Pagina 98 van 253 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2426

    Standaard

    De gentleman in voetballand is niet meer...
    R. I. P. Bobby.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #2427

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #2428

    Standaard

    r.i.p.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 31-07-2009 om 16:38

  4. #2429

    Standaard

    "Ik ben getrouwd met het voetbal en ga vreemd met mijn vrouw".
    Bobby Robson :sad:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #2430

    Standaard

    Fans uiten hun verdriet na dood Richard Janse

    TILBURG - Zanger van het levenslied Richard Janse uit Tilburg is in de nacht van woensdag op donderdag overleden. Hij leed aan een terminale vorm van kanker. Hij werd 24 jaar. Honderden fans, vrienden en liefhebbers van het levenslied hebben gisteren op internet verslagen gereageerd op het overlijden van de Tilburgse volkszanger.



    Hij leverde sinds begin 2008 met ups en downs een zwaar gevecht tegen kanker. Afgelopen maart werd duidelijk dat hij nog maar kort te leven had. Daarop zette hij alles op alles om een paar dagen later in Molenschot nog zijn nieuwe cd te kunnen presenteren. Dat lukte. Janse was al sinds zijn vijftiende actief als zanger van het levenslied.

    In 2008 scoorde hij samen met Rob van Daal een hit in de Nederlandstalige hitparades met het nummer 'Ik mis je zo'. Op de Hyves van Richard (http://www.zanger-richardjanse.hyves.nl/) stroomden de reacties gisteren met tientallen tegelijk binnen.

    Zelf vond Janse het aanvankelijk moeilijk om over zijn ziekte te praten.

    Het enige dat hij er zelf over kwijt wilde was: "Ik heb zoveel steun van familie en fans, ik wil weer optreden. Zingen sleept me er door. Maar eerst moet ik beter worden, dat is het belangrijkste."

    Bron : BN De Stem


    R.I.P.

    Deze jongen heeft echt een hele grote strijd moeten leveren, en nu heeft ie helaas de strijd moeten staken.

    Paar maanden terug kreeg ie te horen dat hij genezen was van kanker, maar helaas korte tijd erna is ie weer teruggekomen deze vreselijke ziekte.

    Hopelijk heeft ie nu eindelijk zijn rust gevonden!

  6. #2431

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #2432

    Standaard

    R.I.P Sir Bobby
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2433

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Sir Bobby Robson (76) overleden

    Later meer.
    Geen geluukige woordkeuze..

    niettemin, RIP Bobby
    Prachtman!!!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  10. #2435

    Standaard

    Acteur Jos 'Corneel' Kennis overleden

    Acteur Jos Kennis, de man die Corneel speelde in de populaire Vlaamse jeugdreeks Jacobus en Corneel, is op 15 juli op 70-jarige leeftijd overleden. Het nieuws raakte pas nu bekend. Kennis werd vorige week vrijdag begraven. Dat meldt Het Belang Van Limburg.



    Intro Jacobus en Corneel - MyVideo België

    Jos Kennis speelde veelal kleine rolletjes in tientallen series als Merlina’, ‘Postbus X’ en ‘Samson’. Zijn grootste rol was echter die van Corneel in de BRT-serie Jacobus en Corneel’. Kennis speelde er één van de twee klusjesmannen die allerlei klusjes uitvoerden en zich verplaatsten met de tandem.

    De acteurs spraken niet, maar het verhaal werd door een verteller (Nolle Versyp) gebracht. De rol van Jacobus werd gespeeld door de Tiense acteur Jappe Claes (57), die tegenwoordig les geeft aan de toneelschool in Amsterdam.

    Later speelde Jos Kennis onder meer nog mee in de VTM-reeksen Familie en Spoed.

    Bron : www.standaard.be

    R.I.P.

    Was een leuke serie uit mijn jeugd, hoop dat ie nog eens uitkomt op DVD.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-08-2009 om 14:27

  11. #2436

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2437

    Standaard

    R.I.P.
    Slachtoffers van Hiroshima. 06/08/1945





    Op 6 Augustus werd de Japanse havenstad Hiroshima gebombardeerd.
    Kort daarna capituleerde Japan onvoorwaardelijk. Hiermee kwam een eind aan de Tweede wereldoorlog. Eind 1945 waren als gevolg van de aanvallen circa 250.000 mensen om het leven gekomen. Als gevolg van stralingsziekte en kanker zouden nog enige honderdduizenden slachtoffers zijn gevallen.

    De Amerikaanse ervaringen op Okinawa speelden hierbij een belangrijke rol. Tijdens de Slag om Okinawa (van 1 april tot 21 juni 1945) hadden de Amerikanen als gevolg van felle Japanse tegenstand en Kamikaze-aanvallen onverwacht hoge verliezen geleden. Het Amerikaanse leger redeneerde dat het veroveren van het vasteland van Japan op vergelijkbare tegenstand zou stuitten en nog veel meer doden zou kosten.

    Jarenlang werd het getal van 500.000 tot meer dan een miljoen Amerikaanse doden genoemd in het geval van een invasie op de Japanse thuiseilanden. Deze aantallen worden tegenwoordig als schromelijk overdreven beschouwd. Onder wetenschappers bestaat de consensus dat er in dat geval hoogstens 46.000 doden zouden zijn gevallen, zoals zou blijken uit vrijgegeven militaire rapporten.
    Dat wisten die Yanks toen ook al wel...maar ze hadden net die bom klaar en wilden dolgraag dat ding testen.

    Blijft voor mij de één van de grootste war crime die uitgevoerd is.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  13. #2438

    Unhappy

    John Hughes Dies

    Posted Aug 6th 2009 4:43PM by TMZ Staff



















    John Hughes has died of a heart attack.

    Hughes suffered the heart attack while taking a morning walk during a trip to NYC to visit family.

    He directed such '80s hit films as "The Breakfast Club," Weird Science," "Sixteen Candles" and "Ferris Bueller's Day Off."

    He was 59.

    Story developing...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #2439

    Standaard

    RIP. Heb genoten van zijn films.

  15. #2440

    Standaard

    RIP, da's schrikken; John Hughes, amper 59...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #2441

    Standaard

    R.I.P. Zowel John Hughes als Jos Kennis. Keek vroeger best vaak naar Postbus X (en natuurlijk ook Samson).

  17. #2442

    Standaard

    Da's inderdaad schrikken, ja. Ferris Bueller's Day Off en The Breakfast Club heb ik wel tig keren gekeken en zijn altijd favorieten van me geweest.

    R.I.V. John Hughes
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #2443

    Standaard

    Nu ik erover nadenk, is John Hughes toch wel erg vaak betrokken geweest bij films die ik nog steeds leuk vind: b.v. Planes, Trains And Automobiles. R.I.P.

  19. #2444

    Standaard

    RIP John Hughes.

    Ben wel benieuwd of er nu iets met de orginele cut van The Breakfast Club gaat gebeuren.

    Volgen Hughes zelf was hij de enige die een copie van de orginele film van 3 uur in zijn kluis had liggen nadat Universal de master had vernietigd.

  20. #2445

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #2446

    Standaard

    R.I.P. John Hughes

    Ferris Bueller's Day Off zal altijd één van mijn favoriete films blijven.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  22. #2447

  23. #2448

    Standaard

    Rockzanger Willy DeVille (58) overleden

    Uitgegeven: 7 augustus 2009 16:35 Laatst gewijzigd: 7 augustus 2009 17:12
    NEW YORK - De Amerikaanse rockzanger Willy DeVille is in de nacht van donderdag op vrijdag overleden aan kanker. Dit bevestigde zijn vrouw Nina vrijdag.

    © ANP

    De rockzanger, wiens echte naam William Borsay luidt, overleed in een ziekenhuis in New York. Volgens zijn vrouw stierf hij ''zeer vredig''.
    In 1974 richt hij de band Mink DeVille op in San Francisco en haalde hij de muzikanten over om naar New York te trekken en daar de huisband van de punkclub CBGB te worden.
    Met de hit Spanish Stroll brak de groep in 1977 internationaal door. Tot halverwege de jaren tachtig brachten ze een reeks van succesvolle albums uit.

    Pinkpop

    Daarna ging DeVille zijn eigen weg als solist en verhuisde hij naar New Orleans. In de loop van zijn carrière trad hij op met onder anderen Van Morrison, Bruce Springsteen, Southside Johnny, Brenda Lee, Tom Waits en Los Lobos.
    Willy DeVille stond in 2007 nog op de eerste editie van het muziekfestival Pinkpop Classic in Landgraaf.


    -------------------------------------
    rip
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  24. #2449

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #2450

    Standaard

    Rest in Peace
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 98 van 253 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •