Pagina 27 van 53 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #651

    Standaard

    ik wou geen youtube links plaasten maar in die filmpjes zit goku in raare tekenfilm

    http://www.youtube.com/watch?v=TTQEx...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=qHcJn...eature=related

    is dat iets van special episode ofzo ??

  2. #652

    Standaard

    Het zijn episodes van Dr. Slump (een serie van de maker van DB).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wikipedia
    After the original manga ended, the characters of Dr. Slump returned for an extended cameo in Toriyama's next manga and anime series Dragon Ball, (chapters 70-73, or manga volume 7.) Arale and Son Goku briefly team up to help Goku defeat General Blue during the General Blue Saga. Arale also makes a smaller cameo in the third Dragon Ball movie, Mystical Adventure and in the fourth Dragon Ball Z movie, Lord Slug, as a picture on Son Gohan's wall. She and all the other residents of Penguin Village make an appearance in the second portion of the Dragon Ball series "Dragon Ball Z" during the Kid Buu Saga, giving their energy to Goku's Super Genki-Dama. Because of these cameos (and other similarities), many fans consider the two series as taking place in the same fictional universe. The manga cameo showed a distinct change in the author's art style by that time, making Arale and the gang look somewhat bloated. The characters later appeared in the third manga called "Chotto Kaettekita Dr. Slump" (loosely translated: "Dr. Slump Returns, But Only For a Little While"). Suppaman also makes a brief cameo, trying to stop General Blue. When Blue proves his strength Suppaman promptly begs for forgiveness for his earlier taunts (he tried to show off being strong by breaking 3 bricks with one punch, which also hurts his hand. Blue then promptly lifts and crushes a phone booth effortlessly). Goku also makes a brief cameo, trying to stop Mashirito (in the manga and anime).
    Nog iets nieuws.. DB GT S1 is (hoogstwaarschijnlijk) weer uitgesteld.. De release datum zou nu 9 december zijn.. Ik heb dit van het Funimation forum, maar de trailer is ook alweer van youtube gehaald, dus het is waarschijnlijk waar
    Laatst aangepast door Ralfers : 30-08-2008 om 10:49


  3. #653

    Standaard

    Zo, eindelijk vorige week ergens Paypal aangevraagd. Moet nu alleen weer 5-7 dagen wachten om m aan mn rekening te koppelen. Maandag is de vijfde dag dus dan ga ik even kijken. En als alles dan goed is kan ik eindelijk Seizoen 1 gaan bestellen, ik heb er best wel zin in. Als ik goed gekeken heb op Axelmusic.com zou ie er dan binnen een week moeten zijn. Best snel. Nou maar hopen dat ik alles goed bekeken heb en alles goed gaat.
    Ps. Ralf, bestel jij nou allemaal dvd's die enkel R1 zijn? want ik dacht dat jij tegen mij gezegd hebt dat er alleen de R1, R2, R4 en de R4 versies zijn. Ik zeur hier misschien een beetje over maar ik heb geen zin om een pak geld neer te tellen voor iets wat ik hier nauwelijks kan afspelen. Maar goed, groeten, mannen.

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralphies82 Bekijk bericht
    Een hele tijd geleden is DBZ op tv geweest en wat mij toen opviel waren de stemmen die op planet Namek veranderde. Die nieuwe stemmen verklootte voor mij het Vegeta gevoel. Nog voor de android saga veranderde de stemmen weer terug naar de oude en die stemmen waren en zijn nogsteeds geweldig.

    Mijn voorbeeld:
    Als de androids op het eiland komen moet Goku als eerste vechten. Daar krijgt hij last van ze hart en de android maakt korte metten met hem. En nu komt het: Dan gaat vegeta vechten en daar hoor je hem zoiets zegge nals: i wonder if androids experience fear.

    Als de android bijna rip is zegt vegeta: So androids DO experience FEAR......

    De nieuwe stemmen verkloten de angst en kracht die vegeta heeft. De oude stemmen klinken juist wel als Vegeta.

    Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik zoek dus de serie waar de stemmen weer klinken toen de serie begon en dus niet met die rot stem verrandering er in want dat zuigt zwaar....
    Ah je bent dus gewend aan de voice acteurs van Blue Water Ieder zijn eigen smaak.

    Ach wij hebben hier in Nederland verschillende voice switches gehad.
    De eerste 52 afleveringen waren van Saban met de Ocean Group. Hierna hebben we de Funimation versie gehad tot aan Trunks. En daarna weer Ocean Group, die zich later omgedoopt hebben tot Blue Water.

    Persoonlijk (mijn mening) ben ik de Funimation versie blijven volgen, omdat ik de voice acting van Blue Water in de android saga tm kid buu saga niet zo goed vond, niet te spreken van de achtergrondmuziek.

    Mocht je de DVD's van Dragonball Z gaan aanschaffen, zul je het moeten doen met die rotstemmen en rockmuziek

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saiyan Rob Bekijk bericht
    Ps. Ralf, bestel jij nou allemaal dvd's die enkel R1 zijn? want ik dacht dat jij tegen mij gezegd hebt dat er alleen de R1, R2, R4 en de R4 versies zijn. Ik zeur hier misschien een beetje over maar ik heb geen zin om een pak geld neer te tellen voor iets wat ik hier nauwelijks kan afspelen. Maar goed, groeten, mannen.
    Ok, ik zal nog even wat duidelijker zijn.
    Amerika is normaal gesproken R1. Op de meeste sites word dan ook bij de Amerikaanse versies alleen R1 aangegeven. Maar de Amerikaanse season sets zijn R1, R2 EN R4 gecodeerd. Die zullen dus probleemloos op je DVD speler afspelen (tenzij je apparatuur een probleem met NTSC heeft, maar dat komt tegenwoordig amper meer voor).
    Dan zijn er ook nog Australische versies van de season sets. Deze zijn alleen R4 gecodeerd, en zullen dus niet afspelen op een normale DVD speler.

    Als je dus season sets koopt, zorg dan dat je de Amerikaanse versies koopt, omdat die dus ook R2 gecodeerd zijn. Axelmusic verkoopt alleen de Amerikaanse versies, dus dat zit voor jou wel goed

    Als je de Steelbook versies van de films wilt kopen, moet je wel een regiovrije DVD speler hebben. De Steelbooks zijn wel alleen R1 gecodeerd. Dus niet R2.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Mocht je de DVD's van Dragonball Z gaan aanschaffen, zul je het moeten doen met die rotstemmen en rockmuziek
    Vind jij de stemmen op de season sets rotstemmen? Ieder z'n smaak natuurlijk Maar de rockmuziek klopt niet helemaal Op de season sets kun je de afleveringen ook met de originele Japanse muziek en de Engelse stemmen bekijken


  6. #656

    Standaard



    //edit

    En ik lees wat verder op internet, en vind ik dit:



    Ziet er beter uit dan Vegeta. Vegeta heeft al een box gehad, en ik had al gehoopt dat Piccolo ook nog zou komen
    Laatst aangepast door Ralfers : 31-08-2008 om 23:11


  7. #657

    Standaard

    die van piccolo ziet er wel cool uit

  8. #658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superchan Bekijk bericht
    die van piccolo ziet er wel cool uit
    Dat word hem ook Wel beetje apart. Ze deden steeds good guy, bad guy, good guy, bad guy, maar nu zijn het dus 2 good guys achter elkaar op de cover. Magoed, ik vind het wel cool dat Piccolo ook nog een cover krijgt


  9. #659

    Standaard

    Go Piccolo. Deze maand toch eens terug wat mijn DBZ portie bijvullen. S1 ben ik nu aan het bekijken en zelf na een 3rde kijkbeurt blijft het enorm leuk. Tijdloze personage's voor mij! Ga ik dus maar vlug S4-5 kopen en S6 al in pre-order plaatsen. Jammer dat GT telkens uitgesteld word. Zijn er eigenlijk al plannen om de originele Dragonball uit te brengen in dit soort boxsets? Die heb ik nog nooit gezien en wil deze ook wel in dezelfde stijl hebben.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Zijn er eigenlijk al plannen om de originele Dragonball uit te brengen in dit soort boxsets? Die heb ik nog nooit gezien en wil deze ook wel in dezelfde stijl hebben.
    Die plannen zijn er wel, alleen de rechten voor de eerst 13 afleveringen van DB zijn niet in handen van Funimation, maar in handen van Lions Gate. Ze kunnen DB dus nog niet uitbrengen. En het kan nog wel heeel lang duren voordat die rechten worden overgedragen. Daar kon ik niet op wachten en heb inmiddels de 2 Australische boxen in huis Alle 153 DB afleveringen ^_^


  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Die plannen zijn er wel, alleen de rechten voor de eerst 13 afleveringen van DB zijn niet in handen van Funimation, maar in handen van Lions Gate. Ze kunnen DB dus nog niet uitbrengen. En het kan nog wel heeel lang duren voordat die rechten worden overgedragen. Daar kon ik niet op wachten en heb inmiddels de 2 Australische boxen in huis Alle 153 DB afleveringen ^_^
    maar als ze de dragonball box gaat uitbrengen wil die eigenlijk toch zien op 4:3

    off topic vraag: bestaat er al anime/manga op blu ray format ??

  12. #662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Vind jij de stemmen op de season sets rotstemmen? Ieder z'n smaak natuurlijk Maar de rockmuziek klopt niet helemaal Op de season sets kun je de afleveringen ook met de originele Japanse muziek en de Engelse stemmen bekijken
    Hehe, ik doelde naar Ralphies82, lkzelf vind de stemmen geweldig en de muziek ook, heb alle faulconer muziek op cd

    Over die cover, ik vind die majin bejita cover geweldig, maar die piccolo afbeelding is ook niet slecht.

    Offtopic: anime blurays (in NL) zijn er al: Paprika en Tekronogiets
    In de VS komen Appleseed en Afro Samurai en nog veel meer uit op blu.
    Daarentegen heeft funimation al enkele DBZ movies uitgebracht op bluray.

  13. #663

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Daar kon ik niet op wachten en heb inmiddels de 2 Australische boxen in huis Alle 153 DB afleveringen ^_^
    Ga ik mss ook maar doen. Het word eens tijd dat ik het origineel ook zie.

    Net seizoen 4 en 5 besteld. Seizoen 6 zal voor volgende maand zijn.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave Bekijk bericht
    Season 6 verstuurd
    Same

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Ga ik mss ook maar doen. Het word eens tijd dat ik het origineel ook zie.
    Hou er dan wel rekening mee dat het regio 4 DVD's zijn


  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Bolwerk Bekijk bericht
    Ah je bent dus gewend aan de voice acteurs van Blue Water Ieder zijn eigen smaak.

    Ach wij hebben hier in Nederland verschillende voice switches gehad.
    De eerste 52 afleveringen waren van Saban met de Ocean Group. Hierna hebben we de Funimation versie gehad tot aan Trunks. En daarna weer Ocean Group, die zich later omgedoopt hebben tot Blue Water.

    Persoonlijk (mijn mening) ben ik de Funimation versie blijven volgen, omdat ik de voice acting van Blue Water in de android saga tm kid buu saga niet zo goed vond, niet te spreken van de achtergrondmuziek.

    Mocht je de DVD's van Dragonball Z gaan aanschaffen, zul je het moeten doen met die rotstemmen en rockmuziek

    He bah naja dan zit er niets anders op dan er maar mee te leren leven . In ieder geval bedankt voor de info top.

  17. #667

    Standaard

    Movie 5 en 6 zijn nu ook te pre-orderen voor 11 november. Gaat dus om Cooler's Revenge en Return of Cooler

    Ze staan nu in elk geval al in de pre-order voor mij


  18. #668

    Standaard

    Is er iemand voor mij die de seizoenen te koop heeft staan, of wilt importeren! Want zelf heb ik daar geen mogelijkheid toe,

    Groetjes Nymfetamine

  19. #669

    Standaard

    www.archonia.com verkoopt ze (bankoverschrijving)
    Tevens als je bij Nijmegen in de buurt woont, kun je Boudisque altijd binnenstappen die ze voor je kan bestellen, anders hebben ze nog wel een site www.boudisque.nl waarop ze besteld kunnen worden.

  20. #670

  21. #671

    Standaard

    Heb Double Feature met movie 1 en 2 besteld

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave Bekijk bericht
    Season 6 alweer binnen 8)
    Hier ook Goed getimed Vandaag is de oficiele release


  23. #673

    Standaard

    ^Bestel season 7 over 1,5 maand wel weer. Dollarkoers gaat binnenkort wel weer naar 1,6 zoals tijdje terug, staat nu op 1,4. Scheelt toch weer wat

  24. #674

    Standaard

    Mja, bij DVDPacific word het pas afgeschreven als het verzonden word, dus maakt niet uit of je nu pre-ordered of later besteld


  25. #675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Mja, bij DVDPacific word het pas afgeschreven als het verzonden word, dus maakt niet uit of je nu pre-ordered of later besteld
    Ah beter. Zet ik em alvast weer in de preorder 8)

Pagina 27 van 53 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •