Pagina 52 van 252 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #1276

    Standaard

    R.I.P, het gaat nu snel met de grote namen.

    Thieves Highway zal ik zeker snel gaan kijken.

  2. #1277

    Standaard

    Filmlegende Charlton Heston overleden

    ANP
    De Amerikaanse acteur Charlton Heston is zaterdag op 84-jarige leeftijd overleden in zijn huis in Beverly Hills. Dat heeft zijn familie laten weten. Heston leed sinds enkele jaren aan de ziekte Alzheimer.
    De Hollywood-legende stierf aan de zijde van zijn 64-jarige echtgenote Lydia. Heston is onder meer bekend van zijn legendarische rol in de film Ben-Hur (1959), waarmee hij een Oscar verwierf. Charlton Heston was de artiestennaam van de in werkelijkheid hetende John Charles Carter.
    Naast Ben-Hur speelde Heston ook onder meer in de historische drama's Julius Caesar (1970) en Anthony and Cleopatra (1972). Daarnaast vertolkte hij hoofdrollen in de bekende sciencefiction-films Planet of the Apes (1968 ) en Beneath the Planet of the Apes (1970).
    Heston kwam later in leven op voor de belangen van wapenbezitters als voorzitter van de Nationale Wapen Associatie (1998-2003).
    ‘Niemand kan om een rijker leven vragen dan hij. Niemand kon meer geven aan zijn familie, beroep en land dan hij’, zo staat in de verklaring van Hestons familie. ‘Om met zijn eigen woorden te spreken: ‘Ik heb zo'n geweldig leven gehad! Ik heb genoeg geleefd voor twee mensen’.
    ‘Hij was geliefd om zijn sterke kaaklijn, brede schouders en galmende stem’, aldus zijn familie. ‘Hij stortte zich op elke rol met passie en joeg zijn doelen na met ongebreideld enthousiasme en integriteit.’

  3. #1278

    Standaard

    R.I.P. Charlton wat een fantastische film Ben-Hur. Jammer dat hij overleden is.

  4. #1279

  5. #1280

    Standaard

    R.I.P.

    Alweer een legende ons ontnomen. Erg jammer...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  6. #1281

  7. #1282

    Standaard

    Toen ik een paar weken geleden The Big Country bekeek dacht ik nog (vrijwel letterlijk) "Wow, die Charlton Heston moet inmiddels ook al aardig op leeftijd zijn. Ik ben benieuwd hoe lang iet het nog trekt.". Misschien dat ik met die gedachte dus wat in werking heb gezet.

    Anyway, legendarische acteur en een van de laatste giganten uit de jaren 50 en 60 die er nog over was. Heston's dood is een beetje de afsluiting van een tijdperk lijkt het. Echt veel acteurs zoals hij zijn er niet meer over. Misschien Kirk Douglas nog, maar verder ken ik er eigenlijk geen.

  8. #1283

    Standaard

    Rest in peace...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1284

    Standaard

    Geweldig acteur. R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #1285

    Standaard

    Groot Acteur, een gemis voor de filmwereld. RIP. Vandaag doe ik niet veel, ik herdenk 'm.
    Hij had moeten gaan als El Cid, een van zijn mooiste rollen en hij had er vele.
    ...."and thus the Cid rode out of the gates of history into legend !"

  11. #1286

  12. #1287

    Standaard

    Tis de laatste tijd wel raak, zeg! De ene na de andere legende legt het loodje.

    Heston was een geweldig acteur die een flink aantal imposante rollen en films op z'n cv heeft staan.
    We zullen 'm missen...

    R.I.V. Mr. Heston

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Echt veel acteurs zoals hij zijn er niet meer over. Misschien Kirk Douglas nog, maar verder ken ik er eigenlijk geen.
    Ernest Borgnine en Mickey Rooney leven trouwens ook nog. Weliswaar zijn ze niet van het kaliber Heston, maar toch.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #1288

    Standaard

    Fantastische acteur. R.I.P.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    ‘Niemand kan om een rijker leven vragen dan hij. Niemand kon meer geven aan zijn familie, beroep en land dan hij’, zo staat in de verklaring van Hestons familie. '
    Heb het idee dat de familie nog nooit Bowling for Columbine heeft gezien...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Heb het idee dat de familie nog nooit Bowling for Columbine heeft gezien...
    Ja natuurlijk, Michael Moore weet meer over Heston dan zijn familie
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  16. #1291

  17. #1292

    Standaard

    RIP, al moet ik zeggen dat toen ik Ben Hur een paar jaar terug gezien had, er niet zo van onder de indruk was (geen slechte film, maar had er meer van verwacht). Binnenkort nog maar een keertje gaan bekijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #1293

    Standaard

    Mijn lievelingsacteur, RIP Charlton.

  19. #1294

    Standaard

    Groots acteur, naar mijn inziens 'n iets minder groots man... echter zal deze persoon niet snel meer vergeten worden!, may he rest in peace.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #1295

    Standaard

    Zag `t op CNN vanmorgen. R.I.P.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1296

    Standaard

    RIP
    groot acteur weer heengegaan.

  22. #1297

    Standaard

    Filmregisseur Verhage overleden

    Regisseur Gerrard Verhage is op 59-jarige leeftijd overleden. Hij had kanker. In 2004 maakte Verhage de film De Dominee, die was gebaseerd op het leven van de crimineel Klaas Bruinsma.

    Tot vlak voor zijn dood werkte Verhage nog aan het scenario van Bloedgabbers, een film over de vriendschap tussen Willem Holleeder en Willem Endstra. Ook waren er plannen om Nooit Meer Slapen van W. F.Hermans te verfilmen.

    Volgens zijn producent was Verhage een bevlogen filmregisseur, die politiek geëngageerd is gebleven. Verhage kreeg een Gouden Kalf voor het televisiedrama Dichter op de Zeedijk.

    bron: NOS
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  23. #1298

    Standaard

    rip.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Filmlegende Charlton Heston overleden

    ANP
    De Amerikaanse acteur Charlton Heston is zaterdag op 84-jarige leeftijd overleden in zijn huis in Beverly Hills. Dat heeft zijn familie laten weten. Heston leed sinds enkele jaren aan de ziekte Alzheimer.
    De Hollywood-legende stierf aan de zijde van zijn 64-jarige echtgenote Lydia. Heston is onder meer bekend van zijn legendarische rol in de film Ben-Hur (1959), waarmee hij een Oscar verwierf. Charlton Heston was de artiestennaam van de in werkelijkheid hetende John Charles Carter.
    Naast Ben-Hur speelde Heston ook onder meer in de historische drama's Julius Caesar (1970) en Anthony and Cleopatra (1972). Daarnaast vertolkte hij hoofdrollen in de bekende sciencefiction-films Planet of the Apes (1968 ) en Beneath the Planet of the Apes (1970).
    Heston kwam later in leven op voor de belangen van wapenbezitters als voorzitter van de Nationale Wapen Associatie (1998-2003).
    ‘Niemand kan om een rijker leven vragen dan hij. Niemand kon meer geven aan zijn familie, beroep en land dan hij’, zo staat in de verklaring van Hestons familie. ‘Om met zijn eigen woorden te spreken: ‘Ik heb zo'n geweldig leven gehad! Ik heb genoeg geleefd voor twee mensen’.
    ‘Hij was geliefd om zijn sterke kaaklijn, brede schouders en galmende stem’, aldus zijn familie. ‘Hij stortte zich op elke rol met passie en joeg zijn doelen na met ongebreideld enthousiasme en integriteit.’
    gisteren gemist dit nieuws...

    RIP!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1300

    Standaard

    59 jaar, weer veel te jong...

    R.I.P.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 52 van 252 EersteEerste ... 24248495051525354555662102152 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •