Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Six Feet Under - The Complete Fifth Season

    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4797

    Op 28 maart komt de R1 versie uit. Volgens Amazon komt er ook nog een R2 uit op 6 Maart.

    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...489974-0126865
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  2. #2

    Standaard

    Cool, ben bijna klaar met seizoen 4, nog vier afleveringen. Met nog een weekje vakantie gaat dat goedkomen, en dan nog een goede twee maanden wachten voor alweer het vijfde seizoen! Is dat de laatste?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door super_judge23
    Cool, ben bijna klaar met seizoen 4, nog vier afleveringen. Met nog een weekje vakantie gaat dat goedkomen, en dan nog een goede twee maanden wachten voor alweer het vijfde seizoen! Is dat de laatste?
    Jup, seizoen 5 was helaas de laatste. Het is ook gelijk mijn favo seizoen, er zitten echt hele krachtige momenten in. Vooral het laatste kwartier van het laatste episode...wow gewoon
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  4. #4

    Standaard

    Joepie :P Deze komt eerder dan de andere seizoenen omdat het de laatste is. Is en blijft een hele goede serie, kan niet wachten om deze helemaal af te kijken.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb op dit moment seizoen 1 helemaal afgekeken. De box is geleend, maar ik twijfel of ik ze zelf moet gaan aanschaffen. Zeer goede serie.

    Ik geloof dat dit het laatste seizoen is? Dus dan heb je gelijk een mooie complete topserie in huis.

  6. #6

    Standaard

    Geweldige serie, heb nu de eerste 3 seizoenen in de kast staan. Nog ff wachten totdat het 4e wordt afgeprijsd :P
    De cover van het 5e seizoen is wel wederom prachtig! maar die prijs van $ 100,- is lichtelijk belachelijk
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Ik heb nog geen enkele aflevering van deze serie gezien.

    Maar alleen die boxen zien er altijd al zo verleidelijk uit om te kopen.

    Hopelijk komt er een box met alle seizoenen,
    en die zal ik dan waarschijnlijk wel aanschaffen.

    Iemand misschien al nieuws over zo'n box?
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik heb nog geen enkele aflevering van deze serie gezien.

    Maar alleen die boxen zien er altijd al zo verleidelijk uit om te kopen.

    Hopelijk komt er een box met alle seizoenen,
    en die zal ik dan waarschijnlijk wel aanschaffen.

    Iemand misschien al nieuws over zo'n box?
    Waarom koop je gewoon niet elk seizoen apart? Je zegt zelf dat het al zeer mooie boxen zijn.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Ik heb nog geen enkele aflevering van deze serie gezien.

    Maar alleen die boxen zien er altijd al zo verleidelijk uit om te kopen.

    Hopelijk komt er een box met alle seizoenen,
    en die zal ik dan waarschijnlijk wel aanschaffen.

    Iemand misschien al nieuws over zo'n box?
    Waarom koop je gewoon niet elk seizoen apart? Je zegt zelf dat het al zeer mooie boxen zijn.
    Omdat,
    als er een complete box komt, ik ze meteen allemaal in 1 keer heb en vaak goedkoper uit ben dan wanneer ik ze allemaal los koop?
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #10

    Standaard

    Ik denk dat er weinig kans is dat ze in een grote box verschijnen aangezien het niet zo een bekende serie is (zoals bijvoorbeeld friends), de serie is ook vrij snel 'afgevoerd'. Aangezien de gewone boxen al vrij prijzig zijn, heb je veel kans dat een grote box als snel tegen de 250 euro zal gaan, zelfs al heb je hem goedkoper dan de verschillende seizoenen apart.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ednolb
    Ik denk dat er weinig kans is dat ze in een grote box verschijnen aangezien het niet zo een bekende serie is (zoals bijvoorbeeld friends), de serie is ook vrij snel 'afgevoerd'. Aangezien de gewone boxen al vrij prijzig zijn, heb je veel kans dat een grote box als snel tegen de 250 euro zal gaan, zelfs al heb je hem goedkoper dan de verschillende seizoenen apart.
    Helemaal gelijk in.

    Daarbij zag ik wel iets op DVDpacific (regio 1) van een actie met de vier eerste seizoen, maar daarbij was je duurder uit dan losse aanschaf.

    Ik bedoel, seizoen 1-4 zijn 45-50 euro (play.com). Dan heb je een prachtige serie in huis. Dus wat wil je? Een mooi hoesje om je seizoenen of gewoon snel een topserie in huis.

  12. #12

    Standaard

    Er is in ieder geval voorlopig geen sprake van een box met alle seizoenen er in. En HBO kennende zal die ook de komende 545455 jaar niet verschijnen. Ik denk ook dat je beter de seizoenen apart kan kopen. Het is in ieder geval elke cent waard want het is simpelweg een meesterwerk. Ze zijn ook op de hoogtepunt gestopt met de serie dus zoveel siezoenen zijn er ook weer niet.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Er is in ieder geval voorlopig geen sprake van een box met alle seizoenen er in. En HBO kennende zal die ook de komende 545455 jaar niet verschijnen. Ik denk ook dat je beter de seizoenen apart kan kopen. Het is in ieder geval elke cent waard want het is simpelweg een meesterwerk. Ze zijn ook op de hoogtepunt gestopt met de serie dus zoveel siezoenen zijn er ook weer niet.
    Waarom een grote box, deze aparte versie's zijn ook erg mooi, vooral de digipack van het eerste seizoen is erg apart. En het is inderdaad elke cent waard.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    En HBO kennende zal die ook de komende 545455 jaar niet verschijnen.



    Hoezo? Ze hebben Sex&theCity toch ook in 1 box uitgebracht?

    Vind het zo jammer van Six Feet Under dat de boxen afwijkend zijn van elkaar in grootte enzo. En ja, ik ben een zeikerdje... :P
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    En HBO kennende zal die ook de komende 545455 jaar niet verschijnen.
    Hoezo? Ze hebben Sex&theCity toch ook in 1 box uitgebracht?
    Die is van Paramount, deze is van warner.

  16. #16

    Standaard

    Beide zijn HBO-programma's.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    En HBO kennende zal die ook de komende 545455 jaar niet verschijnen.



    Hoezo? Ze hebben Sex&theCity toch ook in 1 box uitgebracht?

    Vind het zo jammer van Six Feet Under dat de boxen afwijkend zijn van elkaar in grootte enzo. En ja, ik ben een zeikerdje... :P
    Ja vindt het ook jammer dat de box van seizoen 1 groter is dan de rest. Staat zoooo lelijk naast de andere boxen. Vooral als je alle Soprano's en SFU boxen naast elkaar zet.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Beide zijn HBO-programma's.
    Ik denk dat dit geen serie is die veel mensen omdat het niet zoveel op tv is. Is geloof ik ooit op de publieke omroep geweest maar heb het zelf nog nooit op tv gezien. Mensen gaan niet zomaar veel geld neerleggen voor een box met 5 seizoenen van een serie die ze niet kennen.

    Bij Sex & the City is dat een ander verhaal omdat dat wel een bekende serie is en mensen weten wat ze in huis halen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Beide zijn HBO-programma's.
    Ik denk dat dit geen serie is die veel mensen omdat het niet zoveel op tv is. Is geloof ik ooit op de publieke omroep geweest maar heb het zelf nog nooit op tv gezien. Mensen gaan niet zomaar veel geld neerleggen voor een box met 5 seizoenen van een serie die ze niet kennen.

    Bij Sex & the City is dat een ander verhaal omdat dat wel een bekende serie is en mensen weten wat ze in huis halen.
    Nou ik denk wel dat dit één van de series is die HBO HBO heeft gemaakt. Als ik me niet vergis hebben 5 miljoen mensen de laatste episode gezien en dat is toch aardig wat voor een HBO serie. Het is dus wel een zeer bekende serie en een box zouden ze zeker kunnen uitbrengen zonder dat het een flop wordt. Een box zou voor mij alleen interessant zijn als het meer bonus materiaal biedt ten op zichte van de huidige boxen. Anders hoeft het van mij niet want die zijn al mooi genoeg
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  20. #20

    Standaard

    En wat te denken van The Sopranos? daarvan zijn ook de eerste 4 seizoen in 1 box verschenen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    En wat te denken van The Sopranos? daarvan zijn ook de eerste 4 seizoen in 1 box verschenen
    Dat is toch wel een bekendere serie denk ik. Overigens een flut box, onvolledig en lelijk.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Ziet er echt mooi uit...denk wel dat dit de mooiste cover is van de serie. Ben benieuwd of ze ook de trailer van seizoen 5 erin zullen pleuren want die was werkelijk adembenemend.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Ziet er echt mooi uit...denk wel dat dit de mooiste cover is van de serie. Ben benieuwd of ze ook de trailer van seizoen 5 erin zullen pleuren want die was werkelijk adembenemend.
    Staat die op internet?

  25. #25

    Standaard

    [quote="en_buyuk_galatasaray"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Ziet er echt mooi uit...denk wel dat dit de mooiste cover is van de serie. Ben benieuwd of ze ook de trailer van seizoen 5 erin zullen pleuren want die was werkelijk adembenemend.
    Staat die op internet?
    Ja,

    http://emol.org/tv/programs/sixfeetunder/video.html

    2.30 moet je hebben
    You can't take a picture of this...it's already gone...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •