Pagina 63 van 253 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik lees nooit een Telegraaf, maar kwam er toevallig vandaag een tegen. Ik vind dat de krant over de schreef gaat door de foto van de gevolgen van de aanslag zo pontificaal op de voorpagina te zetten. Totaal onsmakelijk! Het is grote nieuwswaarde, maar respect voor het slachtoffer en de overige getroffenen zou op z'n plaats zijn geweest.
    Nu is het gewoon sensatiepers.
    Het is ook de Telegraaf.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #1552

    Standaard

    rip
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  3. #1553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Het is ook de Telegraaf.....
    En de Telegraaf is in financiele nood, ik zeg hoera!
    Dunner, meer nieuws en een fact-checker die kan spellen zouden mijn stappen zijn om de boel te redden. 50% van de journalisten bij die veredelde Privé mag de laan uit want wat ze doen is zelfs beneden het niveau van een Hyves blog.
    Nou ja, genoeg off-topic.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #1554

    Standaard







    Mode-ontwerper Irausquin overleden

    Mode-ontwerper Percy Irausquin is in zijn woning in Amsterdam overleden. De 39-jarige ontwerper van Arubaanse afkomst gleed uit in de douche en viel met zijn hoofd op de vloer. Een vriend heeft hem daar dood aangetroffen.

    Irausquin had zich de laatste jaren stormachtig ontwikkeld en werd in één adem genoemd met topontwerpers als Mart Visser, Viktor Rolf en Frans Molenaar. Zijn stijl werd door de modekenners als chique en supervrouwelijk getypeerd.

    Irausquin won met zijn eerste collectie de Frans Molenaarprijs en de Robijn Award. Tijdens de Amsterdam Fashion Week was hij vorige maand erg succesvol.

  5. #1555

    Standaard

    Zoiets is echt zuur, R.I.P.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #1556

    Standaard

    Inderdaad erg ongelukkig...

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #1557

    Standaard

    R.I.P.

    Dat zou toch weer de momenten dat ik me realiseer dat je vooral moet genieten van het leven. Wat kan het toch snel voorbij zijn.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #1558

  9. #1559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    R.I.P.

    Dat zou toch weer de momenten dat ik me realiseer dat je vooral moet genieten van het leven. Wat kan het toch snel voorbij zijn.....
    amen!

    RIP
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1560

    Standaard

    Vreemd genoeg is me gisteren pas duidelijk geworden dat een groot zanger is overleden:

    Dubliners-lid Ronnie Drew overleden

    (Novum/AP) - Ronnie Drew, lid en mede-oprichter van de Ierse folkgroep The Dubliners, is zaterdag op 73-jarige leeftijd in Dublin overleden. Een vriend van de familie heeft dat zondag bekendgemaakt. Drew leed al enkele jaren aan kanker.
    De in Dublin geboren Drew richtte The Dubliners in 1962 op met Luke Kelly, Ciaran Bourke en Barney McKenna. Bekende songs van de groep zijn 'The Molly McGuires', 'Dirty old town' en 'Seven drunken nights'. Samen met The Pogues maakte de band de hit 'The Irish rover'. Drew bracht ook enkele soloalbums uit.
    Eerder dit jaar bracht een groep muzikanten, onder wie Bono van U2, Christy Moore, Shane MacGowan van The Pogues en Sinead O'Connor, 'The ballad of Ronnie Drew' uit, waarvan de opbrengst bestemd was voor het Ierse Kankergenootschap. In het eerste couplet brengt Bono een ode aan de rasperige stem van Drew.
    De Ierse president Mary McAleese zei dat Drew met The Dubliners Ierlands 'unieke muzikale erfgoed' nieuw elan en nieuwe frisheid gaf. "Hij bracht het Ierse volk en de hele wereld veel vreugde."

    In de hemel kunnen ze Ronnie goed gebruiken, stelt Bono op de website van U2. "Het is er een beetje te stil en te vroom."
    De eerste regels van zijn tribute-album zeggen veel over zijn rauwe, zware stem:

    Here's to the Ronnie, the voice we adore;
    Like coals from a coal bucket scraping the floor.



    RIP
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #1561

    Standaard

    R.I.P. Ronnie

    Als herinnering : Voor mij altans, een van de gezelligste nummers allertijden

    http://nl.youtube.com/watch?v=CgsVd4-wH_A

  12. #1562

    Standaard

    Visagist Angelina Jolie dood aangetroffen

    AMSTERDAM - Paul Starr, de visagist van o.a. Angelina Jolie, Mariah Carey en Jennifer Garner, is dood in zijn appartement in L.A. aangetroffen.



    Starr hier met actrice Rosanna Arquette.



    De 48-jarige Starr was al een tijdje niet meer op zijn werk verschenen, meldt Us Magazine. De politie moest zijn deur forceren om binnen te kunnen komen. Daar troffen ze zijn lichaam aan.

    Vooral Angelina Jolie kon het goed met Starr vinden. 'We hebben het tijdens het werk over uiteenlopende dingen gehad, zoals politiek, baby's en mensenrechten', liet de actrice onlangs weten.
    Het is nog onduidelijk hoe de man aan zijn einde is gekomen.

  13. #1563

    Unhappy

    Helena Bonham Carter verliest familie in ongeluk

    Helena Bonham Carter is in diepe rouw nu vier van haar familieleden zijn verongelukt bij een ongeluk tijdens een safari in Zuid-Afrika. De familieleden van de Britse actrice vonden gisteren de dood toen hun busje over de kop sloeg na een klapband. Dat meldt de Britse krant Daily Mail.

    Bij het ongeluk kwam een 14-jarig neefje van de actrice om. Zijn moeder, Fiona Bonham Carter, brak haar sleutelbeen. De tante en oom van Bonham Carter waren op slag dood, net als de schoonzus van de actrice.

    Helena Bonham Carter is bekend van films als 'Fight club', 'Planet of the apes' en 'The wings of the dove', waarvoor ze in 1998 een Oscarnominatie kreeg. Ze is getrouwd met regisseur Tim Burton. Het stel heeft twee kinderen, zoon Billy Ray (4) en dochter Nell, van acht maanden.


  14. #1564

    Standaard

    Dat is wel heftig. RIP en sterkte voor de nabestaanden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1565

    Standaard

    Acteur Fred Crane overleden
    Gepubliceerd: 24 augustus 2008 08:48 | Gewijzigd: 24 augustus 2008 08:51
    ANP



    Atlanta, 24 aug. De Amerikaanse acteur Fred Crane is vorige week donderdag op 90-jarige leeftijd overleden, meldden Amerikaanse media vandaag. Crane verwierf faam door zijn rol in de filmklassieker Gone With The Wind (1939). Hierin speelde de toen 20-jarige acteur de jongeman Stuart Tarleton. De Amerikaan acteerde tot 1965, vooral in tv-series.

    De hoogbejaarde acteur lag al enige tijd in een ziekenhuis vlakbij de stad Atlanta (Georgia). Hier is hij ook gestorven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1566

    Standaard

    R.i.p.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #1567

    Standaard

    R.I.P.

    Wel een respectabele leeftijd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1568

    Standaard

    RIP. Inderdaad wel een mooie leeftijd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1569

    Standaard

    Om heel eerlijk te zijn wist ik uberhaubt niet dat hij nog in leven was... zoals eerder gezegd respectabele leeftijd!, Rust in Vrede!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #1570

  21. #1571

    Standaard

    Het ironische is dat ie in GwtW slechts iets van 3 scenes heeft en daarna sterft op het slagveld. Rust in vrede.

  22. #1572

  23. #1573

    Standaard

    rip
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  24. #1574

    Standaard

    Slachtoffer zinloos geweld liet 'euthanasie' plegen


    LEEUWARDEN - De 28-jarige Niels Kooistra uit Leeuwarden heeft euthanasie gepleegd nadat hij slachtoffer was geworden van zinloos geweld. De Fries raakte bij een steekpartij verlamd, lag permanent aan de beademing en kon alleen zijn hoofd nog bewegen. Dat heeft de familie vandaag laten weten.

    Niels Kooistra

    Kooistra werd op 2 augustus in de Leeuwarder wijk Camminghaburen meerdere malen gestoken met een mes door een 18-jarige stadsgenoot.
    Volgens de familie is er sprake van zinloos geweld omdat de verdachte een groet opvatte als een belediging. Bij de eerste schermutseling die daarop ontstond, kreeg Kooistra de jas van de 18-jarige in handen. Toen hij deze vervolgens terug wilde geven werd hij meerdere malen in lichaam en hoofd gestoken.

    Officier van justitie Henk Mous zegt echter dat Niels' medische behandeling is stopgezet. Het stopzetten van de beademing was volgens Mous onvermijdelijk. Verdere behandeling was zinloos: ,,Niels had geen keuze. Als de hulpdiensten vijf minuten later waren gekomen, was hij ter plekke overleden.” Van actieve euthanasie is dus volgens Mous geen sprake.

    De 18-jarige man zit inmiddels vast. Het OM is er nog niet uit wat de verdachte precies ten laste zal worden gelegd en spreekt van een bijzondere situatie die het juridisch ingewikkeld maakt.
    De vraag of Niels Kooistra al dan niet door euthanasie is overleden, kan juridische gevolgen krijgen. Volgens Mous is de dood van Kooistra rechtstreeks te wijten aan de 18-jarige verdachte. ,,Je kunt hem dat op een bepaalde manier toerekenen. Het gaat ons erom dat aan te tonen.” Als Niels Kooistra zelf voor zijn levenseinde heeft gekozen, kan het een stuk lastiger worden de dader voor moord of doodslag veroordeeld te krijgen.

    Kooistra, die voorheen voetbalde bij vv De Wâlden, overleed op vrijdag 15 augustus. Hij werd vorige week in alle stilte gecremeerd in Leeuwarden. De steunbetuigingen op internet stromen inmiddels binnen voor de Fries.
    Klik hier voor een link naar de Hyves-pagina van Niels Kooistra

    Gerelateerde links :
    Niels kon niet leven als kasplantje : http://www.telegraaf.nl/binnenland/1..._leven___.html

    OM: Geen sprake van euthanasie bij Kooistra : http://www.elsevier.nl/web/10200821/...j-Kooistra.htm

    ************************************************** ************************************************** ************************************************** *********************
    De dader zal wel weer een taakstrafje krijgen en over niet al te lange tijd weer vrij rondlopen. Maar ja, das Nederland (Off-Topic),

    Maar weer On-Topic : Ik vind het heel erg dat zulke dingen gebeuren hier in Nederland. Ik wens de Familie, Vrienden en alle andere die hem liefwaren heel veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

    Niels, Rust Zacht R.I.P.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-08-2008 om 05:21

  25. #1575

    Standaard

    Veel sterkte toegewenst voor de nabestaanden.

    En wat betreft de daders :

    Van mij mogen ze voor zulke mensen strafkampen openen.

    En geen 4 jaartjes, gewoon 40, dan leren ze er misschien wel wat van.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 63 van 253 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •