Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoeveel films heb je dit jaar gezien?

    Ik ben ten eerste benieuwd of ik hier de enige nerd ben die al zijn geziene films noteerd in een My Movies-lijst op de IMDb, maar als dat NIET het geval is kunnen jullie me dus ook vertellen hoeveel films jullie dit jaar gezien hebben :wink:

    Mijn eerste, nieuwe, voor het eerst geziene film van 2005 was Bridget Jones's Diary.
    De laatste van het jaar moet nog komen, maar misschien kunnen we alvast wat getallen melden?

    Mijn aantal geziene films van 2005 (tot nu toe): 116.
    (Alhoewel ik er een klein aantal naast kan zitten )

  2. #2

    Standaard

    Veel, heel veel zeker als je ook dubbele meetelt en DVD's. Denk dat ik ongeveer 10 keer naar de bios ben geweest, keertje 15 keer maar dan houd het wel op. Ben nooit z'n bios ganger, ga eigelijk alleen naar de films die me zeker weten een topper lijken.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #3

    Standaard

    Ik zou niet weten hoeveel films ik heb gezien. Sommige films heb ik vaker dan 1x gezien. Ik hou het niet echt bij. Maar als je bios, dvd en tv bij elkaar telt denk ik toch wel zo´n ruime 100.

  4. #4

    Standaard

    150 à 160. (alles bij elkaar)
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  5. #5

    Standaard

    Ik houd het niet bij maar ik gok dat ik tegen de 200 zal zitten.

  6. #6

    Standaard

    veel. heb de irritante gewoonte t bij te houden
    moet ze een keertje optellen :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Hoe het niet bij, maar weet dat het er heel veel zijn. Misschien goede voornemen voor volgend jaar. Een lijst bijhouden met welke films ik gezien heb. Zowel op dvd en in de bios als op tv.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Ik heb het vanaf 9-8-2005 zoveel mogelijk bijgehouden. Ik weet dat ik enkele weken (2 of 3) het 'bijhouden' verwaarloosd heb, maar verder was ik vrij trouw. Vanaf 9 augustus tot nu toe heb ik 166 films gezien. Mijn kijkpatroon is zo'n beetje het hele jaar al hetzelfde, dus dan komen we ongeveer uit op een totaal van 400 films dit jaar.

    My Movies vanaf 9 augustus
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  9. #9

    Standaard

    Volgens dvd Profiler 139, waarvan verschillende titels meerdere keren (Magnolia, Reuiem for a Dream, Amélie,...)

  10. #10

    Standaard

    Ik ben halverwege het jaar de boel gaan bijhouden en die teller staat nu op 172. Als ik zou moeten gokken zou ik daar ongeveer 250 van maken.

  11. #11

    Standaard

    Ik zal ergens tussen de 250 en de 300 uitkomen. Makkelijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Ik houd het ook bij. Ik denk dat ik ga uitkomen rond de 250 films. Volgend jaar verwacht ik echter een stijging richting de 350 8) .

  13. #13

    Standaard

    Nieuwe films die ik dit jaar heb gezien (en dus niet voor de tigste keer heb bekeken):
    82

  14. #14

    Standaard

    Denk dat ik toch wel tegen de 300!
    Ik Kijk alleen maar films, en Sport,
    De rest intereseerd me geen drol!
    Dus heb ik veel tijd over om films te kijken.
    Tv serie reken ik niet mee!

    Dat zijn:
    Will and grace,
    Buffy S 1 & 2
    Taken,
    Bob,
    Knightrider S1,
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  15. #15

    Standaard

    163 films die ik nog niet kende.... da's toch om de dag een nieuwe film en dan ben ik ook nog 7 weken op vakantie geweest (waar ik geen enkele film gezien heb)!

  16. #16

    Standaard 246 film tot nu toe

    Ik houd ook altijd bij welke films ik heb gekeken en kom dit jaar uit op een tataal aantal films van tot nu toe 246.
    Als je altijd blijft doen wat je altijd al gedaan hebt, zul je steeds krijgen wat je allang hebt.

    De laatste DVD aanwinst is
    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) (1disc)
    &
    Fast and the Furious: Tokyo Drift (2006)

  17. #17

    Standaard

    Ik denk dat ik zo'n 1000 films gezien heb dit jaar


  18. #18

    Standaard

    Hoeveel dit jaar geen flauw idee, maar het totale aantal ligt rond de 890.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  19. #19

    Standaard

    100 mag ik toch aannemen
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #20

    Standaard

    Denk dat ik zo'n 70 titels dit jaar heb bekeken.
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  21. #21

    Standaard

    Denk een gemiddelde van 1 per dag.

  22. #22

    Standaard

    Nou toch gemiddeld elke dag wel een, waarvan ik ca. 60 films dit jaar in de bios heb gezien 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    ik heb het dit jaar bijgehouden in dvd profiler en kom uit op 241 nieuwe titels (67 koop en 174 huur).

    dvds die al in mijn collectie zaten en die ik nog een keer heb bekeken, heb ik niet meegeteld. zo heb ik bijv friends en sex and the city in zijn geheel nog een keer gezien dit jaar.

  25. #25

    Standaard

    Te weinig. Als ik een gok zou moeten doen, dan zou ik het laag houden met 100. Het kan iets meer, of minder, zijn. Dat is wel zonder de films in de bios, maar dat waren er maar een paar.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •