Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ook gepreordered.. 100 pond = 144 euro = nog steeds slechts 29 euro per seizoen. Koopje dus Thanks for the tip.

  2. #52

    Standaard

    Graag gedaan

    Ben benieuwd naar de verpakking, of het alle digipacks zijn in de doos of misschien iets anders/speciaals.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  3. #53

    Standaard

    Iemand al info over de NL release?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Graag gedaan

    Ben benieuwd naar de verpakking, of het alle digipacks zijn in de doos of misschien iets anders/speciaals.
    Volgens play:

    Gold-embossed text on outer-box which contains five digipacks in black card slipcases

  5. #55

    Standaard

    Netjes! De kleur is dus ook veranderd zie ik, zwart in plaats van marmer. Wel stylish, kan niet wachten
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  6. #56

    Standaard

    En shipped... Hoe lang duurt dat over het algemeen bij HMV? Heb daar nog nooit eerder besteld.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    En shipped... Hoe lang duurt dat over het algemeen bij HMV? Heb daar nog nooit eerder besteld.
    bij mij duurde het 6 dagen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #58

    Standaard

    Hier ook shipped, ben benieuwd
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  9. #59

    Standaard

    Ben alweer door alle seizoenen heen.. Geweldige serie, mooie verzamelbox en een geweldige series finale...

  10. #60

    Standaard

    hebt ge de complete series box? hoe ziet die eruit van binnen? zijn het gewoon de losse seizoensdozen verzameld?

    ik wacht nog steeds op de release van volgende maand, seizoen 5 schijnt weer veel beter te zijn dan 3 en 4, naar het eind een zielige series finale? ik heb jammer genoeg al spoilers gelezen en weet dus al een beetje wat er gebeurt, toch kan ik amper wachten want six feet under is geweldig (alhoewel ik seizoen 3 wel iets minder vond persoonlijk, lisa was een *** en arthur ook)

  11. #61

    Standaard

    De box bestaat uit 5x de seizoenen zoals die zijn uitgebracht, alleen met ipv de reguliere harde buitenkant een sleeve.. Ziet er netjes uit.

    Normaal gesproken kan ik mezelf er ook niet van weerhouden al wat spoilertjes mee te pikken, maar bij SFU heb ik dat gelaten.. En dat is maar goed ook.. Laatste afleveringen van S5 zijn erg heftig.. Beste dramaserie ooit imo.

  12. #62

    Standaard

    Natuurlijk zijn we benieuwd naar wat foto`s van de box
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #63

    Standaard

    ja ik eigenlijk ook.

    Alhoewel ik moet zeggen dat ik bij deze serie de complete series box eigenlijk niet zo mooi vind, en ik de aparte verpakkingen liever heb. Ik vind ze ook werkelijk subliem enzo, elke keer ge ze opent is het gelijk een cadeau'tje :P

  14. #64

    Standaard




    Andere kant van de doos.. Heb 'm jammer genoeg wel met wat deukjes binnengekregen


    Binnenkant.. Heb de hele familie al aan SFU gekregen, vandaar dat seizoen 2 ontbreekt


  15. #65

    Standaard

    Ziet er mooi uit, maar de losse verpakkingen zien er ook mooi uit.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Andere kant van de doos.. Heb 'm jammer genoeg wel met wat deukjes binnengekregen [/size]
    Om die reden heb ik hem anderhalve week geleden ook weer teruggestuurd, die 22,25 euro aan extra porto vergoeden ze dan ook gewoon weer. Eigen schuld van HMV, echt niet zo moeilijk om er een laagje bubblewrap omheen te draaien voor je dit loodzware ding verstuurd (ipv met alleen een dun laagje karton eromheen).
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  17. #67

    Standaard

    @ dr evil.alleen seizoen 1 heeft geen Nl subs?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    @ dr evil.alleen seizoen 1 heeft geen Nl subs?
    Klopt volgens dvdcompare.net

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Iemand al info over de NL release?
    release 17/05/2006

  20. #70

    Standaard

    looking damn fine!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:
    Als ik het goed heb gezien zijn de verzenkosten 1,75 pond voor airmail, niet echt schokkend dus.
    Dat klopt idd, en dan kom je wel uit op die 133 Euro dus dan klopt het wel! Ik heb hem zojuist ook besteld! Voor die 26 Euro per seizoen waar je dan op uitkomt kan ik hem niet laten liggen. Briljante serie! Bovendien hoef je bij HMV pas te betalen als de boel verzonden wordt dus dat is prettig!
    Is de box in prijs verhoogd? Of kijk ik verkeerd? Want 120 pond - 20 korting is 100 pond. Dus dat scheelt 10 pond.
    Werkt die 20 pond kortingscode nog wel,want ik heb hem geprobeert maar herkend hem niet.
    Kan iemand dit even checken?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    @ dr evil.alleen seizoen 1 heeft geen Nl subs?
    Klopt volgens dvdcompare.net
    Inderdaad.. S1 heeft wel Engelse subs.. De rest is NLO

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Heb inmiddels die ubermooie verzamelingbox hier besteld voor 133 euro (90 pond) incl. verzenden. Voer de promotiecode 'VS0611' in voor 20 pond korting. Thank me later
    Volgens mij komen er nog verzendkosten bij? Box zelf kost 90 Pond excl. verzendkosten... :wink:
    Als ik het goed heb gezien zijn de verzenkosten 1,75 pond voor airmail, niet echt schokkend dus.
    Dat klopt idd, en dan kom je wel uit op die 133 Euro dus dan klopt het wel! Ik heb hem zojuist ook besteld! Voor die 26 Euro per seizoen waar je dan op uitkomt kan ik hem niet laten liggen. Briljante serie! Bovendien hoef je bij HMV pas te betalen als de boel verzonden wordt dus dat is prettig!
    Is de box in prijs verhoogd? Of kijk ik verkeerd? Want 120 pond - 20 korting is 100 pond. Dus dat scheelt 10 pond.
    Werkt die 20 pond kortingscode nog wel,want ik heb hem geprobeert maar herkend hem niet.
    De code werkt dus niet meer
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #74

    Standaard

    Six Feet Under

    HBO video will release Six Feet Under:The complete Series a 24 disc collection compromising all five seasons of the award -winning series packaged in a one-of-a-kind burial plot,complete with a faux eurth box and grass/headstone lid.Along with all the supplements available in the previously released sets,this new collection will include ''The Book Of Obituaries'' featurette for the eight main characters with photos and a family tree,as well as two soundtrack cds.Look for morbid collection on October 31st with a retail of $279,99
    BronavisDvd
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #75

    Standaard

    Veel geld
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •