Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 80 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    zoals gezegd een pracht cover
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    [quote="en_buyuk_galatasaray"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Ziet er echt mooi uit...denk wel dat dit de mooiste cover is van de serie. Ben benieuwd of ze ook de trailer van seizoen 5 erin zullen pleuren want die was werkelijk adembenemend.
    Staat die op internet?
    Ja,

    http://emol.org/tv/programs/sixfeetunder/video.html

    2.30 moet je hebben
    thx, mooie trailer.

  3. #28

    Standaard

    Besteld!

    Beste serie ooit!!
    Laatste seizoen, erg jammer, maar begrijpelijk.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass
    Laatste seizoen, erg jammer, maar begrijpelijk.
    Waarom begrijpelijk?

  5. #30

    Standaard

    Omdat mooie dingen vaak moeten stoppen op het hoogtepunt, anders blijft het zichzelf maar eindeloos herhalen.

    Kostte me wat tijd om dit te realiseren, maar kwam hier al snel achter na heel wat andere series gezien te hebben die al lang en breed over hun houdbaarheidsdatum heen waren.

  6. #31

    Standaard

    WOW!




    Release: 10 april. Prijs: ongeveer £159,99 voor 24 discs.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    WOW!




    Release: 10 april. Prijs: ongeveer £159,99 voor 24 discs.
    WOW!!
    Heb alleen serie 1 nog maar en loop al maanden te kwijlen bij serie 2 t/m 4, maar vind ze nog steeds te duur. Ik wacht nu denk ik maar op deze box. Gaat losse serie 1 in de verkoop!!

    Bij play.com nu trouwens 127 pond!

    Weet iemand hoe de verzending van dergelijke boxen gaat via play? Is er kans dat de boxen beschadigen tijdens transport??

  8. #33

    Standaard

    Godverdomme!! Wat een mooie box zeg. Die komt zeker in mijn collectie. Kan niet wachten.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  9. #34

    Standaard

    WHYYYYYYYYYYYY...... Dit zal mijn portommonee niet leuk gaan vinden, maar +- 200 euro voor zo'n serie lijkt me niet al te duur .

  10. #35

    Standaard

    Ik ben te goed in dingen voorspellen... :wink:

    en dus ga ik voor the complete collection box....
    **** me gently with a chainsaw.

  11. #36

    Standaard

    dit haat ik dus he!
    dat eenmaal ik alle seizoenen heb gekocht ze een goedkopere, mooie complete series box uitbrengen!! net hetzelfde met buffy en ally mcbeal

    mss dat ik dan ook lost zal verkopen om dat over meerdere jaren de complete series tekopen, want het ruikt ook naar complete series

    idem dawson's creek (maar daar heb ik er al 5 van)

    ik heb ook will & grace en the O.C. lopende, maar daarvan denk ik niet dat er een complete series van zal komen, hm alhoewel, mss will & grace wel, zoals friends een beetje...

  12. #37

    Standaard

    Ik denk ook dat ik mijn boxjes ga verkopen. Dat box komt kosten wat kost in mijn collectie.

    Puik werk van HBO...nu nog sz 3 van The Wire en het laatste sz van Oz en ik kan weer een tijdje verder.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik ben te goed in dingen voorspellen... :wink:

    en dus ga ik voor the complete collection box....

    Ja je hebt inderdaad gelijk. Als je kan kiezen tussen de aparte boxen en deze, dan zou ik idd ook voor deze gaan. Hoewel het misschien aangewezen is om de inhoud eerst te bekijken (hoe is het verpakt enz...). Het is ook nog jammer dat je nog een tijdje zult moeten wachten op de R2NL uitgave (als je daar al wil op wachten natuurlijk).
    De serie is het gewoon waard om zo snel mogelijk te bekijken.

  14. #39

    Standaard

    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Kan niet zien of die ubermooi is want staat geen plaatje bij? Maar kwam er nou niet ook nog een seizoen 6?
    Four-Star Trader (236)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Maar kwam er nou niet ook nog een seizoen 6?
    De serie is na 5 seizoenen gestopt.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:
    Als ik het goed heb gezien zijn de verzenkosten 1,75 pond voor airmail, niet echt schokkend dus.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:
    Als ik het goed heb gezien zijn de verzenkosten 1,75 pond voor airmail, niet echt schokkend dus.
    Dat klopt idd, en dan kom je wel uit op die 133 Euro dus dan klopt het wel! Ik heb hem zojuist ook besteld! Voor die 26 Euro per seizoen waar je dan op uitkomt kan ik hem niet laten liggen. Briljante serie! Bovendien hoef je bij HMV pas te betalen als de boel verzonden wordt dus dat is prettig!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Maar kwam er nou niet ook nog een seizoen 6?
    De serie is na 5 seizoenen gestopt.
    Oké thanks, dan is zn complete box inderdaad wel een optie! Iemand een plaatje van de box?

    EDIT: moest ff verder kijken in deze thread :wink:

    Four-Star Trader (236)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:
    Als ik het goed heb gezien zijn de verzenkosten 1,75 pond voor airmail, niet echt schokkend dus.
    Dat klopt idd, en dan kom je wel uit op die 133 Euro dus dan klopt het wel! Ik heb hem zojuist ook besteld! Voor die 26 Euro per seizoen waar je dan op uitkomt kan ik hem niet laten liggen. Briljante serie! Bovendien hoef je bij HMV pas te betalen als de boel verzonden wordt dus dat is prettig!
    Juistum, je kan toch rekenen dus 8)
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  22. #47

    Standaard

    weten jullie of ie nl subs heeft?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir
    weten jullie of ie nl subs heeft?
    Als het dezelfde dvd's zijn als bij de losse uitgave dan heeft alleen seizoen 1 geen nl subs. Van seizoen 5 niet bekend, maar aangezien 2 t/m 4 wel nl subs heeft zal 5 het ook wel hebben.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:
    Als ik het goed heb gezien zijn de verzenkosten 1,75 pond voor airmail, niet echt schokkend dus.
    Dat klopt idd, en dan kom je wel uit op die 133 Euro dus dan klopt het wel! Ik heb hem zojuist ook besteld! Voor die 26 Euro per seizoen waar je dan op uitkomt kan ik hem niet laten liggen. Briljante serie! Bovendien hoef je bij HMV pas te betalen als de boel verzonden wordt dus dat is prettig!
    Is de box in prijs verhoogd? Of kijk ik verkeerd? Want 120 pond - 20 korting is 100 pond. Dus dat scheelt 10 pond.

  25. #50

    Standaard

    Yep, prijs is inmiddels verhoogd helaas.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •