Pagina 64 van 254 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 6331 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

Standaard

Zeer treurig inderdaad, RIP

Standaard

rip.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Betreurenswaardig....R.I.P.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Standaard

R.I.P. echt heel triest.

Standaard

Inderdaad...triest, triest, triest...heb er gewoon geen woorden voor.

R.I.P. Niels

Over een jaar loopt die knul waarschijnlijk weer vrolijk fluitend vrij rond.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Standaard

inderdaad zeer triest en laf...
    Rust in vrede Niels.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BillyGates Bekijk bericht
    Veel sterkte toegewenst voor de nabestaanden.

En wat betreft de daders :

Van mij mogen ze voor zulke mensen strafkampen openen.

En geen 4 jaartjes, gewoon 40, dan leren ze er misschien wel wat van.
    Ik ben nogsteeds voor heropvoedingskampen in Siberië.
    Dit zou qua kosten op rond de 50.000 euro per persoon per jaar komen...en dat snap ik dus niet. Dit is weer zo'n accountantsbedrag wat lukraak uit de grote regeringsduim gezogen word. Net als de kosten per gevangene in Nederland. Privatisering van dergelijke sectoren zou resulteren in een kostenverandering van -80%...heel appart.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Standaard

R.I.P. Niels...
    Logan's inspirational messages of the day:

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Standaard

Movie Voice Guy Don LaFontaine Has Died

September 1, 2008
    Source: ETOnline.com
    by Alex Billington
    The legendary movie voice guy known as Don LaFontaine passed away on Monday at the age of 68. Entertainment Tonight is reporting that LaFontaine passed away of complications from Pneumothorax, a condition that is the result of a collapsed lung. Why am I writing this tribute to Don? Because even though you might not know it, Don is the voice that you recognize from nearly every last movie trailer and every last movie voiceover. He's got that deep, thrilling voice that you'll instantly recognize the moment you hear it. He may never have been seen in any actual movies, but to me, he has been and always will be the voice of movies and movie trailers. Don and his voice will most certainly never be forgotten.
    Don is known as that "movie trailer guy" or "movie voice guy" or whatever you want to call him. From the first time I can remember watching movies, I remember hearing Don's voice. He's done so many voiceovers that it's almost pointless to count them, although the official number is upwards of 5,000 or more. Not only has he provided voiceovers, but he's written and produced films as well. This is one of the most tragic years for Hollywood with the loss of such iconic behind-the-scenes individuals like Stan Winston and now Don LaFontaine. Will anyone be able to ever replace him and his voice? "The man, the myth, the voiceover legend…"

Standaard

Damn, dat is inderdaad een groot verlies.
    Wordt Pablo Francisco zijn opvolger?

Standaard

R.i.p.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Standaard

jammer... geniale man was het!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

Standaard

Zonde, hij had zo'n herkenbare en heerlijke stem. RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

Eerst Chef, nu The Movie Trailer Guy, welke stem volgt ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Standaard

Zonde van Don Lafontaine... gelukkig hebben we Hal Douglas nog...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)

Standaard

R.I.P.
    @TJ, wel erg geinig filmpje, ietwat misplaatst, maar erg geinig,
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Standaard

Damn, wat spijtig. Misschien wel één van de meest legendarische figuren uit de filmgeschiedenis is er niet meer

In a world...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Standaard

R.I.P. echt een slecht jaar

Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Damn, dat is inderdaad een groot verlies.
    Wordt Pablo Francisco zijn opvolger?
    http://www.youtube.com/watch?v=ZPBvFXf9Q2U

Maar inderdaad, zoiets is niet zo gepast.

Deze is dat wel:

http://www.youtube.com/watch?v=EBG7dgamWLw
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Standaard

Rest in peace, Don...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Rip
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

R.I.P. echt sneu...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

Standaard

RIP. Ik wist eerst ook niet over wie het ging, maar na 5 seconden weet je meteen wie er bedoeld wordt. Hij was soms ook erg grappig als je die youtube filmpjes ziet. Een waar vakman.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 64 van 254 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten