Pagina 57 van 253 EersteEerste ... 74753545556575859606167107157 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1401

    Standaard

    Zonde! ... rust in vrede.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #1402

    Standaard

    R.i.p.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #1403

  4. #1404

    Standaard

    Een van de grootste pre-CGI movie artists is heengegaan

    Rest in peace, Stan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1405

    Standaard

    Dat nieuws over Stan Winston heb ik gemist. Afschuwelijk is dat: hij is veel te jong heengegaan.

    En gisteren overleed nog een (voor musical-kenners dan) bekende naam:

    Actrice en danseres Cyd Charisse (86) overleden

    Actrice en danseres Cyd Charisse is dinsdag aan een hartaanval overleden in Los Angeles. Dat heeft haar publiciteitsagent bekendgemaakt. Ze was 86 jaar.

    Charisse speelde met onder anderen Fred Astaire, Ginger Rogers en Debbie Reynolds in de filmmusical 'Singin' in the rain' uit 1952. "Haar schoonheid was adembenemend", laat Reynolds weten in een verklaring. "De wereld zal haar danskunsten missen."

    Zie http://www.depers.nl/entertainment/2...overleden.html

  6. #1406

    Standaard

    Hoorde het vanmorgen op het nieuws...

    R.I.P.
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  7. #1407

    Standaard

    Hoorde het zojuist ook op het nieuws.

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #1408

    Standaard

    R.I.V. Cyd Charisse :sad:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #1409

    Standaard

    Rust in vrede, leuke rollen achtergelaten ... en 'n mooie leeftijd weten te vergaren!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Een van de grootste pre-CGI movie artists is heengegaan

    Rest in peace, Stan.
    Dankzij zijn dino's is mijn liefde voor film zo ontwikkeld...RIP!
    I am fire
    I am..........Death

  11. #1411

    Standaard

    Carlin Dies At 71

    23 June 2008 12:05 AM, PDT
    Controversial comedian George Carlin has died. He was 71.
    The star, known for his edgy and provocative stand up routines, died of heart failure at a Los Angeles hospital on Sunday.
    Carlin, who had a long history of heart problems and drug dependency, was admitted to the Saint John's Health Center in Santa Monica, California earlier that day and passed away in the evening.
    Carlin rose to fame in the 1960s with appearances on TV programmes including The Ed Sullivan Show. He went on to become a regular on U.S. TV and became the first ever host of NBC's famed Saturday Night Live show in 1975. Carlin also appeared in a variety of movie roles and is best known as Rufus from 1989's Bill + Ted's Excellent Adventure.
    Carlin leaves a daughter, Kelly, 45.




    Heb zijn materiaal nog maar net leren kennen. Had graag meer van de man gezien, maar het mocht niet zijn.



    R.I.P. Carlin
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  12. #1412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ain't It Cool News
    George Carlin
    1937-2008

    Beaks here...

    Shit. Piss. Fuck. Cunt. Cocksucker. ************. Tits.

    Right now, this is just a placeholder to pass along the bullshit news that George Carlin has succumbed to heart failure at the age of 71. We're absorbing the shock along with you. While it's true that Carlin was not a young man, and that he'd be the first to tell us to go fuck ourselves for getting overly sentimental about his death... well, you cranky dead old fuck, we're going to eulogize you whether you like it or not. You meant too much to us. Drew's writing, I'm writing... it's just hard to know where to start. For now, please use the talkback to say whatever you need to say.
    R.I.P.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #1413

    Standaard

    Damn, gisteravond nog twee shows beluisterd op de iPod en nu dit.
    Heb al zijn shows gezien en bijna allemaal op DVD in bezit en één van mijn favo stand-up comedians. R.I.P.

  14. #1414

    Standaard

    R.i.p.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #1415

    Standaard

    Carlin Dies At 71
    Fuck.
    Laatst aangepast door marcelb7 : 23-06-2008 om 14:43

  16. #1416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Fuck.
    Yeah, dying on us, you old fuck, you're a party pooper if I've ever seen one!

    Ben er nog altijd niet goed van eigenlijk... tijdens zijn laatste show (2008 op HBO) zag hij er nog erg fris en monter uit. Je ziet maar hoe snel het gebeurd kan zijn...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  17. #1417

    Standaard

    Ik kende hem alleen van het werk van Kevin Smith maar ik vond het een goede (en grappige) acteur. Ik wist niet dat hij ook nog een welhaast legendarische komiek was, misschien maar eens iets van kijken/luisteren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #1418

    Standaard

    R.i.p.
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  19. #1419

    Standaard

    Niels: "welhaast" is nog een understatement. Samen met Lenny Bruce en Richard Pryor was hij waarschijnlijk één van de meest invloedrijke stand-upcomedians aller tijden. Hij heeft conservatief Amerika altijd een flinke trap in de ballen gegeven, erg moedig was dat. Ik schrik ervan dat hij zelfs een natuurlijke dood mocht sterven en niet gewoon afgeknald is op straat. Want hij heeft dingen gezegd, hoho
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #1420

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1421

  22. #1422

    Standaard

    Veel werk van Carlin gezien, en deze man kon inderdaad goed zijn Amerika afzeiken. Nou ja, hij komt zelf eigenlijk uit Ierland.

    Is men hier bekend met 'religion': but he loves you!

  23. #1423

    Standaard

    Ik las zojuist het volgende bericht, dat een supermodel van haar balkon af naar beneden is gesprongen. Erg triest allemaal, en ze was nog maar 20 jaar. Hier volgt het artikel uit de telegraaf :

    Model Elle en Vogue springt van balkon


    AMSTERDAM - Het 20-jarig supermodel uit Kazachstan, Ruslana Korshunova, dat voor Elle en Vogue werkte, is van het balkon van haar New Yorkse appartement op de negende verdieping gesprongen. Volgens de lokale media is er sprake van zelfmoord.

    Ooggetuigen zeiden dat ze de vrouw zaterdag zagen springen. Lokale media citeerden bronnen bij de politie die zeiden dat er geen sporen waren van geweld in haar woning en dat alles wijst op zelfmoord.
    Volgens een vriend waren er geen aanwijzingen dat het model, dat zojuist was teruggekeerd uit Parijs, depressief was. Ruslana werkte onder meer voor Christian Dior, DKNY, Vera Wang en Marc Jacobs.




    Hier nog wat foto's van deze mooie, helaas te vroeg overleden dame :

    Foto gallerij 1
    Foto gallerij 2
    Foto gallerij 3
    Foto gallerij 4
    Foto gallerij 5
    Foto gallerij 6
    Foto gallerij 7

    R.I.P.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-06-2008 om 19:02 Reden: Ik heb wat links naar foto's van de desbetreffende persoon bijgevoegd

  24. #1424

    Standaard

    Michael Turner Passes Away at 37

    Comic artist die het bekendst is van zijn werk aan Witchblade.



  25. #1425

    Standaard

    Heb nog nooit van Ruslana Korshunova gehoord, maar tis wel erg triest. En dan nog zo jong ook. Is het al bekend waarom ze zelfmoord pleegde?

    Michael Turner ken ik wel. Sterker nog, heb veel comics in m'n bezit waar hij aan meewerkte. Een geweldige tekenaar die ook al op zeer jonge leeftijd is gestorven.

    Beide R.I.V.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 57 van 253 EersteEerste ... 74753545556575859606167107157 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •