Pagina 93 van 253 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2301

    Standaard

    RIP Michael.

    Gisteren steeds op cnn gekeken maar nadat de LA Times het meldde ben ik gaan slapen, toen was het wel duidelijk.

    Ook voor mij een jeugdheld geweest. Heb em 1x live gezien in De Kuip begin jaren 90. Z'n muziek was toen top en staat nu nogsteeds als een huis.

  2. #2302

    Standaard

    Michael Jackson, idool en held voor velen, minstens 2 generaties zijn ermee opgegroeid en de invloed op de muziekscene en clipindustrie zijn gigantisch geweest.
    RIP Michael, hoop dat je rust vindt.

  3. #2303

    Standaard

    Ik post hier raar of zelden maar nu kan ik het echt niet laten. Godverdomme zeg, ik wou deze ochtend nog eens even Thriller opzetten, ik wist nog niet eens van zijn dood, en toen ik de stereo aanzette hoorde ik het plots op het nieuws... Was er niet goed van... Een van de beste artiesten aller tijden is niet meer. Welke schandalen en dergelijke er ook allemaal rond hem zijn uitgebroken, ik bleef'm altijd de enige echte King of Pop vinden en dat zal ie ook altijd blijven. Zoveen mensen geraakt, geïnspireerd.... Hij zal door miljoenen gemist worden.

    Michael, Rest in Peace
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #2304

    Standaard

    Jeeeeeeeeeeeezus.

    ... geen woorden voor.

    R.I.P. mafkees :'(
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #2305

    Standaard

    Ik hoorde het ook zojuist. Ik schrok er echt van. Ik ben met die muziek opgegroeid. Hij was de echte introductie in de muziek voor mij. Nooit meer Billie Jean, nooit meer Thriller, nooit meer Black or White en helaas ook nooit meer een nieuw album!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #2306

    Standaard

    Gister tijdens het pokeren werd er op de chat maar over 1 ding geluld, en toen was het nog niet eens door de grote nieuwsbronnen bevestigd. Hierdoor nog tot midden in de nacht naar CNN en andere zenders gekeken.
    Dit wordt er echt één in het rijtje: "Waar was u toen u het hoorde?"
    Larry King zei een aantal "mooie" dingen over de gebeurtenis. Ze zouden een programma gaan maken over de dood van Farah Fawcett, maar die werd door dit nieuws compleet verdrongen. Michael stond nu eenmaal veel hoger op de famous-ladder.
    En hij had het over zijn grootsheid als artiest en zijn wacko gedrag daarbuiten.
    "It's hard to love him, but is't also hard not to love him."

    RIP
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  7. #2307

    Standaard

    Schokkend, gister CNN gekeken...bah!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #2308

    Standaard

    RIP Farrah Fawcett
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Ik hoorde het ook zojuist. Ik schrok er echt van. Ik ben met die muziek opgegroeid. Hij was de echte introductie in de muziek voor mij. Nooit meer Billie Jean, nooit meer Thriller, nooit meer Black or White en helaas ook nooit meer een nieuw album!
    Dat is het mooie aan de zaak, zijn muziek sterft niet. Zijn oude niveau zou hij toch nooit meer halen, wat het helaas niet minder erg maakt natuurlijk.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #2310

    Standaard

    wat een onzin van dat hij zijn oude niveau niet zou kunnen /mogen halen... dat doet johan cruijf toch ook niet...

    RIP Michael Jackson de grootste artiest allertijden in mijn ogen en vele anderen ook...
    heb hem jammer genoeg alleen in de arena kunnen zien met de history tour, ik had kaarten voor this is it in februari,

    btw artiesten gaan altijd in paren RIP farrah fawcet
    Laatst aangepast door GalO : 26-06-2009 om 08:24

  11. #2311

    Standaard

    Johan Cruijff was dan ook al lang gestopt met voetballen.

    En over die laatste zin: Mag ik ff een teiltje?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #2312

    Standaard

    Michael Jackson, zanger, danser, choreograaf van legendarische proporties, is niet meer. Een ongekend getalenteerd mens in zowel zang, dans en entertainer pur sang.
    Heel zijn leven in de spotlights gestaan en mentaal flink mishandeld door vader lief. Hierdoor had hij een verstoorde kijk op het leven en een ernstige drang naar het kinderlijke in hem en een jeugd die hij moest missen.

    Vanaf zeer jonge leeftijd vermaakte hij ons met zijn pakkende liedjes en unieke dans. Pionier op het gebied van de videoclip en een inspiratie voor de donkere gemeenschap in Amerika. Houder van vele records en vele, vele awards.

    Ondanks alle controverse rond zijn persoon zal zijn muziek blijven staan als een huis en mensen blijven inspireren.
    rest in peace, the king of pop.

  13. #2313

    Standaard

    Rest in Peace MJ.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  14. #2314

    Standaard

    Een zeer trieste dag voor de muziek industrie. R.I.P. MJ.
    Een groots entertainer, die eigenhandig de muziek (industrie) voor zwarte mensen in Amerika voor altijd veranderde.
    Laten we `m vooral herinneren voor de geweldige muziek die hij ons achterlaat...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2315

    Standaard

    RIP Michael Jackson.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #2316
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    R.I.P. to all
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2317

    Standaard

    Pfff, wat weer een week zeg. Eerst Farrah, nu Michael....

    Bah, mijn jeugd sterft langzamerhand uit......r.i.p allemaal.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #2318

    Standaard

    Hoe lekker ik lag te slapen, hoe slecht ik werd gewekt met dit tragische nieuws.
    Voor mij was hij de beste entertainer aller tijden..........een echte innovator die taboes doorbrak en generatiekloven deed vervagen.
    All I can say.......R.I.P Michael Jackson
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  19. #2319

    Standaard

    RIP MJ!!!
    Ik zat toevallig nog gisteren naar zijn muziek te luisteren, ik luister eigenlijk bijna elke dag wel, zit op mijn Ipod.
    En zijn liedjes gaan nog steeds mee en worden nooit oud.
    Altijd jammer gevonden dat ik nooit naar een concert van hem ben geweest.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #2320

    Standaard It will live in your heart forever!

    I'll always be Peter Pan in my heart.
    -Michael Jackson

    Rust In Peace.
    hitchcock fan

  21. #2321

    Standaard

    Kon het vanochtend echt niet geloven toen ik het op teletekst las! pas 50 jaar keek al uit naar de concerten dit jaar

    mijn jeugdidool is niet meer.


    RIP in je nieuwe neverland M.J.!


    nooit zal er in mijn ogen een groter artiest zijn....
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #2322

    Standaard

    RIP MJ

    Ik denk dat we nu gauw een film mogen verwachten xD
    BD (1243) What i Watch

  23. #2323

    Standaard

    R.I.P. Michael..

    Al kon ik na het nieuws dat hij met spoed was opgenomen wel raden dat dit niet lang meer zou duren..
    Laatst aangepast door Aloys : 26-06-2009 om 12:34
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  24. #2324

    Standaard

    Rest In Peace Michael!

    Wel jammer om negatieve reacties op het internet te lezen. Al ging het de laatste jaren downhill en deed hij soms gekke dingen, je moet de doden respecteren. Al ben je geen fan van hem, je kan niet anders dan de man respecteren! (alleen al als je naar zijn wapenfeiten kijkt)
    Laatst aangepast door KingMustafa : 26-06-2009 om 12:48

  25. #2325

    Standaard

    De grootste allertijden, onevenaarbaar.

    RIP.


Pagina 93 van 253 EersteEerste ... 4383899091929394959697103143193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •