Pagina 90 van 253 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #2226

    Standaard

    R.i.p.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  2. #2227

    Standaard

    Wow, da's schrikken!

    R.I.P. David A.K.A. Bill...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #2228

    Standaard

    Inderdaad schrikken. Erg jammer, ik had gehoopt op nog wat films met David in een leuke hoofdrol.
    Ik merk erg vaak dat ik een acteur pas mis als ik lees dat hij is overleden. Bekend gevoel denk ik??
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #2229

    Standaard

    R.i.V.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #2230

    Standaard

    Aan de ene kant triest om je zelf dood te rukken, maar aan de andere kant wel enigszins mooi om zo te gaan...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #2231

    Standaard

    Jammer van David. Wel een aparte manier van doodgaan, wurgseks..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #2232

    Standaard

    R.i.p. erg jammer, kung fu was voor mij legendarisch.........

    Maar wurgsex? is dit niet te voorbarig?
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #2233
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    RIP
    Ondanks dat hij Bruce's idee en rol had ingepikt met zeer foute kung fu moves.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #2234

    Standaard

    David Carradine dood door orgasme?

    Volgens nieuwe geruchten heeft de dood van acteur David Carradine hoogstwaarschijnlijk tóch iets met seks te maken.



    Video : http://www.telegraaf.nl/video/prive/article4089999.ece

    De Kill Bill-acteur werd in Hongkong in de kast van zijn hotelkamer gevonden met touwen om zijn nek en lichaam.

    Latere berichten bevestigden dat de touwen om zijn 'lichaam' betekenden: touwen om zijn geslachtsdeel. Volgens de politie kan het nu zo zijn dat David overleden is aan een hartaanval ten gevolge van een orgasme, meldt Showbizpy. Ook zelfmoord sluiten ze nog niet uit.

    De woordvoerder van de acteur beweert echter stellig dat er van zelfmoord absoluut geen sprake kan zijn.

    Bron : Telegraaf.nl

  10. #2235

    Standaard

    Postuum genant, bestaat dat? Toch wel een aardige manier van heengaan lijkt me. Maar waarom zat-ie in de kast? Was er niet nog iemand bij?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  11. #2236

    Standaard

    Heb hem in 2005 nog gesproken op DSC.
    Niet bepaald de meest gemakkelijke/sympathieke acteur die er rondloopt.
    RIP en 'peace David'

  12. #2237

    Standaard

    Ik heb nooit problemen gehad met Dave. Misschien was jij gewoon vervelend.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #2238

    Standaard

    Ajax-icoon Bobby Haarms overleden

    Bobby Haarms is in de nacht van vrijdag op zaterdag om kwart over een in het VU-ziekenhuis in Amsterdam overleden. Haarms was bijna zijn gehele leven verbonden aan Ajax. Na zijn afscheid als assistent-trainer in 2000 werd hij tot erelid benoemd. Haarms is 75 jaar geworden.



    Haarms was al sinds zijn dertiende lid van AFC Ajax. Hij maakte op 28 september 1952 op achttienjarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal tegen Heracles. In totaal speelde Haarms 72 wedstrijden in het eerste.

    In 1967 werd Bob door Rinus Michels gebeld met het verzoek amateurtrainer bij Ajax te worden. Later was Haarms ook nog scout, jeugdtrainer, assistent-trainer en hersteltrainer bij Ajax. Met uitzondering van een paar seizoenen in de jaren tachtig is Haarms tot 2000 assistent-trainer gebleven. Hij was onderdeel van alle grote successen van zijn club. Zo zat hij als assistent bij iedere gewonnen Europa Cup op de Ajax-bank.

    Hoewel Haarms de laatste tijd ernstig ziek was, miste hij - gezeten in een rolstoel - geen enkele wedstrijd.

    Bron : Telegraaf.nl


    R.I.P.

  14. #2239

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #2240

    Standaard

    BANGKOK - De doodsoorzaak van Kill Bill-acteur David Carradine is nog een mysterie, maar een natuurlijk overlijden was het zeker niet. Dat concluderen Thaise lijkschouwers die het lichaam van de filmheld onderzochten.

    Waaraan Carradine precies stierf, weten ze nog niet. De doodsoorzaak wordt waarschijnlijk duidelijk als de resultaten van een toxicologisch onderzoek bekend worden.
    Hieruit moet onder meer blijken of Carradine medicijnen of alcohol op had op het moment van zijn overlijden. Volgens de politie kan het nog weken duren voordat de reden van zijn dood bekend wordt.

    Klerenkast

    De acteur werd dinsdag dood in zijn hotelkamer in Bangkok gevonden. Hij hing naakt in een klerenkast met een touw om onder meer zijn nek.
    De uren voor zijn dood was Carradine in opperbeste stemming, aldus een medewerker van het hotel. De familie liet eerder weten dat het onwaarschijnlijk is dat het een zelfmoord was.

    Bron: Nu.nl
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #2241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ajax-icoon Bobby Haarms overleden


    R.I.P.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #2242

    Standaard

    RIP Bobby!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  18. #2243

    Standaard

    'Aartsrivaal' Bruce Lee overleden




    Acteur Shih Kien, die in de film 'Enter The Dragon' uit 1973 de aartsrivaal speelde van Bruce Lee, is woensdag omringd door zijn kinderen overleden in een ziekenhuis in Hongkong. Dat meldt de krant Ming Pao Daily News vrijdag. De acteur, die volgens de krant Apple Daily stierf aan nierfalen, is 96 jaar geworden.

    Een hoge vertegenwoordiger zegt in een reactie dat Hongkong met de dood van Shih Kien een buitengewoon goede artiest heeft verloren. De acteur maakte in 1940 zijn filmdebuut. In totaal dook hij in ongeveer 350 films op, waarin hij veelal de rol van slechterik vertolkte in films over Chinese volkshelden.

    Het Westerse publiek kent Shih Kien vooral van zijn rol als de slechterik en expert in vechtsporten Han in 'Enter The Dragon'. In de film wordt Bruce Lee ingehuurd door een buitenlandse regering om te infiltreren op het eiland van Han. Ook wil het karakter van Bruce Lee wraak voor de dood van zijn zus, die is vermoord door de bodyguard van Han.
    'Internal Affairs'-ster Tony Leung Chiu-wai liet na het horen van het treurige nieuws weten een groot fan te zijn van Shih Kien. "Ik heb veel respect voor hem. Ik ben erg bedroefd over zijn dood."

    Bron: MrMovie.nl
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  19. #2244

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #2245

    Standaard

    Mooie leeftijd, waar kan ik tekenen?

    R.I.P., iconische filmschurk en één van de mensen die me interesse heeft bijgebracht in China.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #2246

    Standaard

    RIP David, ik vond je zalig in Kill Bill!


  22. #2247

    Standaard

    Blijft vreemd, maar R.I.P. David.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #2248

    Standaard

    'Bolle' Jan Froger (67) overleden

    Zoon René verliest in twee maanden tijd zijn ouders.



    Na een ziekbed van zeven weken is Jan Froger maandagmiddag overleden. De vader van René Froger leed aan een buikvliesontsteking. Bolle Jan werd 67 jaar. Dit meldt RTL Boulevard. Volgens het showbizzprogramma komt de klap hard aan bij René en zijn familie. De zanger verloor in twee maanden tijd zijn ouders. Moeder Mien Froger overleed afgelopen april na een hartaanval.

    Jan werd begin mei opgenomen in het ziekenhuis met problemen aan zijn buik. Vanaf vorige week ging het slechter met hem. Na een paar operaties leek het afgelopen weekend beter met hem te gaan, toch is Jan maandag overleden.

    Jan Froger is in de stad vooral bekend door zijn café 'Bolle Jan'. Dat is tevens de plek waar René Froger is ontdekt als zanger.

    Bron : AT5


    R.I.P.

    Dit vind ik echt heel erg voor Rene. Zowiezo is het erg als iemand of een van je ouders overlijden, maar beide ouders verliezen in nog geen 3 maanden tijd is wel heel erg.

    Ik wens Rene, Natasja, de zussen van Rene , en de kids heel veel sterkte toe!

  24. #2249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jan Froger is in de stad vooral bekend door zijn café 'Bolle Jan'. Dat is tevens de plek waar René Froger is ontdekt als zanger.
    Volgens mij is Rene groot geworden door een optreden bij het afscheid van Adam Curry bij Countdown.
    Niettemin RIP
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  25. #2250

    Standaard

    Da's heftig om in zo'n korte tijd beide ouders te verliezen. Mijn moeder is dat voor mijn geboorte ook overkomen, eerst overleed haar moeder, drie maanden daarna haar vader. Ze heeft het nooit goed kunnen verwerken.

Pagina 90 van 253 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •