Pagina 55 van 253 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 6320 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

Standaard

Zo, dan is het nog snel gegaan met Pollack! Ik had gisteren nog een film van hem in m'n handen. Hij heeft echt prachtige films gemaakt en stond over het algemeen borg voor kwaliteit. Hij regisseerde de laatste jaren al niet veel films meer, The Interpreter is de laatste die ik van hem gezien heb. Out of Africa en Tootsie zijn toch regelrechte klassiekers. Goede regisseur!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Standaard

Erg spijtig nieuws dit, want Pollack was een erg goed regisseur. Vanaf eind jaren 60 tm begin jaren 80 heeft hij een hele rits erg sterke films afgeleverd.

Toevallig heb ik gisteren nog de HD DVD van Three Days of the Condor aangeschaft. Die ga ik vanavond maar eens bekijken denk ik.
    Laatst aangepast door Richard B. : 27-05-2008 om 20:35

Standaard

rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Rip
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

Groot gemis voor de filmwereld. Wat een vakman.

R.I.P.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Standaard

Zeer zonde.... rip!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)

Standaard

R.I.P. Sydney...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Standaard

Toch vaak weer een schok als ik deze thread open
    Rest in Peace, Sydney. We'll miss you.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Een groot man is heengegaan...

R.I.V. Sydney Pollack
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Standaard

spijtig, man maakte enkele fantastische films zoals out of africa en tootsie, ook als acteur was hij best te pruimen.

Standaard

R.i.p.
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

Standaard

Las het net...

R.I.P.

Heel erg zonde...
    Logan's inspirational messages of the day:

The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Standaard

R.i.p.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Groot gemis voor de filmwereld. Wat een vakman.

R.I.P.
    Dat dus :sad:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Op 15 mei jl. is componist Alexander Courage overleden. Courage was vooral bekend om zijn thema voor de originele Star Trek-serie, maar hij schreef ook muziek voor televisieseries als Voyage to the Bottom of the Sea, Lost in Space en The Waltons en de geflopte film Superman IV: The Quest for Peace. Daarnaast verzorgde hij de orkestraties voor componisten als John Williams en met name Jerry Goldsmith. Alexander Courage is 88 jaar geworden.

Standaard

Harvey Korman is gisteren overleden
    http://www.imdb.com/name/nm0466327/

Comedian Harvey Korman, a multiple-Emmy award winner best known for his work on "The Carol Burnett Show" and in comedies such as Blazing Saddles and The Pink Panther Strikes Again, died Thursday at the age of 81. According to a family statement issued by UCLA Medical Center, Korman reportedly suffered complications related to the rupture of an abdominal aortic aneurysm he experienced four months ago. Korman’s television career spans back to the early ‘60s, including small parts on such classic series as "The Red Skelton Show" and "The Untouchables". It was not until he began to appear in skits on "The Danny Kaye Show" that he became known for his dry delivery and ease with playing the second banana. Korman joined that show’s cast in 1964 and remained with it until its cancellation in 1967, the same year he joined the skit comedy series that made him a household name, "The Carol Burnett Show." On "Carol Burnett" the lanky Korman’s claim to fame was playing the perfect straight man to the outrageous slapstick comedy of the other actors in the cast, but mainly Burnett and fellow cast member Tim Conway. They and the fourth member of the variety show's core ensemble, Vicki Lawrence, spoofed a number of iconic films and television series throughout the show’s run. "We were an ensemble, and Carol had the most incredible attitude,” Korman said in a 2005 Variety interview. "I've never worked with a star of that magnitude who was willing to give so much away.'' Korman spent ten seasons on "Carol Burnett” before leaving to helm his own series, "The Harvey Korman Show", which was quickly canceled. But the comedy actor soon parlayed his familiarity into a number of recognizable roles on series such as "The Love Boat", "Roseanne" and "Mama’s Family". He also lent his voice to The Great Gazoo on "The Flintstones" in 1966, before finding fame on "Carol Burnett." But it was his turn as Hedley Lamarr, a clumsy version a moustache-twirling villain in Mel Brooks' Western satire Blazing Saddles, that film buffs may recall best. He also appeared in two other Brooks comedies, History of the World: Part I and High Anxiety, in addition to playing Professor Auguste Balls in Trail of the Pink Panther and Curse of the Pink Panther. More recently Korman partnered with Conway for a live show, "Tim Conway and Harvey Korman: Together Again," which toured the country. He is survived his daughters Katherine and Laura, his wife Deborah Fritz, and two children from his previous marriage to Donna Ehlert, Maria and Christopher.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Standaard

Las het eerder al op IMDb, maar om eerlijk te zijn zei de naam me niet meteen iets. Heeft zo te zien wel enkele bekende rollen gespeeld. The Great Gazoo was het beste figuurtje uit The Flintstones

Dat hij vredig ruste. 81 is een mooie leeftijd. Jammer van de ziekte...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Standaard

Harvey Korman was geweldig in Blazing Saddles en in de andere films van Mel Brooks waarin ie meespeelde. In allerlei Disney-films speelde hij ook vaak de "bad guy" en dat deed ie altijd met veel humor. Een heel apart en herkenbaar karakter was hij.

Het is triest dat ie overleden is maar tegelijkertijd keek ik ervan op dat ie nog leefde. Veel generatiegenoten van hem zijn er al niet meer.

Standaard

Heeft misschien niets met film te maken maar toch een grote naam:

Yves Saint Laurent overleden

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Heeft misschien niets met film te maken maar toch een grote naam:

Yves Saint Laurent overleden
    Hij heeft een vermelding op IMDB dus heeft ie iets met film te maken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hij heeft een vermelding op IMDB dus heeft ie iets met film te maken.
    kijk eens aan

Pagina 55 van 253 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten