Pagina 62 van 254 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 6333 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld Bekijk bericht
    Damn

    R.I.P. Isaac en Bernie

    Waaraan of hoe is Isaac gestorven?
    Dat is nog onduidelijk. Hij werd bewusteloos gevonden naast een gymnastiekautomaat. Zie http://www.nydailynews.com/entertain...5_is_dead.html

  2. #1527

    Standaard

    Jezus, ze gaan hard. Ook hier schrik ik weer van. Genoten van zijn stem in South Park, maar ook van zijn muziek. Hij had ook zo'n heerlijke stem. Als ik het bericht zo lees op cnn denk ik overigens aan een hartaanval. Hij lag naast een loopband.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1528

  4. #1529

    Standaard

    R.I.P. Chef...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #1530

    Standaard

    Hollywood rouwt om Bernie Mac (50)

    AMSTERDAM - Hollywood reageert geschokt op het plotselinge overlijden van acteur Bernie Mac.





    'De wereld is net een stuk minder grappig geworden', zegt George Clooney in People Magazine. 'Bernie zal worden gemist.' Clooneyspeeldemet Bernie in twee Ocean-films speelde.
    Ook Brad Pitt zal de overleden acteur niet vergeten. 'Bernie wordt nu al gemist. Mijn gedachten gaan uit naar zijn nabestaanden.'
    'Bernie was een van de beste komedianten die de wereld kende, maar ook toegewijd echtgenoot', zegt Samuel L. Jackson, die samen met Bernie in de komedieserie Soul Men speelde.
    Het is nog onduidelijk wanneer de acteur te ruste zal worden gelegd.


    De meeste zullen hem herrinneren van zijn laatste rol uit transformers R.I.P
    Bekendst is ie natuuurlijk van de ocean's

    Bernie Mac zal binnenkort nog in de bioscoop te zien zijn in de muzikale komedie Soul Men (met o.a. Samuel L. Jackson). Ook in het voor 2009 geplande Old Dogs speelt hij nog een rol.
    Laatst aangepast door misterfun : 11-08-2008 om 05:45
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  6. #1531

    Standaard

    RIP Chef! Man, man, man... Wie word de volgende?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #1532

    Standaard

    Rip.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #1533

  9. #1534

    Standaard

    R.I.P Isaac en Bernie...
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  10. #1535

    Standaard

    Als ik Samuel L. Jackson was dan zou ik me zorgen maken:



    Zie http://www.imdb.com/title/tt1111948/

  11. #1536

    Standaard

    RIP chef...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #1537

  13. #1538

    Standaard

    R.I.P. Isaac Hayes

    Bedankt voor je prachtige versie van Walk On By
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  14. #1539

    Standaard

    Shit man, wat is dat toch dit jaar? De coole beroemdheden vallen bij bosjes terwijl schorem als Amy Winehouse dat zich volstopt met drugs gewoon verder blijft leven... nujah, 'leven'... als een zombie blijft rondstruinen.

    R.I.P. Isaac, leer de jongens daarboven maar een keertje wat soul is.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  15. #1540

    Standaard

    Nederlandse cameraman Stan Storimans (RTL) gedood



    TBILISI - Bij een bombardement op de Georgische stad Gori is afgelopen nacht cameraman Stan Storimans (39) van RTL 4 gedood. De Nederlandse correspondent Jeroen Akkermans is gewond geraakt aan zijn been. Het tweetal maakte opnames over de Russische inval. In tegenstelling tot eerdere berichten reden de Nederlanders niet in een konvooi, toen ze door een aanval in de Georgische stad Gori werden getroffen. Volgens de zegsman van RTL waren ze samen met enkele andere journalisten een buurt in Gori aan het bekijken die niet per se als gevaarlijk bekend stond. „Het gevaar kwam geheel onverwacht”, aldus de woordvoerder. Storimans overleed ter plekke. Akkermans kreeg een scherf in zijn been.

    Bij de beschieting kwamen in totaal vijf mensen om het leven en raakten vier anderen gewond, aldus een fotograaf van persbureau Reuters.
    Jeroen Akkermans is behandeld aan zijn verwondingen in een privékliniek in de Georgische hoofdstad Tbilisi. Hij is er fysiek redelijk aan toe, aldus de woordvoerder van RTL. In de kliniek ligt ook het lichaam van Storimans.

    Volgens de RTL-directeur Bert Habets verkeert Akkermans in complete shock. „We proberen hem en het lichaam van Stan zo snel mogelijk terug te halen. Twee psychologen gaan mee om Jeroen bij te staan. Dat terughalen kan volgens Habets vrij snel gebeuren. Habets kende Storimans als ,een forse Limburger'. Hij werkte vanaf het begin van die rubriek bij RTL Nieuws en was dus ,superervaren'. Zo deed hij onder meer dienst in Afghanistan.

    „Hij was een vriendelijke, ruige gozer, aldus de tv-baas over de in Goirle woonachtige Storimans, die zijn vrouw en twee kinderen achterlaat. Volgens de Georgische Nationale Veiligheidsraad waren de mortiergranaten afgevuurd door Russische strijdkrachten, een beschuldiging die Moskou ontkent. In en rond Gori was afgelopen nacht zwaar artillerievuur te horen.

    Video RTL : http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,prog...in.xml/796.wvx

    ************************************************** ************************************************** **

    R.I.P. beste Stan!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-08-2008 om 16:47

  16. #1541

    Standaard

    Mooie laatste woorden...

    "Ineens keihard aangeraakt door het wereldnieuws dat hij zo graag voor ons en voor u filmde. Dag Stan"

    Zoiets mag niet gebeuren natuurlijk. Dat hij ruste in vrede.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #1542

  18. #1543

    Standaard

    Heel triest natuurlijk, helaas een risico van `t vak...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #1544

    Standaard

    R.i.p.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #1545

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1546

  22. #1547

    Standaard

    Inderdaad wel een risico van het vak.

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #1548

    Standaard

    Ik lees nooit een Telegraaf, maar kwam er toevallig vandaag een tegen. Ik vind dat de krant over de schreef gaat door de foto van de gevolgen van de aanslag zo pontificaal op de voorpagina te zetten. Totaal onsmakelijk! Het is grote nieuwswaarde, maar respect voor het slachtoffer en de overige getroffenen zou op z'n plaats zijn geweest.
    Nu is het gewoon sensatiepers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #1549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik lees nooit een Telegraaf, maar kwam er toevallig vandaag een tegen. Ik vind dat de krant over de schreef gaat door de foto van de gevolgen van de aanslag zo pontificaal op de voorpagina te zetten. Totaal onsmakelijk! Het is grote nieuwswaarde, maar respect voor het slachtoffer en de overige getroffenen zou op z'n plaats zijn geweest.
    Nu is het gewoon sensatiepers.
    Het getuigt ook van weinig respect voor de nabestaanden (tenzij die toestemming hebben gegeven, maar dat vermeldt het bericht niet). Zal wel weer een kandidaat worden voor de World Press Photo 2008.
    Overigens deed de Telegraaf hetzelfde met wijlen Pim Fortuyn.

    Ik vrees dat we er aan moeten wennen.

  25. #1550

    Standaard

    Zeer treurig nieuws natuurlijk, RIP.

Pagina 62 van 254 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •