Pagina 52 van 53 EersteEerste ... 242484950515253 LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Geen idee. De eerste set komt 8 november uit. En ik ga ze niet meteen aanschaffen. Wacht eerst wel een tijdje tot ze behoorlijk zijn afgeprijsd

    En Funimation blijft DBZ uitmelken. Het levert ze geld op, dus tja... Hoop eerder dat ze DB op Blu-ray uitbrengen... Dat zou ik wel meteen kopen
    De blu-rays spaar ik zelf ook e zijn idd gelukkig regio A en B.
    Kwaliteit vind ik toch alleen beetje tegenvallen.

  2. #1277

    Standaard

    Goed nieuws voor alle DragonbalL Fans:

    Hier het nieuws:

    Akira Toriyama is to be making a new Dragon Ball series alongside mangaka Naho Ooishi, The creator of the 2008 Dragon Ball Z special "Yo! son goku and friends return". called, Dragon Ball Hoshi. Ooishi will be making a manga that continues the Z Manga past the Buu saga. It? will have a newly designed Super Saiyan 4, and even a Super Saiyan 5. Akira Toriyama will be assisting her and backing off. The events in japan (earthquake, tsunami) slowed this down now Toriyama is taking care of that. launch in 2012/2013

    Dit leek allemaal een gerucht te zijn (of mensen dachten dat het enkel om dat kaartspel ging) maar het schijnt echt serieus te zijn.
    Zal wel jaren duren eer ze hier op tv komen maar wel heel gaaf. Naar mijn mening veel te lang geduurd maar beter laat dan nooit. Akira ik ben blij dat je er zelf ook weer zin in hebt (heeft ook mede te maken met mangaka Naho Ooishi) die hem ermee ondersteund.

  3. #1278

    Standaard

    Deze dvd met de films:

    Plan to Eradicate the Sayans
    Episode of Bardock
    http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragon_Ball_SSSS

    kom officieel dit jaar in Maart uit.
    Dus fans order het snel!

  4. #1279

    Standaard

    Nou funimation

    Oudere Dragon boxen die niet meer leverbaar zijn, en nu hebben ze ook maar besloten Dragonball Z blu-ray te cancellen.

    Echt funimation waar ben je mee bezig!
    Van mij mogen ze heel die uitgever opdoeken en een nieuwe vor laten vinden.

    Dit gaat nergens meer over.
    Altijd maar excuses die ze maken. Echt een zeer slecht bedrijf.
    MAken ze de fans allemaal lekker en doen ze dit!
    Laatst aangepast door wild-child83 : 23-02-2012 om 09:13

  5. #1280

    Standaard

    Vraagje: wat is een goede website om de gele Dragon Ball Z boxen te bestellen? Ik zie vele uiteenlopende prijzen, op Amazon is seizoen vijf bijvoorbeeld net iets meer dan dertig dollar terwijl seizoen vier bijna 180 dollar kost.
    Laatst aangepast door René Groen : 27-02-2012 om 20:16
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Vraagje: wat is een goede website om de gele Dragon Ball Z boxen te bestellen? Ik zie vele uiteenlopende prijzen, op Amazon is seizoen vijf bijvoorbeeld net iets meer dan dertig dollar terwijl seizoen vier bijna 180 dollar kost.
    Ja dat komt door die "fantastische" Funimation ahem uitgever die sommige volumes zoals 2 en 4 niet meer beschikbaar stellen voor de fans!. Ik raad mensen dan ook aan die gele boxen niet meer te sparen want sommige delen zijn onbetaalbaar geworden. Waarom ze die niet opnieuw uitbrengen geen idee (omdat ze stom zijn misschien!)
    of zogenaamt gelimiteerd!

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Ja dat komt door die "fantastische" Funimation ahem uitgever die sommige volumes zoals 2 en 4 niet meer beschikbaar stellen voor de fans!. Ik raad mensen dan ook aan die gele boxen niet meer te sparen want sommige delen zijn onbetaalbaar geworden. Waarom ze die niet opnieuw uitbrengen geen idee (omdat ze stom zijn misschien!)
    of zogenaamt gelimiteerd!
    Ze hadden bij het aankondigen van de DragonBox releases al aangegeven dat deze voor een bepaalde tijd te koop zullen zijn. Daarna verdwijnen ze gewoon uit de winkel. Dus als je ze had willen hebben dan had je ze moeten kopen bij de release (of niet al te lang na de release). Degene die het er niet voor over hadden om ze bij de release te kopen, moeten het doen met de season sets. Dit is niet nieuwe en ook is Funimation heus niet de enige die zo omgaat met sommige releases.

    Wel is het jammer dat de Blu-rays zijn gecancelled.


  8. #1283

    Standaard

    Bedankt voor de opheldering mannen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  9. #1284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ze hadden bij het aankondigen van de DragonBox releases al aangegeven dat deze voor een bepaalde tijd te koop zullen zijn. Daarna verdwijnen ze gewoon uit de winkel. Dus als je ze had willen hebben dan had je ze moeten kopen bij de release (of niet al te lang na de release). Degene die het er niet voor over hadden om ze bij de release te kopen, moeten het doen met de season sets. Dit is niet nieuwe en ook is Funimation heus niet de enige die zo omgaat met sommige releases.

    Wel is het jammer dat de Blu-rays zijn gecancelled.
    JA ik spaarde ze zelf niet maar ik ken 3 mensen die echt boos zijn en die delen gewoon missen in hun collectie. Sorry hoor maar ze waren echt amper te koop geweest gewoon. Nog geen half jaar en volume 2 was niet meer leverbaar! Kom op dat is echt overdreven snel en slechte marketing. Je leest overal klachten funimation word steeds minder geliefd.

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    JA ik spaarde ze zelf niet maar ik ken 3 mensen die echt boos zijn en die delen gewoon missen in hun collectie. Sorry hoor maar ze waren echt amper te koop geweest gewoon. Nog geen half jaar en volume 2 was niet meer leverbaar! Kom op dat is echt overdreven snel en slechte marketing. Je leest overal klachten funimation word steeds minder geliefd.
    Elke box is toch zeker wel minstens een jaar te krijgen geweest hoor. Jij overdrijft hier een beetje.

    En verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken. Met jou valt gewoon niet echt te praten...


  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    JA ik spaarde ze zelf niet maar ik ken 3 mensen die echt boos zijn en die delen gewoon missen in hun collectie. Sorry hoor maar ze waren echt amper te koop geweest gewoon. Nog geen half jaar en volume 2 was niet meer leverbaar! Kom op dat is echt overdreven snel en slechte marketing. Je leest overal klachten funimation word steeds minder geliefd.
    Overdreven snel? Hadden die 3 mensen maar wat sneller moeten zijn. Shit happens.

  12. #1287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Elke box is toch zeker wel minstens een jaar te krijgen geweest hoor. Jij overdrijft hier een beetje.

    En verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken. Met jou valt gewoon niet echt te praten...
    Met mij valt best te praten hoor. Maar volume 2 was echt snel uitverkocht! Mij maakt het niet uit voor de rest want ik heb toch de oranje boxen en spaarde die Dragon boxen gelukkig niet.

    Ik was vroeger echt fan van Funimation maar zoals je merkt is daar nu weinig meer van over
    Zeker na het cancellen van de blu-ray releases heb ik weinig respect meer voor ze. Had er dan ook niet aan begonnen... als toch zoveel moeite kost.
    Laatst aangepast door wild-child83 : 05-04-2012 om 12:27

  13. #1288

    Standaard

    Blij te lezen dat deze niet met NL ondertitels komen, want heb ze net via eBay besteld!

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Recluse Bekijk bericht
    Blij te lezen dat deze niet met NL ondertitels komen, want heb ze net via eBay besteld!
    Ik kan nou niet zeggen dat ik dit een tof en sociaal vind klinken als 1e post op een forum...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1290

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Recluse Bekijk bericht
    Blij te lezen dat deze niet met NL ondertitels komen, want heb ze net via eBay besteld!
    Zo weinig als dat het jou boeit dat er mensen zijn die misschien wél ondertiteling wensen, boeit het mij net zo weinig dat je die boxen via ebay hebt besteld.

  16. #1291

    Exclamation Dragon ball

    Ik zoek graag serie 1 van Dragon ball dus geen Dragon bal GT of andere serie.
    Heb echt zin om Dragon ball van begin af aan te volgen.

    Wanneer ik hele Dragon ball serie 1 heb gekeken dan ga ik zoeken voor Dragon ball Z en zo voort.

    Graag met Engels of Nederlandse ondertiteling voor Dvd of blue ray.

    Zoek al echt maanden maar kan ze nergens vinden.

    Als iemand me kan helpen graag!

    Email:Shinelikemeh@hotmail.com of tel:06-39860115.

    Mvg,
    Chakib.

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bossjaw Bekijk bericht
    Ik zoek graag serie 1 van Dragon ball dus geen Dragon bal GT of andere serie.
    Heb echt zin om Dragon ball van begin af aan te volgen.

    Wanneer ik hele Dragon ball serie 1 heb gekeken dan ga ik zoeken voor Dragon ball Z en zo voort.

    Graag met Engels of Nederlandse ondertiteling voor Dvd of blue ray.

    Zoek al echt maanden maar kan ze nergens vinden.

    Als iemand me kan helpen graag!

    Email:Shinelikemeh@hotmail.com of tel:06-39860115.

    Mvg,
    Chakib.
    http://www.amazon.com/Dragon-Ball-Se...ds=dragon+ball

    De overige 4 seizoenen zijn ook wel op Amazon te vinden. Ik weet niet waar je al die maanden hebt gezocht, maar niet op het net in elk geval


  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bossjaw Bekijk bericht
    Ik zoek graag serie 1 van Dragon ball dus geen Dragon bal GT of andere serie.
    Heb echt zin om Dragon ball van begin af aan te volgen.

    Wanneer ik hele Dragon ball serie 1 heb gekeken dan ga ik zoeken voor Dragon ball Z en zo voort.

    Graag met Engels of Nederlandse ondertiteling voor Dvd of blue ray.

    Zoek al echt maanden maar kan ze nergens vinden.

    Als iemand me kan helpen graag!

    Email:Shinelikemeh@hotmail.com of tel:06-39860115.

    Mvg,
    Chakib.
    Slim om je mail én 06-nummer op het internet achter te laten.

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bossjaw Bekijk bericht
    Ik zoek graag serie 1 van Dragon ball dus geen Dragon bal GT of andere serie.
    Heb echt zin om Dragon ball van begin af aan te volgen.

    Wanneer ik hele Dragon ball serie 1 heb gekeken dan ga ik zoeken voor Dragon ball Z en zo voort.

    Graag met Engels of Nederlandse ondertiteling voor Dvd of blue ray.

    Zoek al echt maanden maar kan ze nergens vinden.

    Als iemand me kan helpen graag!

    Email:Shinelikemeh@hotmail.com of tel:06-39860115.

    Mvg,
    Chakib.
    Ik had ze laatst nog bij Mediamarkt zien liggen van rond de 40 euro

  20. #1295

    Standaard Dbgt dvd's

    TE KOOP: DRAGONBALL GT DVD'S (SERIE + FILM) *ORGINIEEL*

    MOD EDIT: Als je ze te koop hebt, verkoop ze dan hier en link niet naar een andere site.


    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 03-07-2012 om 19:57

  21. #1296

    Standaard

    Laat een mod a.u.b. Bovenstaand bericht verwijderen. Lijkt mij niet dat dit het topic is om een eigen collectie proberen te verkopen.


  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lino Bekijk bericht
    TE KOOP: DRAGONBALL GT DVD'S (SERIE + FILM) *ORGINIEEL*
    Ja, daaag, ga lekker ergens anders spammen. Reported.

  23. #1298

    Standaard

    2013-3-30 is het zover.
    Eindelijk een volledige Movie 14 van DBZ.

    Hopelijk zien we daarin Vegeta SSJ3 eindelijk in ()

    Iig maar er weleens wat nieuws in komen.

  24. #1299

    Standaard

    Meer info? Link?

  25. #1300

Pagina 52 van 53 EersteEerste ... 242484950515253 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •