Pagina 53 van 252 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Ja natuurlijk, Michael Moore weet meer over Heston dan zijn familie
    Dat misschien niet, maar om nou te zeggen dat Heston zo sympathiekover kwam in Bowling for Columbine...
    Vond ik persoonlijk toch een beetje tegenvallen...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  2. #1302

    Standaard

    59 jaar inderdaad veel te jong, RIP.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1303

    Standaard

    De laatste van Disney's "Nine Old Men" Ollie Johnston is overleden op 95-jarige leeftijd. Hij heeft mooie dingen gedaan!

    Meer info:
    Jim Hill
    Cartoon Brew
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  4. #1304

    Standaard

    Ik las het inderdaad ook. 95 jaar is natuurlijk een fantastische leeftijd, maar toch voelt het vervelend omdat een stuk animatiegeschiedenis (the Nine Old Men) nu ook echt geschiedenis is...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  5. #1305

    Standaard

    Da's toch wel triest. 95 is een mooie leeftijd, maar het is toch wel het einde van een tijdperk.

  6. #1306

    Standaard

    rip
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #1307

    Standaard

    Een zeer respectabele leeftijd... R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #1308

  9. #1309

    Standaard

    Rip
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #1310

    Standaard

    R.i.p...
    Count Dooku: Join me, Obi-Wan, and together we can rule the galaxy! Obi- Wan: I'll never join you, Dooku! Dooku: Well uh, then i'm your father.

  11. #1311

    Standaard

    DANNY FEDERICI

    "Danny and I worked together for 40 years - he was the most wonderfully fluid keyboard player and a pure natural musician. I loved him very much...we grew up together."
    —Bruce Springsteen

    Danny Federici, for 40 years the E Street Band's organist and keyboard player, died this afternoon, April 17, 2008 at Memorial Sloan-Kettering Cancer Center in New York City after a three year battle with melanoma.
    The Federici family and the E Street family request that, in lieu of flowers, donations be made to the Danny Federici Melanoma Fund. A web site for the Fund is being established and we'll post its link when it is on line.
    Bruce Springsteen's concerts scheduled for Friday in Ft. Lauderdale and Saturday in Orlando performance are being postponed. Replacement dates will be announced shortly.

  12. #1312

    Standaard

    Rip.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #1313

    Standaard

    Als Springsteen-fan schrik ik hier behoorlijk van. Ik wist dat Federici zwaar ziek was (vorig najaar moest ie de E-street band verlaten wegens zijn ziekte) maar ik had de indruk dat ie aan de beterende hand was. Een maandje geleden speelde hij nog mee tijdens een concert in Indianapolis en toen had iedereen de hoop dat ie weer op de weg terug was. Het heeft helaas niet zo moeten zijn. Erg triest: rust in vrede Danny.

  14. #1314

    Standaard

    R.i.p.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #1315

  16. #1316

    Standaard

    R.i.p.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #1317

    Standaard

    John Phillip Law (Danger: Diabolik, Death Rides a Horse, Barbarella) is overleden. Hij was 70 jr.

    R.I.V.

    Meer nieuws



    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  18. #1318

    Standaard

    ONM-acteur Youssef Idilbi overleden

    Acteur Youssef Idilbi is overleden.

    ONM
    Acteur Youssef Idilbi is overleden. Dat heeft zijn management bekendgemaakt. De 31-jarige Idilbi was bekend van tv-series als Westenwind, ONM, Russen en Dankert & Dankert. De acteur heeft zelf een einde aan zijn leven gemaakt.

  19. #1319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    ONM-acteur Youssef Idilbi overleden

    Acteur Youssef Idilbi is overleden.

    ONM
    Acteur Youssef Idilbi is overleden. Dat heeft zijn management bekendgemaakt. De 31-jarige Idilbi was bekend van tv-series als Westenwind, ONM, Russen en Dankert & Dankert. De acteur heeft zelf een einde aan zijn leven gemaakt.
    Damn... das jong... waarom zou zo'n jonge gast nou zelfmoord plegen...??

    Sonde... R.I.P.
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  20. #1320

    Standaard

    Want de normale zelfmoord doelgroep is oud ?

    Beetje een echo in de berichtgeving :

    ONM-acteur Youssef Idilbi overleden
    Acteur Youssef Idilbi is overleden.
    ONM
    Acteur Youssef Idilbi is overleden.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #1321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Want de normale zelfmoord doelgroep is oud ?
    Nee, maar volgens mij vind een persoon die de overledene niet persoonlijk of indirect kent het gevoelsmatig schokkender dat een jong persoon zich zelf van het leven beroofd dan een oud persoon... tenminste ik wel...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  22. #1322

    Standaard

    Oei, foutje in de berichtgeving...
    Hij is plots 32-jaar...best pijnlijk zo'n fout, iemand die dood is maakt ineens een verjaardag mee...
    (hij was 7 mei jarig...8 dagen later springt hij, triest voor de familie)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #1323

    Standaard

    Ken die vent niet... maar rottig voor de achterblijvers.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #1324

    Standaard

    R.i.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #1325

    Standaard

    21/05 Acteur Bert André overleden aan leukemie



    De Nederlandse televisie- en theateracteur Bert André is overleden. De vader van Sara- en Witterke-actrice Sandrine André stierf op 66-jarige leeftijd.
    De in Maastricht geboren, maar al jaren in Vlaanderen wonende, André leed aan chronische leukemie waardoor zijn gezondheidstoestand er sinds begin 2007 snel op achteruitging. Onlangs had hij nog twee hersenbloedingen
    Bert André was vooral bekend om zijn karakterkop en van zijn rol van 'Buurman' in de Nederlandse successerie Flodder.
    In de jaren '70 en '80 speelde hij in heel wat grote Nederlandstalige films mee zoals 'Mira', 'Turks Fruit', 'Soldaat van Oranje', 'De Leeuw van Vlaanderen' en 'Boerenpsalm'.
    Voorts maakte André gastoptredens in Vlaamse series als 'Heterdaad', 'F.C. De Kampioenen', 'Flikken', 'Halleluja', 'Matroesjka's' en 'Thuis'.

    Bron : Gazet van Antwerpen!

Pagina 53 van 252 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •