die leeft hier onder een nick. Hij weet wel wie ik bedoel!

  19. #219

    Standaard

    Ik ben een barbaar

    Drink wel whiskey maar dan met Coke of Seven-Up :wink:

    Of dat nu J.W. Red Label, J.W. Black Label, Chivas of Dimple is zal me eigenlijk boeien. Red Label is natuurlijk het goedkoopst. Maar zelfs door de Coke of de Up proef je dat een Dimple een veel zachtere smaak heeft dan een Red Label.

    Ik was vorig jaar in Chicago en in de clubs schenken ze niet eens Red Label. Daar voor het eerst begonnen met Black Label. Heb dat wel geweten, viel me een stuk zwaarder dan de Red Label. Ik kan toch best wat hebben, maar toen viel het echt ff tegen :s
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Wie is toch die Chris waar je het over hebt?
    Verhip, ik bedoel natuurlijk Kris. Dat is Kris Celis, die leeft hier onder een nick. Hij weet wel wie ik bedoel!
    Gaan we geheimzinnig lopen doen,beetje teveel gedronken ofzo. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Sastriawan
    Ik ben een barbaar

    Drink wel whiskey maar dan met Coke of Seven-Up :wink:
    Ik ook hoor, met uitgaan in ieder geval. Als ik dorstig aan de whiskey ga ben ik zat in een uurtje Beter om het dan maar een beetje aan te mengen.


  22. #222
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Wie is toch die Chris waar je het over hebt?
    Verhip, ik bedoel natuurlijk Kris. Dat is Kris Celis, die leeft hier onder een nick. Hij weet wel wie ik bedoel!
    Ik hoop niet dat je mij wil zeggen, want dat ben ik niet.

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Sastriawan
    Ik ben een barbaar

    Drink wel whiskey maar dan met Coke of Seven-Up :wink:

    Of dat nu J.W. Red Label, J.W. Black Label, Chivas of Dimple is zal me eigenlijk boeien.
    Je bent inderdaad een barbaar! Het is in bovenstaande gevallen whisky dus zonder extra e!

    Tja wat moet ik hier verder van zeggen. Als je tot nu toe alleen nog maar whisky blends op hebt en dan ook nog eens gemixed dan heb je wat mij betrefd nog nooit echte whisky op. :wink:
    Four-Star Trader (236)

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Vandaag eindelijk een fles gekocht, had er afgelopen zaterdag geen tijd om overdag gebruik te maken van de korting bij gall & gall. Vandaag bij de Makro een fles Jameson 12y gekocht (€22.30) De 'gewone' Jameson vind ik erg lekker, deze vanavond even proberen, hij ruikt in ieder geval al heerlijk.
    Ai ai ai... Was je net goed bezig met Single Malts kom je weer met een blended thuis. Hopelijk heb je na het proeven snel door dat je de volgende keer gewoon weer een Single Malt moet kopen. Zit veel meer geur en smaak aan! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Wie is toch die Chris waar je het over hebt?
    Verhip, ik bedoel natuurlijk Kris. Dat is Kris Celis, die leeft hier onder een nick. Hij weet wel wie ik bedoel!
    Ik hoop niet dat je mij wil zeggen, want dat ben ik niet.
    Natuurlijk niet! :wink:

Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •